Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"haluan erota, mutta vika ei ole sinussa"

Vierailija
14.10.2019 |

Missä se sitten on? Mies haluaa siis erota, itse en halua. Mielestäni meillä on mennyt pelkästään hyvin. Mies sanoo ettei syy ole mussa vaan haluaa olla yksin. Mut mun logiikalla jos todella rakastaa toista niin kyllä sen kanssa on mieluummin kun yksin, eli onhan se syy sitten mussa. Ehkä en riitä. Ei edes asuta yhdessä. Vertaistukea?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

''vika ei ole sinussa'' tarkoitaa sitä se VIKA ON SINUSSA

Vierailija
22/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa muuta kuin....

Minä rakastan nykyistä miestäni paljon, mutta haluan myös jatkossa olla yksin.

Olen tajunnut, että minun itsetuntoni on niin huono, etten kykene vielä kunnon parisuhteeseen.

En halua oman epävarmuuteni vuoksi hajottaa minulle rakasta ihmistä!

Tosin pakko myös myöntää se, että vaikka hän upea tyyppi onkin, hänen yksi heikkous ruokkii myös liikaa minun epävarmuuttani.

Mutta rakkauden puutteesta ei ole kysymys, eikä siitä ettei hän olisi ihana!!

Toivottavasti tämä minun syy voisi auttaa myös sinua...

Et halua oman epävarmuutesi vuoksi hajottaa sinulle rakasta ihmistä, joten jätät hänet???

Mitäpä luulet miehesi mielenterveydelle käyvän jätettynä...

Niin. Hieman provosoivatsi vastaan...

Mitä luulet sen tekevän hänen mielenterveydelleen, jos jään ja traumani aukeaa kokonaan ja alan käyttäytyä kuin ääliö?

Pieni kipu nyt molemmille on parempi kuin ehkäpä loppuelämän kärsimys hänelle!! Se on tässä riskinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mies sanoi muutama kuukausi sitten että ei vaan nyt halua seurustella, on tottunut olemaan yksin, minussa ei mitään vikaa. Nyt sitten seurustelee toisen naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän