Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"haluan erota, mutta vika ei ole sinussa"

Vierailija
14.10.2019 |

Missä se sitten on? Mies haluaa siis erota, itse en halua. Mielestäni meillä on mennyt pelkästään hyvin. Mies sanoo ettei syy ole mussa vaan haluaa olla yksin. Mut mun logiikalla jos todella rakastaa toista niin kyllä sen kanssa on mieluummin kun yksin, eli onhan se syy sitten mussa. Ehkä en riitä. Ei edes asuta yhdessä. Vertaistukea?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei okei vika on sinussa. Helpottiko?

Vierailija
2/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa muuta kuin....

Minä rakastan nykyistä miestäni paljon, mutta haluan myös jatkossa olla yksin.

Olen tajunnut, että minun itsetuntoni on niin huono, etten kykene vielä kunnon parisuhteeseen.

En halua oman epävarmuuteni vuoksi hajottaa minulle rakasta ihmistä!

Tosin pakko myös myöntää se, että vaikka hän upea tyyppi onkin, hänen yksi heikkous ruokkii myös liikaa minun epävarmuuttani.

Mutta rakkauden puutteesta ei ole kysymys, eikä siitä ettei hän olisi ihana!!

Toivottavasti tämä minun syy voisi auttaa myös sinua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvästä kumppanista niin vaan luovuta, joten vika on sinussa tai mies on seonnut. Lopputulos on kuitenkin sama.

Vierailija
4/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen.

Koettu ja nähty.

Vierailija
5/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tajunnut, että minun itsetuntoni on niin huono, etten kykene vielä kunnon parisuhteeseen.

Tosin pakko myös myöntää se, että vaikka hän upea tyyppi onkin, hänen yksi heikkous ruokkii myös liikaa minun epävarmuuttani.

Hän perustelee asiaa myös noin. Että ei halua mua menettää elämästään, mutta ei halua olla suhteessa vaan yksin. Ei kuulemma pysty olemaan suhteessa, ei osaa tuntea tunteita joita "pitäisi". Uskonkin sen että välittää, mut en vaan tajua miten ero voi olla vaihtoehto. :( en tiiä miten selviän tästä, miten voin jatkaa ees töissä käymistä kun oon ihan palasina, vaikka ei olla vielä täyttä eroa tehtykään koska roikun hänessä.

Vierailija
6/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et halua oman epävarmuutesi vuoksi hajottaa sinulle rakasta ihmistä, joten jätät hänet???

Mitäpä luulet miehesi mielenterveydelle käyvän jätettynä...

Vierailija
7/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun mies sanoo, ettei vika ole sinussa, sillä on toinen nainen. Olen satavarma siitä.

Vierailija
8/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan kiva mutta ei se himoa tai rakasta sua

Vierailija
9/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha selitys. Rakastan sinua ja olet ihana, vika on minussa, ei sinussa, liirum laarum ja kohta on uusi kumppani.

Näitä on nähty.

Vierailija
10/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän perustelee asiaa myös noin. Että ei halua mua menettää elämästään, mutta ei halua olla suhteessa vaan yksin. Ei kuulemma pysty olemaan suhteessa, ei osaa tuntea tunteita joita "pitäisi". Uskonkin sen että välittää, mut en vaan tajua miten ero voi olla vaihtoehto. :( en tiiä miten selviän tästä, miten voin jatkaa ees töissä käymistä kun oon ihan palasina, vaikka ei olla vielä täyttä eroa tehtykään koska roikun hänessä.

Älä roiku, vaan kerro tunteesi aikuismaisesti!!

Pahinta tuossa tilanteessa on alkaa käyttäytyä kun lapsi.

Kestäthän sinä eron. Kaikki me muutkin olemme kestäneet sen joskus!!

Et taida luottaa itsekään itseesi ja voi olla että miehesi aistii tämän ja tietää saman itselleen heikkoudeksi.

Ensin pitää välittää ja rakastaa itseään, ennen kun voi olla toisen kanssa.

Niin kliseistä kuin se onkin!

Ja tuo on sama kuin meillä. Rakkaani heikko itsetunto syö omaani ja minun hänen, vaikka rakkautta paljon onkin.

Vierailija
11/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on oikeasti sinussa, mutta mies haluaa säästää tunteitasi. Tyydy selitykseen. Tämän enempää et miehestä saa irti. Jätetyn osapuolen on hyväksyttävä se, että ei ehkä koskaan saa sellaisia vastauksia, jotka toisivat helpotusta.

Vierailija
12/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama mitä kumppanille sanoo tuossa tilanteessa. Totuuskin kuulostaa valheelta.

Vierailija
13/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on toinen-selitykset ovat niiden naisten defensseja, jotka eivät osaa katsoa sinne kuuluisaan peiliin

Vierailija
14/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on oikeasti sinussa, mutta mies haluaa säästää tunteitasi. Tyydy selitykseen. Tämän enempää et miehestä saa irti. Jätetyn osapuolen on hyväksyttävä se, että ei ehkä koskaan saa sellaisia vastauksia, jotka toisivat helpotusta.

Tai kärsimystä, joka johtaa typeriin tekoihin elämässä.

Vierailija
15/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Hän suoraan sanoi tänään että ei ole puhunut tästä aiemmin koska haluaa säästää tunteitani kun tietää miten hajalle meen. Hän on siis joskus aiemminkin puhunut tästä samasta asiasta, mutta tässä välissä mennyt jo kauan aikaa ja olen ajatellut että meillä menee hyvin ja omasta mielestä meneekin. En aio jäädä tähän suhteeseen jos hän ei tässä halua olla, ja niin klisee kuin se on niin vain sen takia että rakastan häntä liikaa enkä halua että hänellä on huono olla. Ihan hirveetä. Mulla on ennen tätä jo kaksi pitkää suhdetta takana vaikka olen siis vielä alle 40, mutta tää on se suuri rakkaus.

Vierailija
16/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että miehellä ei ole tarpeeksi oikeanlaisia tunteita sinua kohtaan. Tai taustalla on toinen nainen, joka on ns. potentiaalisempi.

Vierailija
17/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten on erottava. Älä jää roikkumaan, mies ei halua sua. Vaikka toista rakastaa, ei se tarkota että haluaa olla yhdessä.

Vierailija
18/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on hänessä, mitäs kävi kiksauttamassa sitä työkaveria.

Vierailija
19/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kokee sinut enemmän ystäväksi. Friendzone. Ei parisuhteellisia fiiliksiä. Kipinä puuttuu. Eikö tuo ole aika selvästi sanottu?

Vierailija
20/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen. Toinen nainen aiheuttaa sellaisia tuntemuksia mitä sinun kanssasi ei saa.  Yrittää tehdä eron sinulle ja itselleen helpoksi. Aloittaa tai on jo aloittanut uuden suhteen. Julkisuuteen tuo sen ehkä parin kuukauden päästä ja tarinana kertoo, että yllättäen ja etsimättä tulikin heti eron jälkeen uusi rakkaus. Omakohtaisesti kuultu miehen halutessa eroa, itse oltu se" yllätysrakkaus"  sekä myös  läpipiirin elämää seuratessa nähty ja todettu. Monta kertaa.

Mies ei eroa jäädäkseen yksin. 

Usko minua. Anna miehen mennä. Säilytä itsekunnioituksesi, äläkä ruinaa jatkamaan. Nuole haavat. Ja jatka elämääsi.