Kesyjä susia taajamassa - pitäisikö ampua vai ei?
Kommentit (9)
Miksei noita voida nukuttaa ja siirtää jonnekin erämaahan, miksi aina lopettaminen on vaihtoehdoista etusijalla? Itse en pelkäisi jos susi tulee vastaan ei ne mitään tee.
Vierailija kirjoitti:
Miksei noita voida nukuttaa ja siirtää jonnekin erämaahan, miksi aina lopettaminen on vaihtoehdoista etusijalla? Itse en pelkäisi jos susi tulee vastaan ei ne mitään tee.
Suurpeto alkaa kuule olla yllättävän vaarallinen sekä ihmisille että kotieläimille sen jälkeen kun se menettää luontaisen pelkonsa ihmistä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
No siehä sälli oot!
Vierailija kirjoitti:
Tätä en minäkään ymmärrä. No, Suomi on niin eläinvihamielinen maa. Lihansyönnin suosio vaan kasvaa ja eläimiin sekaantuminen on sallittua.
Eihän ne ensinnäkään ole kesyjä, vaan eivät ole ihmisarkoja. Kesy susi olisi kuin koira, komennettavissa.
Keskustelu käy taas kuumana, kun susia on nähty muidenkin taajamien keskustoissa. Itse en olisi huolissani jos susi jolkottelisi pihallani, sillä olen kohdannut susia aiemminkin. Ne eivät ole kesyjä, ja kyllä ne säikkyvät ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jossain Ähtärissä tai muissa ois osaamista, kun onhan noissa puistoissa vaarallisempaa eläintäkin näytillä...
En kannattaisi ampumista muuten, mutta tämä kesyys on poikkeuksellista.