Katkarapuja. Tykkäätkö? Itse pidän tosi paljon.
Kommentit (14)
Tykkään valtavasti mutta en osaa itse niistä valmistaa kuin salaattia. Joskus napostelen pelkiltään.
Jos ei "tykkää" katkaravuista niin on aika wt. Kaikki sivistyneet ihmiset syövät ravitsevia mereneläviä jos mahdollista.
Kokeilkaa laittaa tomaattikeiton sekaan katkarapuja, maistuu sekin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei "tykkää" katkaravuista niin on aika wt. Kaikki sivistyneet ihmiset syövät ravitsevia mereneläviä jos mahdollista.
Entäpä jos on allerginen mereneläville?
Katkaravut on sopivia, eivät satu kun antaa kakkoseen.
Vois syödä useemminkin. Kissaki rakastaa. Mut melko kalliita ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syömään vaan. Luonnonvalinta toimii.
Mä ostan aasialaisesta kaupasta eri kokoisia raakoja katkarapuja. Käytän niitä kalakeitoissa. Kalapadoissa, pastakastikeessa, sokerissa tai paistan isompia sinänsä esimerkiksi valkosipulivoissa. Keitetyt usein muuttuu kuumennuksessa kumimsisikzi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syömään vaan. Luonnonvalinta toimii.
Just, idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan aasialaisesta kaupasta eri kokoisia raakoja katkarapuja. Käytän niitä kalakeitoissa. Kalapadoissa, pastakastikeessa, sokerissa tai paistan isompia sinänsä esimerkiksi valkosipulivoissa. Keitetyt usein muuttuu kuumennuksessa kumimsisikzi.
Miten hemmetissä tää ennakoiva tekstin syöttö muutti wokin sokeriksi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmetissä tää ennakoiva tekstin syöttö muutti wokin sokeriksi??
Joo joo, älä syytä tekstinsyöttöä, kun itse ajattelet vain sokeriherkkuja koko ajan.
Vuonna 1983 vanhojen päivänä tilattiin kouluun pizzat ja siinä oli katkarapuja. Vaikka tiesin, että ne ovat katkarapuja, ajattelin koko ajan syöväni matoja. Kotiin päästyäni oksensin koko lastin. Sen jälkeen en ole katkarapua suuhuni pistänyt.
Perheellekään ei niitä tarvitse laittaa ruoaksi, poika on allerginen.
Ennen tykkäsin tosi paljon. Mutta sitten söin katkarapu-majoneesivoikkarin joka oli vissiin pilaantunut ja sain ruokamyrkytyksen.