Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lääkäri uhkailla? Kokemuksia? Teitkö lääkäristä valituksen?

Vierailija
15.10.2019 |

Mua uhkaili eräs mieslääkäri kerran.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja on uhkaillut.Tein valituksen ja pyysin vaihtamaan lääkäriä kirjallisesti. Onnistui ja minua uskottiin.Kannattaa, koska jos on kohdellut sinua huonosti kohtelee varmasti muitakin Asiasta pitää olla näyttöä, eli kaikkien kannattaisi, muuten toiminta jatkuu samanlaisena

Vierailija
2/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaili miten?

Uhkaili käyvänsä käsiksi seksuaalisesti...

Uhkaili lyövänsä...

Uhkaili, että kuolet jos et muuta elintapojasi?

Kaksi ekaa, niin ilman muuta tekisin valituksen

Viimeinen... no totuus on joskus vaikea kuulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vaihda lääkäriä. Mieslääkärit on kamalia!

Vierailija
4/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislääkärit ovat parhaita.

Vierailija
5/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda transsukupuoliseen.

Vierailija
6/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naislääkärit ovat parhaita.

Niin on. Minuakin naislääkäri kehui nuoreksi, mieslääkäri olisi haukkunut kurpaksi.

Vierailija
7/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lääkäri uhkailisi potilasta?

Ja miten se tapahtuisi?

Taitaa olla pelkkä väärinkäsitystä ja harhaluuloisuutta.

Vierailija
8/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi että pitää laihduttaa ja liikkua ???

Vierailija
9/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lääkäri voi uhkailla potilasta, mm. sillä ettei uusi/kirjoita jotain reseptiä vaikka potilas sen tarvitsisi. Ihan vaan koska voi. Kyse ihan tavallisesta lääkkeestä, ei mistään kolmiolääkkeistä. Sellaiseenkin mulkeroon olen törmännyt. Toinen lääkäri sitten kirjoitti sen lääkkeen uudelleen.

Vierailija
10/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tulkitsee lääkärin sanomiset omalla tavallaan. Herkkähipiäiset kokevat kaikki ohjeet ja neuvotkin uhkailuksia.

Vierailija
11/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lääkäri voi uhkailla potilasta, mm. sillä ettei uusi/kirjoita jotain reseptiä vaikka potilas sen tarvitsisi. Ihan vaan koska voi. Kyse ihan tavallisesta lääkkeestä, ei mistään kolmiolääkkeistä. Sellaiseenkin mulkeroon olen törmännyt. Toinen lääkäri sitten kirjoitti sen lääkkeen uudelleen.

no tämä nyt ei ole mitään uhkailua vaan todennäköisesti olit valittava tai muuten vaan ärsyttävä potilas joka vaati liikoja. mut uhkailuksi ei voi kutsua koska reseptin uusiminen on niin helppoa ja sen voit tehdä kenen tahansa lääkärin kautta.

Vierailija
12/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no tämä nyt ei ole mitään uhkailua vaan todennäköisesti olit valittava tai muuten vaan ärsyttävä potilas joka vaati liikoja. mut uhkailuksi ei voi kutsua koska reseptin uusiminen on niin helppoa ja sen voit tehdä kenen tahansa lääkärin kautta.

Olin ihan normaali, mutta lääkäri ei ollut. Mikä lie jumalkompleksi oli päällä. Resepti piti kirjoittaa kokonaan uudestaan, sitä ei voinut enää uusia. Onneksi on varaa valita.

Vierailija
13/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne potilaat aika usein kuitenkin nimenomaan valita vaivojaan lääkärille? Sitä nyt ei voi tietää, mikä ketäkin ärsyttää ja ennestään käytetyn ja hyväksi todetun lääkkeen kirjoittaminen ei mielestäni ole vaativaa.

Vierailija
14/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin joskus ulkona leikkimässä ja joku homopoika tuli mua uhkailemaan. Kun isä tuli ulos katsomaan ei siellä ollut enää ketään.

Vierailija
15/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis resepti piti kirjoittaa kokonaan uudestaan? No, eihän se oo, kuin pari näppäilyä tietsikalla ja resepti on apteekissa. Ja ilmoitus sun kännykässä kanssa. Ei mee varmaan minuuttiakaan, jos lääkäri osaa käyttää tietokoneohjelmaa. En oikein ymmärtäny tätä juttua.

Vierailija
16/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuttua tälläiset hullut lääkärit omassa perähikiän kunnassa, ollu keikkälääkäreitä, jotka uhanneet esim. silpoa tai leikata potilaalta pois osan kehosta ilman syytä ,uhanneet soittaa vartijan paikal ilman että asiakas sanonu edes päivää tultuaan huoneeseenl,yhanneet lopettaa elintärkeän lääkkeen reseptin(elinsairaus, voi kuolla jos ei saa lääkettä iso potilasvahinko virhe)nämä kolme tapausta eri ihmisille normaaleille, jotka järkyttyneet tapauksista epäilty luonnehäiriöö tai että lääkäri popsinu jotain lääkettä ennen potilaskäyntiä (ongelma lääkäril huume?) tiedän että yksi lääkäri ilmeisesti siirretty pois yksityiseltä asemalta valitusten takia. siis kannattaa valittaa vaikka nimettömönä tai pitää nauhuria mukana.omalla perähikiän terveyskeskuksel paljastu kerran valelääkäri tosin ilmeisesti valelääkäri käyttäyty ihan normaalisti

Vierailija
17/17 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi reseptikikkailu voidaan tehdä hankalaksi jos liittyy joko krooniseen kipuun tai muuhuun unihäiriöön. Luodaan ahdistava tilanne potilaalle ja pallotellaan eri instansseille kun kukaan ei halua vastata hoidosta. Ja luodaan potilaadtase ongelma. Sairas systeemi koko LÄÄKEhoitokuvio muutoinkin. Ensin saadaan riippuvaiseksi potilaat ja sitten ei kirjoiteta lääkityksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi