Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesyjä susia taajamassa - pitäisikö ampua vai ei?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannattaisi ampumista muuten, mutta tämä kesyys on poikkeuksellista. 

Vierailija
2/9 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän muitakaan kesyjä tapeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei noita voida nukuttaa ja siirtää jonnekin erämaahan, miksi aina lopettaminen on vaihtoehdoista etusijalla? Itse en pelkäisi jos susi tulee vastaan ei ne mitään tee. 

Vierailija
4/9 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei noita voida nukuttaa ja siirtää jonnekin erämaahan, miksi aina lopettaminen on vaihtoehdoista etusijalla? Itse en pelkäisi jos susi tulee vastaan ei ne mitään tee. 

Suurpeto alkaa kuule olla yllättävän vaarallinen sekä ihmisille että kotieläimille sen jälkeen kun se menettää luontaisen pelkonsa ihmistä kohtaan.

Vierailija
5/9 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siehä sälli oot!

Vierailija
6/9 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en minäkään ymmärrä. No, Suomi on niin eläinvihamielinen maa. Lihansyönnin suosio vaan kasvaa ja eläimiin sekaantuminen on sallittua. 

Vierailija
7/9 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne ensinnäkään ole kesyjä, vaan eivät ole ihmisarkoja. Kesy susi olisi kuin koira, komennettavissa.

Vierailija
8/9 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu käy taas kuumana, kun susia on nähty muidenkin taajamien keskustoissa. Itse en olisi huolissani jos susi jolkottelisi pihallani, sillä olen kohdannut susia aiemminkin. Ne eivät ole kesyjä, ja kyllä ne säikkyvät ihmistä.  

Vierailija
9/9 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jossain Ähtärissä tai muissa ois osaamista, kun onhan noissa puistoissa vaarallisempaa eläintäkin näytillä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi