Kenestä tulee Suomen seuraava presidentti?
Kommentit (91)
Niinistö on ollut ihan loistava presidenttinä. Kun Niinistö oli kokoomuksen poliitikko, en pitänyt hänestä kyllä lainkaan (90-luvulla etenkään).
Pekka Haavisto on Suomen seuraava, erinomainen presidentti.
Vastaan kysymykseen.
Sauli Niinistö on väärästä ;) puoluetaustastaan huolimatta erittäin hyvä presidentti kunnes Haavistosta tulee seuraaja.
Vierailija kirjoitti:
Nomkaikki tietysti äänestävät mua.:D
Älkää herranjestas ottako tätä vitsii tosissanne. En ole edes eduskunnassa töissä, ja oon vasta 14v. 😂😂😂😂😂😂
Kommenttisi vakuutti. Mene ehdolle, niin äänestän. ✌️
Vierailija kirjoitti:
Kuningatar Jutta
Jutta Larm (ent. Gustafsberg, ent. Jussila, ent. Kolhi, o.s. Virtanen)?
Vierailija kirjoitti:
Niinistö on ollut ihan loistava presidenttinä. Kun Niinistö oli kokoomuksen poliitikko, en pitänyt hänestä kyllä lainkaan (90-luvulla etenkään).
Sauli Niinistö oli aktiivipolitikkona kokoomuksen liberaalisiipeä ja vasemmistolaisempi kuin vaikka Paavo Lipponen. Sen tietävät kaikki sen ajan sisäpiiriläiset.
Minua siitä valisti eräs vasemmiston kansanedustaja.
Hyvä presidentti on Sauli ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vielä aikaa runsaasti joten mahdotonta edes arvata. Nainen pitäs olla seuraava presidentti. Nyt on naisen vuoro.
Jos tämä nainen on persu tai kepulainen niin käy mutta muuten jäi tuosta edellisestä naispresidentistä huono kuva ja jälkien korjaamiseen menee vuosikymmeniä. Miesten ja poikien syrjäytyminen alkoi hänen aikaan. Mm poikien koulumenestys romahti ja eläkeuudistuksessa opiskelijat ja kotona lastenhoito alkoi kerryttämään eläkettä mutta varusmiesaika ei. Lisäksi miehiä syytettiin väkivaltaisiksi vaikka samaan aikaan tehtiin tutkimus jossa nainen on yhtä väkivaltainen suhteessa mitä nainen. Ei kiitos enää samaa meininkiä. Toivon Vapaavuoresta tai Sipilästä seuraavaa presidenttiä. Halla Ahon vuoro ei ole vielä vaan pääministerin virka on hänelle parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö oli aktiivipolitikkona kokoomuksen liberaalisiipeä ja vasemmistolaisempi kuin vaikka Paavo Lipponen. Sen tietävät kaikki sen ajan sisäpiiriläiset.
Minua siitä valisti eräs vasemmiston kansanedustaja.
Hyvä presidentti on Sauli ollut.
Niinistö oli kyllä Viinasen jälkeen paljon vasemmistolaisempi.
Sauli Niinistö jatkaa poikkeuslailla. Ei mitenkään voida neljässä vuodessa löytää sopivaa ehdokasta
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö jatkaa poikkeuslailla. Ei mitenkään voida neljässä vuodessa löytää sopivaa ehdokasta
Olisi kyllä hyvä jos vain itse haluaa jatkaa.
En ole.
Ihmettelen halventavaa kysymystä kuin myös sitä, että tämä ketju täällä edelleen lilluu.