Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkaisitko vielä miehen etsimistä jos olisit minä?

Vierailija
15.10.2019 |

Nelisenkymmentä miestä tavattu, suurin osa tinderistä, kaikista jäänyt lopulta käteen vain pettymys. Viimeisin varasti lähes 70 e rahaa, lupaili vaikka mitä ja yhtäkään lupausta ei pitänyt, nyt vissiin blokannut numeroni. Miten ihmeessä mulla voi olla näin huono tuuri miesten kanssa? Miten en voi löytää rehellistä miestä? Pakkohan vian on olla minussa vai onko muillakin vain huonoja kokemuksia tindermiehistä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sitä miestä etsiä jostain muualta kuin tinderistä?

Vierailija
2/18 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin et osaa erottaa kaksilahkeisten joukosta sitä miestä, joka pitää juuri sinusta ja haluaa sitoutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien kanssa tarvitse lähteä treffeille. Tee enemmän ja fiksumpaa seulontaa.

Vierailija
4/18 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi seulonta. Oletko ehkä liian epätoivoinen ja treffaat kaikki mahdolliset? Tapasin tinderin kautta kymmenisen miestä aikoinani, vain yksi mulkku tuli vastaan, muut mukavia tyyppejä ja kumppanikin löytyi.

Vierailija
5/18 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olet jutellut miesten kanssa sovelluksen kautta ennen tapaamista? Jos treffaat lähes välittömästi, tällöin en ihmettele jos lopputulos on kuvaamasi kaltainen.

Vierailija
6/18 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Tinderissä pyörii pelkkää pohjasakkaa, jakojäännöksiä jne. Mun pari tuttavaa on siellä ja heidän "löytönsä" ovat olleet toinen toistaan karmeampia tapauksia.

Vierailija
7/18 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Sinulla AP ihan mahoton melanpuute, voi hyvät hykkyrät.

Millaisella ajanjaksolla olet nuo 40 heppiä kokeillut?

Vierailija
8/18 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap jotain itsekunnioitusta kehiin! Kuulostat niin auttamattoman onnettomalta munankipeältä sutturalta, että pahaa tekee. Rauhoitu ja ala hieman enemmän tykkäämään itsestäsi ennen kuin lähdet yhtään uudelleen liikenteeseen.

Miehiä löytyy muualtakin kuin Tinderistä, mutta jos kuitenkin sitä haluat käyttää, niin etsi mielummin laatua kuin määrää. Aseta hieman enemmän odotuksia miehelle, kysele ja mieti onko mies ollenkaan sellainen mitä ajattelit vai lähdetkö vain säälistä itseäsi ja miestä kohtaa treffeille.

Kuinka vanha olet?

Vierailija
9/18 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä löytyy syypää.

Vierailija
10/18 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peilistä löytyy syypää.

Eli miten naamani liittyy siihen että mulle jatkuvasti valehdellaan ja kohdellaan huonosti? Olen niin ruma että ”kostavat” rumaa ulkonäköäni kohtelemalla kuin pskaa? Ruma ei ansaitse tulla kohdelluksi hyvin?

Vierailija
11/18 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit vimmatun etsimisen sijaan ottaa rauhassa ja määrän sijaan kontroloisit laatua.  Elä muuta elämääsi ja nauti siitä. Kun olet mielenrauhassa se myös näkyy myönteisesti ulospäin.

12/18 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi ainakaan samaan tapaan eli Tinderistä etsimistä. Jotain menee luultavasti pieleen jo siinä kohtaa, kun valitset, kenen kanssa menet treffeille.

Vierailija
13/18 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vi tun pakkomielle sulla on saada mies?

Vierailija
14/18 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin ihan saman. Minun täytyi parantaa itsetuntoa ja itsearvostusta. Jos ei arvosta itseään ei tapaa hyviä miehiä jotka kohtelevat hyvin. Mieti vaikka jotain tuntemasi naista jolla on hyvä itsetunto ja itsearvostus. Miten hän toimisi?

Vierailija
15/18 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira.

Vierailija
16/18 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vain olla ilman jos pitää nirsoilla niin paljon. Tai sitten kehität itseäsi jotta sinulla olisi enemmän tarjottavaa miehelle.

Vierailija
17/18 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kehottaisin tekemään seulonnan huolellisemmin. 

Kun käytin Tinderiä, pyyhin alle prosentin miehistä oikealle. Tekstittömät menivät aina vasemmalle ulkonäöstä riippumatta, samoin jos tekstinä oli pelkkiä hymiöitä tmv. Ajatuksella laadittu ja kiinnostava teksti meni aina oikealle, riippumatta miehen ulkonäöstä. Kuvien piti kuitenkin olla muita kuin vessanpeiliselfieitä alaviistosta otettuna tai mies kittaamassa kaljaa aurinkolasit päässä. Siis kuvista piti näkyä että mies osaa arvioida, millaisia mielikuvia hänen kuvansa herättävät muissa (empatiakyky, tärkeä ominaisuus kumppanissa).

Kun sain matcheja, en alkanut koskaan jutella miehille, koska osa pyyhkii oikealle melkein kaikki. Siis mieheltä tullut match ei vielä tarkoita että mies olisi kiinnostunut. Odotin että mies alkaa jutella minulle. Se on jo jonkinlainen kiinnostuksen merkki.

Juttelin useamman päivän ennen tapaamista, ja kysyin tietyt olennaisimmat asiat jo siinä vaiheessa. Esim.  mitä haluaisi löytää Tinderistä (haluaako vakavaa suhdetta vai jotain muuta), lapsitoiveet ja onko jo lapsia, mitä mieltä on polyamoriasta ja avoimista suhteista (itselle nou-nou), jne. Jos vastaukset olivat epäselviä ja kierteleviä, menetin kiinnostukseni aika nopeasti. 

Tapasin parikymmentä miestä, joista yksi oli sekopää mutta kaikki muut todella mukavia. Sen sekopään tunnistin sekopääksi jo ennen treffejä, ja menin tapaamaan hänet lähinnä siksi, että halusin nähdä miten hän käyttäytyy livenä. Kumppani löytyi noiden 19 mukavan joukosta. Erottui selkeästi edukseen, vaikka kaikki muutkin olivat tosi kivoja ihmisiä, joille toivon elämässä kaikkea hyvää.

Vierailija
18/18 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailu on raskasta ja Tinder ruokkii sitä paremman etsimistä ja pieniin "vikoihin" takertumista. Aina on muka joku parempi tarjolla.

Itse tapasin 50 naista kunnes löytyi minulle täydellinen. 

Sen jälkeen oli todella vaikea päästä Tinderistä irti, pääsin kuitenkin.