Mitä kivoja tekoja voi miehelleen tehdä?
Toisesta ketjusta innostuneena, mitä kivoja tekoja miehelleen voisi tehdä kun haluaa muutosta ja nyt tilanne on aika kylmä?
Mistä kannattaisi aloittaa? Ideoita?
Kommentit (58)
Mä voin kertoa miten meidän suhteessanne toimitaan. Herätään yhdessä ja pusitellaan ja halitellaan. Nousen ennen miestä ja teen hänelle aamukahvin valmiiksi. Hän vastavuoroisesti keittää kahvit ja tekee aamupalan sitten viikonloppuna. Laitetaan välillä työpäivien aikana toiselle joku kiva juttu. Työpäivän jälkeen olen hänen kainalossaan ja katsotaan telkkua ja kerrotaan päivän kuulumiset. Välillä käymme yhdessä lenkillä tai pelaamassa jotain. Teemme yhdessä ruokaa ja siivoamme yhdessä myös. Seksiä on 4-6 krt viikossa. Eilen yllätin mieheni täysin kauppareissun päätteeksi parkkipaikalla. Annoin hänelle suuhoidon;) Käymme myös yhdessä kylpylöissä, ravintoloissa, konserteissa ja teatterissa. Ihanaa elämää:)
Vierailija kirjoitti:
Imutella sitä "sieltä".
Tästä mies ei pidä, koska on lörppö "sieltä" (lääkityksensä vuoksi).
Ap
Siivoo kämppä, tee ruokaa, anna bloukkaa, varmasti uusia juttuja sulle mut aika vähällä miehen saa tyytyväisenä pidettyy kun vähän vaan viittii
Jostain toisesta ketjusta löysin vlogisuosituksen: mrs midwest. Edustaa hyvin erilaisia arvoja kuin nykypäivänä on vallalla, itsekään en kaikkea allekirjoita mutta häneltä saa vähän erilaista näkökulmaa. Usein tuntuu että kaikki mitä naisella on annettavana liittyy jotenkin sek suaali siin asioihin, oivalsin kuitenkin että esimerkiksi kokkaaminen voi olla kiva rakkaudenosoitus arjen keskellä.
Lue joku kirja, minkä miehesi on hiljattain lukenut ja tykännyt ja jutelkaa siitä. Itse muistan vieläkin, kuinka ilahduin, kun kerran yksi läheiseni luki kovasti pitämäni kirjan ihan vain sen takia että halusi jutella siitä kanssani :)
Vierailija kirjoitti:
Jostain toisesta ketjusta löysin vlogisuosituksen: mrs midwest. Edustaa hyvin erilaisia arvoja kuin nykypäivänä on vallalla, itsekään en kaikkea allekirjoita mutta häneltä saa vähän erilaista näkökulmaa. Usein tuntuu että kaikki mitä naisella on annettavana liittyy jotenkin sek suaali siin asioihin, oivalsin kuitenkin että esimerkiksi kokkaaminen voi olla kiva rakkaudenosoitus arjen keskellä.
Olen sanonut, että mielelläni kokkaisin miehelle. Mies ei kuitenkaan halua syödä kotona kuin jotain pientä, esim. rahkaa purkista. Käy siis syömässä lounaalla ja ei halua syödä enempää. Syö myös mieluiten rauhassa itsekseen lehden kanssa. Viikonloppuna haluaa pitää aikataulun avoimena, eli ruokaa, jonka voi lämmittää ja syödä kun itse haluaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voit keittää vaikka kahvit. Luulisi ilahtuvan.
Ei juo kahvia, hauduttaa itse teensä kuulemma paremmin kuin minä (minä en juo teetä).
Ap
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Marjapiirakan leipominen ja karkkien ostaminen olisi mukava.
Nämä itse asiassa ovat myös mieheni mieleen. Hääpäivänä leivoin mustikkapiirakkaa. Se on miehen mielestä paras leivonnainen. Karkista tykkää myös. Sillä olisi helppo ilahduttaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lue joku kirja, minkä miehesi on hiljattain lukenut ja tykännyt ja jutelkaa siitä. Itse muistan vieläkin, kuinka ilahduin, kun kerran yksi läheiseni luki kovasti pitämäni kirjan ihan vain sen takia että halusi jutella siitä kanssani :)
Kuulostaa kivalta, mutta mies ei lue kirjoja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No, osta sitten leffaliput ja herkut yhteistä leffaretkeä varten? Jos siis nyt pyörii jotain sellaista, mikä voisi kiinnostaa miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No, osta sitten leffaliput ja herkut yhteistä leffaretkeä varten? Jos siis nyt pyörii jotain sellaista, mikä voisi kiinnostaa miestäsi.
Ihan ok idea, paitsi miehellä on hillittömästi kulttuuriseteleitä, jotka pitäisi miehen käyttää, joten leffalippujen osto on ärsyttävää (pitää mennä paikalle tuntia ennen leffan alkua), eikä yhtään tykätä odottelusta. Viimeksi meni hermot kun oli vielä puoli tuntia mainoksia.
Mutta mennään varmasti leffaan, kunhan löytyy joku, joka kiinnostaisi miestä ja olisi minusta edes yhtään katsottava. Esim. Jokerin mies sai käydä katsomassa lasten kanssa kun minua tuollaiset ahdistavat.
Ap
Tässä taitaa olla nyt kyseessä kaksi mt-ongelmasta yhdessä. En osaa neuvoa enempää, koska torppaat joka ainoan neuvon.
Pakata sen kamat ja päästää vapaaksi.