Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuivat, hilseilevät silmäluomet, mikä avuksi?

Vierailija
15.10.2019 |

On kokeiltu perusvoiteesta kortisoniin, silmätipoista kosteuttavaan silmänympärysnaamioon mutta mikään ei auta. Oisko teillä hyviä vinkkejä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä pois kaikki aineet, huuhtele vedellä.

Vierailija
2/10 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä aineet? En käytä meikkiä kuin satunnaisesti, ja kosteutukseen normaalisti vain perusvoidetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi risiiniöljy. On tosi tankeaa tavaraa, olen menestyksellisesti käyttänyt myös kuiviin kynsinauhoihin ja kantapäihin. Tietysti on yksilöllistä toimiiko tämä, mutta ainakin yksi mahdollisuus.

Vierailija
4/10 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut avenen soothing eye contour cremeä? Se on useilla atopikoilla toimiva silmänympärysvoide.

Vierailija
5/10 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ää pese silmiä vedellä edes suihkussa. Tämä on ainoa mikä auttaa minulle. Kuulostaa vähän inhottavalta ehkä, mutta pystyn huuhtelemaan silmät vedellä ehkä max. 2 x vko. Muuten pesesn kasvot kasvosienellä ja silmien laitoja pyyhin vanulapulla. Luomia en kastele. 

Avenen silmänympärysvoide rauhoittaa luomia ja välillä aina kortisonia, ei normiversiota vaan sitä mitä saa mennä silmiinkin. Sellainen minituubi. 

Vierailija
6/10 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä aineet? En käytä meikkiä kuin satunnaisesti, ja kosteutukseen normaalisti vain perusvoidetta.

Sitä pitää ensin kokeilla poisjättämisellä, että voisiko satunnainen meikki tai normaali perusvoide voi olla hilseilyn aiheuttaja. 

Vierailija
7/10 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ruokavalio sinulla on? Millainen koko kosmetiikkavarasto käytössäsi?

Kuulostaa samalta kuin itsellä oli. Sain avun täysellisellä ruokaremontilla: gluteeniton ja maidoton ruokavalio, paljon öljyjä, kasviksia, maitohappobakteereita. Tarvitaan pitkäjänteisyyttä ja kärsivällisyyttä. Voiteena kasvoilla karitevoi, ei kemikaaleja.

Vierailija
8/10 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Methylcloro)isothializonone, säilöntäaine, jota on käsiastiapesuaineessa ja kosmetiikassa, teki mulle saman.

Jätin pois sitä sisältävät.

Eu:ssa sen käyttö saatu jo minimiin, mutta vielä jostakin puteleista löytää ,ainakin f...y-astianpesuaine sisälsi ennen.

Loppui kokonaan luomien oireet, se onkin usein allergiaa tai herkistymistä.

Vierailija
9/10 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista, pitää varmaan ihan ensimmäisenä kokeilla tuota risiiniöljyä. Ja sitten kaikkea muuta jos tuo ei auta.

Vierailija
10/10 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa helokkiöljy, sisäisesti ja ulkoisesti käytettynä. Pistä öljykapseliin reikä neulalla, levitä hieman öljyä iholle ja loput sitten kurkusta alas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän