Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIes petti

Vierailija
15.10.2019 |

Paljastan pettämisen miehen äidille, joka ei osaa odottaa sitä kultapojaltaan. Mitäköhän mamma meinaa kun kuulee?

On hyvin vanhanaikainen ja kulissit pitää olla kunnossa. Lähikaupan kassallekin ajattelin kertoa, tälläisessä pikkupaikassa juorut leviävät kun ei ole omia asioita pohdittavana.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kertonut kenellekään kun sain mieheni kiinni pettämisestä.

Miksi olisin kertonut?

Siitä olisi vaan ystäväpiirissä juoruiltu, osa olisi ollut vahingoniloinenkin ja jääty vaan odottelemaan, että kohta ne varmaan eroaa.

Olisi myös leimattu pahasti ja olisin aina ollut, lopun elämääni se petetty nainen.

Pettämisestä selvittiin, edelleen liitto jatkuu, eikä kukaan tiedä mitään tapahtuneesta.

Äkkiä vain maton alle lakaista kaikki p*ska, kulissit tukevasti pystyssä! Onnea teille!

Jos ei tahallaan ryvetä omaakin mainettaan, sekä paljastamalla kaikkein ikävintä julki, että vieläpä näyttäytymällä katkerana ja kostonhaluisena noita-akkana, ei nyt välttämättä ole ihan vaan kulissien pystyttelyä vaan kaikkiaan järkevää ja maltillista maineenhallintaa. Itsen ympärillä vellovat huhu- ja juorukohut harvoin ovat mukavia. Ehkä tyhmempi ei sitä tajua ennenkuin kohdalle osuu, mutta näin se on. Itse kärsii eniten. Ne juorut eivät edes koskaan jää siihen, mikä on totuus, vaan paisuvat holtittomasti. Kolmenkymmenen vuoden kuluttuakin niitä vielä muistellaan, vaikka kukaan asiasta kuullut ei enää eläisi. 

Eihän siinä mitkään juorut vello kun rehellisesti kertoo, että mies on käynyt jotain vosua panemassa. Kannattaa kertoa myös nämä petoskumppanin yhteystiedot niin ei jää siinäkään mitään arvailtavaa. Ihmeellisiä kitisijöitä ja salailijoita täällä on. Osaavatpa itsekin sitä sitten varoa.

Joo, niinhän se tyhmempi lulisi, että kun kertoo kaupankassalle miehen panneen vosua, se jää sitten siihen. Ei tasan jää. Naapurikylän kaupankassalla tiedetään jo tuntien sisään kertoa, kuinka sillä Riitalla (nimi muutettu) on joku argentiinalainen miljonäärirakastaja ja aisurimiehensä on täysin tossun alla. 

Vierailija
22/52 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin kertonut?

Siitä olisi vaan ystäväpiirissä juoruiltu, osa olisi ollut vahingoniloinenkin ja jääty vaan odottelemaan, että kohta ne varmaan eroaa.

Olisi myös leimattu pahasti ja olisin aina ollut, lopun elämääni se petetty nainen.

Pettämisestä selvittiin, edelleen liitto jatkuu, eikä kukaan tiedä mitään tapahtuneesta.

Äkkiä vain maton alle lakaista kaikki p*ska, kulissit tukevasti pystyssä! Onnea teille!

Jos ei tahallaan ryvetä omaakin mainettaan, sekä paljastamalla kaikkein ikävintä julki, että vieläpä näyttäytymällä katkerana ja kostonhaluisena noita-akkana, ei nyt välttämättä ole ihan vaan kulissien pystyttelyä vaan kaikkiaan järkevää ja maltillista maineenhallintaa. Itsen ympärillä vellovat huhu- ja juorukohut harvoin ovat mukavia. Ehkä tyhmempi ei sitä tajua ennenkuin kohdalle osuu, mutta näin se on. Itse kärsii eniten. Ne juorut eivät edes koskaan jää siihen, mikä on totuus, vaan paisuvat holtittomasti. Kolmenkymmenen vuoden kuluttuakin niitä vielä muistellaan, vaikka kukaan asiasta kuullut ei enää eläisi. 

Eihän siinä mitkään juorut vello kun rehellisesti kertoo, että mies on käynyt jotain vosua panemassa. Kannattaa kertoa myös nämä petoskumppanin yhteystiedot niin ei jää siinäkään mitään arvailtavaa. Ihmeellisiä kitisijöitä ja salailijoita täällä on. Osaavatpa itsekin sitä sitten varoa.

Joo, niinhän se tyhmempi lulisi, että kun kertoo kaupankassalle miehen panneen vosua, se jää sitten siihen. Ei tasan jää. Naapurikylän kaupankassalla tiedetään jo tuntien sisään kertoa, kuinka sillä Riitalla (nimi muutettu) on joku argentiinalainen miljonäärirakastaja ja aisurimiehensä on täysin tossun alla. 

No sehän tässä tietenkin on tarkoituskin , että kaikki saa tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pettämisestä ei saisi kertoa? Tottakai saa. Suomalaiset ovat juuri tyypillistä häpeä kansaa, jos joku pettää se on hänen valintansa ja häpeä, ei petetyn.

Petetty on luottanut juuri siihen hetkeen asti toiseen ihmiseen ja usein pettäjällä vielä jostain kumman syystä halua olla petetyn kanssa, ei kai muuten selittelisi tekojaan vaan olisi häipynyt jo ennen pettämistä?

Todellakin kertoisin, turha syytellä petettyä. Uskon, että suurin osa petetyistä olisi mielummin rehellisesti jätetty kuin jonkun munattoman äijän pettämä. Riskinä vielä kaikki taudit.

Pettäjälle ihan oikein, että lähipiirinsä saa tietää mikä mätäpaise ollut. Ei kai petetyn tarvitse omalle lähipiirilleen kertoa muutakuin, että erottiin. Pysyy oma pesä siistinä.

Vierailija
24/52 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se ei mene niin, että pettäjää moitittaisiin.

Se menee useinmiten siten, että vaimo on ollut niin tyhmä, ettei ole huomannut pettämistä. Ja vaimo on ollut jotenkin huono, kun mies on ruvennut vieraissa juoksemaan.

Miesporukoissa pettäjää taputellaan selkään, siinäpä sankari, mutta vaimoa katellaan vähän viallisena astiana, kyllä tuossa joku vika on, kun mies rupesi pettämään.

Nainen saattaa eron jälkeen saada törkeitä tarjouksia sänkyyn tms, vaikka olisi aivan tavallinen koulutettu työssäkäyvä perheenäiti.

Näin se vaan menee, mutta harvempi näitä itse hoksaa tai tietää, jos ei ole niitä läpikäynyt.

Naisessa on aina syy.

Vierailija
25/52 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin kertonut?

Joo joo, mutta kun juorut eivät pysy totuudenmukaisina vaan muuttuvat täysin hallisemattomasti. Saahan sitä omista asioistaan levitellä kylille juttuja, mutta pitää hyväksyä arvaamattomat ja itselle haitalliset seuraukset myös. Parisuhdeongelmat ovat mehevä juoruamisen aihe. Suositumpia lienevät vain terveysvaivat.

Vierailija
26/52 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse olla pettäjän lähipiirin kanssa tekemisissä, keksikööt mitä huvittaa. Ei täällä voi ketään omistaa, jos puoliso käyttää luottamusta väärin se on sitten siinä. Miksi vaimon pitäisi kytätä miehensä menoja ja olla joku pirttihirmu? Itse en ainakaan lähde tuolle linjalle. Jollei ilman ”kettinkiä” pysy uskollisena, en tarvitse koko miestä. Ottakoot se kuka haluaa sellaisen, mieskin sitten varmaan onnellisempi narussa.

Vierailija
27/52 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakin mies petti. Ei tosin onneksi seksiä tai edes suutelemista, mutta ihastumista ja halailua. Nainen ei tajunnut, että miehelläni oli tuollaisia ajatuksia, on itse naisiin päin kallellaan. Heti kun mieheni paljasti tunteensa, nainen laittoi pelin poikki ja käski miehen keskustelemaan kanssani. Minulle mies nyt väittää, ettei enää haikaile tuon naisen perään ja että tajusi tässä tilanteessa, ettei ole missään nimessä valmis menettämään minua. Kuulemma rakastaa minua mielettömästi. Itse en ole oikein vakuuttunut. Mies haluaa edelleen olla tuon naisen ystävä, tämä kertoo mielestäni siitä, ettei ihastus ole kuollut. Sitä paitsi mietityttää, että jos nainen olisikin ollut hetero, olisivatko he päätyneet sänkyyn. Kaiken huippuna mies ei ilmeisesti edes itse olisi halunnut puhua minulle asiasta, naisen piti siihenkin käskyttää. En taida enää luottaa mieheeni ja se surettaa minua aivan valtavasti.

Vierailija
28/52 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on elänyt kaksoiselämää vuosia kiinni jäämättä, ei se ole petetyn tyhmyyttä vaan luottamusta toista kohtaan. Kateelliset pettäjät vain haluavat luoda petetystä tyhmän tai pirttihirmun.

Vierailija
29/52 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas provo-soiduttiin.

Vierailija
30/52 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiat on hyvin.Ja kummallakin on suhteessa hyvä olla.Sillon ei tarvitse vieraissa käydä.On myös niitä sarja pettäjiäkin joilla on tosi huono itsetunto.

Vierailija
31/52 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjapettäjä tämäkin. Miksi tuhlata ja pilata toisten elämä, jos on niin huono itsetunto? Siitäkö itsetunto paranee? Suosittelen pitkäaikaista terapiaa, en muiden ihmisten kiusaamista ja hyväksikäyttöä. Tosin jos on noin pahasti persoonallisuushäiriöinen ei terapiasta todennäköisesti ole mitään apua.

Vierailija
32/52 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kuinka petettyyn suhtaudutaan kuin kiusaajaan ja pettäjään kuin uhriin, vaikka tilanne toisinpäin. Koulukiusaamisen ymmärtämisessä, ettei se ole kiusatun vika meni vuosikymmeniä, tarviiko samanlaisessa asiassa käydä yhtä pitkä polku? Pettäjä on samoin kiusaaja ja hyväksikäyttäjä.

Vierailija
33/52 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
34/52 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kuinka petettyyn suhtaudutaan kuin kiusaajaan ja pettäjään kuin uhriin, vaikka tilanne toisinpäin. Koulukiusaamisen ymmärtämisessä, ettei se ole kiusatun vika meni vuosikymmeniä, tarviiko samanlaisessa asiassa käydä yhtä pitkä polku? Pettäjä on samoin kiusaaja ja hyväksikäyttäjä.

Takes two to tango.

Vierailija
35/52 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se kuule aina niin mene, miehet pettää ihan vaan huvikseen tai kun ovat tarpeeks kännissä.

Vierailija
36/52 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on jo x määrä sontaa. Kaikenlainen riehuminen, kostaminen ja meuhaaminen vaan lisää sitä. Sitä ensin luulee, että se helpottaa itseään mutta paskan lisääminen ei auta isossa mittakaavassa mitään.

Vierailija
37/52 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin kertonut?

Luulet vain :D 

Vierailija
38/52 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista että petettyä vaan syyllistetään. Eikä toisten tekosia saa paljastaa kenellekään. Petetty voi ottaa syyt niskoilleen ja jatkaa elämäänsä? Huomaa kuinka typerä ajatusmaailma ihmisillä yleisesti on.

Mitenhän tämä eroaa koulukiusaamisesta? Syyllinen on näiden palstailijoiden mukaan siis kiusattu, eihän senkään kanssa kukaan halua olla.

Tässä nyt varmaankin tuo "kaupan kassa" provosoi aika lailla.

Mutta samaa mieltä. Ihmettelen myös miksi petetyn pitäisi surussaan olla "arvokas, ylevä, tyylikäs, parempi kuin pettäjä, hiljainen marttyyri" jne? Monilla on mennyt koti, osa ystävistä, tulevaisuuden suunnitelmat ja jopa terveys, ja kenties sen ohelle työkin. Ja tietenkin se kumppani, joka on rakas.

Jos pettää, ottaa aivan tietoisen riskin myös sen puolison loukkaamisen lisäksi siitä, että jokainen saa tietää nämä tekoset. Miksi ei siihen olisi valmis, kun kerran pystyy nauraen niitä elimiään vieraan kanssa yhteen hieromaan, ja jopa tosi pitkäänkin, vuosiakin? Ei ole mitään syytä suojella ihmistä, joka tekee tahallaan pahaa. Saakoon ansioidensa mukaan. Puntit tasan vaan, ja pulinat pois.

Kyllä pitäisi ihme tapahtua, että minä mieheni kanssa joksikin "hyväksi ystäväksi" päätyisin, jos se pettäisi. Ja kyllä, en ole niin hienostunut tai intelligentti, vaan tunteva ihminen. Menköön menojaan. R.I.P.

Vierailija
39/52 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin kertonut?

Joo joo, mutta kun juorut eivät pysy totuudenmukaisina vaan muuttuvat täysin hallisemattomasti. Saahan sitä omista asioistaan levitellä kylille juttuja, mutta pitää hyväksyä arvaamattomat ja itselle haitalliset seuraukset myös. Parisuhdeongelmat ovat mehevä juoruamisen aihe. Suositumpia lienevät vain terveysvaivat.[/quote

Raha unohtui. Kyllä siinä velkakin muuttuu saataviksi, kun naapuri auton vaihtaa. Ois aika mielenkiintoista asua jossain näistä pienistä lottovoittopaikkakunnista :D Aika sutinat varmaan käynnissä.

Vierailija
40/52 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakin mies petti. Ei tosin onneksi seksiä tai edes suutelemista, mutta ihastumista ja halailua. Nainen ei tajunnut, että miehelläni oli tuollaisia ajatuksia, on itse naisiin päin kallellaan. Heti kun mieheni paljasti tunteensa, nainen laittoi pelin poikki ja käski miehen keskustelemaan kanssani. Minulle mies nyt väittää, ettei enää haikaile tuon naisen perään ja että tajusi tässä tilanteessa, ettei ole missään nimessä valmis menettämään minua. Kuulemma rakastaa minua mielettömästi. Itse en ole oikein vakuuttunut. Mies haluaa edelleen olla tuon naisen ystävä, tämä kertoo mielestäni siitä, ettei ihastus ole kuollut. Sitä paitsi mietityttää, että jos nainen olisikin ollut hetero, olisivatko he päätyneet sänkyyn. Kaiken huippuna mies ei ilmeisesti edes itse olisi halunnut puhua minulle asiasta, naisen piti siihenkin käskyttää. En taida enää luottaa mieheeni ja se surettaa minua aivan valtavasti.

Tämä oli nyt sattuneesta syystä väärä hälytys, seuraavaksi onkin jo tilanne kunnolla päällä. En luottaisi minäkään, mies vilkuilee aidan taakse.