Kuulin et kaikki miehet ei pidä ajatuksesta et tytär harrastaisi voimistelua kun siinä haarat auki koko ajan
ja ajattelevat et joku pervo kyttää tytärtä. Onko näin?
Kommentit (7)
Voi tätä miesten ajatusmaailmaa. Sitten joku toinen harrastus. Itse äitinä en halunnut tytärtä balettiin kun pelkäsin et jos tulee syömishäiriö kun ne tytöt on niin hoikkia.
Mites sitten toi miesten voimistelu? Kyllä siinäkin ollaan koneisto levällään aika tiukoissa housuissa. Mut sehän onkin ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä miesten ajatusmaailmaa. Sitten joku toinen harrastus. Itse äitinä en halunnut tytärtä balettiin kun pelkäsin et jos tulee syömishäiriö kun ne tytöt on niin hoikkia.
Hyvin sä vedät!
Ok, siis sohvaperunoiksi pieruverkkareissa. On se kumma kun lapsille voisi opettaa tasapainoa ja kehon hallintaa sen sijaan että ajattelis jonkun ukon kuolaavan. Outoa logiikkaa.
Onko siten parempi hyvänpäivä tuttava äiti, joka ei halunnut, että tyttärensä käy aerobicissa koska tytär ei ole hänesä mikään pitkäsäärinen missi, jotka aina harrasaa tätä lajia, Ja sen (hänen tytärensä, äidin käyttämä ilmaisu) ei siten pidä saada harrastaa jotain tällaista mukaliikuntaa, jossa älyvapaasti noustaa jollekin laudalle ja välillä käsillä ja ja jaloilla huidotaan ja kumarrellaan erisuuntiin. Samainen äiti ei pitänyt myöskään jooga harrastuksesta lapselleen sopovana, koska ei ole kuulemma ateisien laji, kun on sellaista spriituaali keiksitely.ä Olin vähällä purra kieleini poikki kun kuulin tuollaisen luonnehdinnan joogasta,eä aeisieille sopimatonta spriituaali keikistelyä.
Veikkaisin että voikkavalmentajien palkat eivät ole tarpeeksi suuria motivoimaan täyspäiväiseen pervoiluun. Eli anna voimistella ja niin poispäin.