Pitäiskö vauvan nimi jotenkin vihjata paikkaan missä hänet tehtiin?
Kuten Paris, Brooklyn. Nimeksi nyt Helsinkiä voi antaa, mut joku muunnos.
Kommentit (57)
Kyllä. Jos esim. tyttö on laitettu alulle navetassa, se voi olla esim. Netta, NavETTA. Myös edellä mainittu Heluna käy.
Paikasta en tiedä, mutta erään lapsen nimi on Vappu, sai alkunsa vappuna. 😗
Aattelees montako Kaarinaa olisi ko. kaupungissa. Siskon voisi käydä tekemässä Aurassa, veli vaikka Ruskolla.
Joo, tää on minuakin mietityttänyt siitä asti kun tapasin perheen jonka lapsien nimet olivat Europe, kutsuttiin hauskasti €:ksi, Melanesia ja Andit, jota tietysti sanottiin ihan englantilaisittain Andyksi. Outoa porukkaa, kun sukunimi oli vielä Ruotsalainen.
Vierailija kirjoitti:
Hytti 8261
Ruotsinlaivoista saa hyviä nimiä tyttärille. Pojat täytyy sitten käydä tekemässä jäänmurtajilla.
Jos paikka oli tylsästi koti ja sänky, niin viimeistään kolmannen lapsen kohdalla joutuu ottamaan mukaan esimerkiksi käytetyn asennon, jotta saa eri nimet. Lähetyssaarnaaja on toki aika mahtipontinen nimi, en silti tiedä, mitä mieltä Takaapäin Virtanen on, kun luokkakavereina on Pariisit, Lontoot ja Nykit, tai vähintään Kalajoen Hiekkasärkät.
Ihmettelen, miten Jussi 69 on mahdollinen.
Kyllä. Se on laissakin määrätty niin.