Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholin kulutus on menossa överiksi, mistä apua?

Vierailija
15.10.2019 |

Käyttö on hitaasti kasvanut viime vuosien aikana. Olen sosiaalisesti todella ujo ja estoinen, epävarma. Kerran viikossa juon ehkä 7-8 0,5 l siideriä, joskus olen valvonut aamuun ja hakenut muutaman lisää kaupasta. Olen yksinhuoltaja ja lääkitsen tällä tavalla paineita ja nollaan vastuuta.

Juon yleensä aina yksin, kavereiden kanssa joskus. Jos lähden juomaan, juon järkyttäviä määriä seuraavaan aamuun asti. Viikosta menee yksi päivä pilalle kun on väsynyt juomisen jälkeen. Aloitan juomisen kun lapset ovat menneet nukkumaan. Tällä viikolla olen tavannut kavereita ja juonut kunnon perslärvit kolme kertaa. Lapset ovat olleet hoidossa.

Juon yleensä tylsyyteen tai sitten lääkitsen ujouttani. Pelkään ettei minusta pidetä jos en ole tarpeeksi hauska. Olen kärsinyt masennuksesta koko ikäni, joten juominen ei auta asiaa. Samalla tulee poltettua juomisen ohella aika monta tupakkaa. Liikun musiikkipiireissä jossa kaikki melkein juovat, kaikki ystäväni juovat. Tuntuu etten pysty olemaan ilman. Asia häiritsee kuitenkin tosi paljon, inhoan sitä etten luota itseeni yhtään vaan haen apua alkoholista. Tahdonvoima ei meinaa auttaa.

Miten te olette päässeet eroon juomisesta? Kaikki vinkit otetaan vastaan.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot liian vähän, voisi sanoa että juot kuin nainen.

Määrään sinulle vähintään 2l kirkasta viinaa ja 15 kpl 0.5 l siidereitä viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän