Kokemuksia matkabongaukset.fi sivustosta?
Haluisin lähtee mun esikoisen ja mieheni kanssa lomalle jonnekkin eikä rahaa nyt mitenkään superpaljoa ole.
Miten mikään sivusto pystyy myymään esimerkiksi 20 euron lentolippuja? Uskaltaako tuon kautta ostaa mitään vai viedäänkö rahat ja luottotiedot samalla?
Kommentit (9)
Hohhoijaaa mistä näitä ilmastoitkijöitä riittää... Jos käyn kerran vuodessa lyhyellä ulkomaanmatkalla ja elän muuten ekologiseseti niin luulis kaikkien sen mulle suovan -_-
Etkö tajua, että just sun kaltasilla itsekkäilä ihmisillä sun lapsesi tulee tukehtumaan CO2 kaasuihin ennen ku se ehtii edes työelämään kunnolla?!?! Ihmiset itsekkyydellä ei ole nykypäivänä minkäänlaisia rajoja...
Mistä moinen negatiivinen asenne? Voitaisiinko pysyä ihan keskustelun aiheessa kiitos :)
Keskustelunaloittaja kirjoitti:
Hohhoijaaa mistä näitä ilmastoitkijöitä riittää... Jos käyn kerran vuodessa lyhyellä ulkomaanmatkalla ja elän muuten ekologiseseti niin luulis kaikkien sen mulle suovan -_-
Käyn muutaman kerran vuodessa jossain, enkä edes yritä elää ekologisesti.
Kun en kenellekään kelpaa, niin käytetään rahat sitten matkusteluun.
Nostan kosk kua rupes oikeesti kiinnostaa onks tää sivu aito ’b
Ihmisten itsekkyys oikeesti oksettaa mua. Yksi sana HÄVETKÄÄ!
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten itsekkyys oikeesti oksettaa mua. Yksi sana HÄVETKÄÄ!
Kaikenlaisia itsekkäitä ihmisiä mahtuu maapallolle
Lentomatkustaminen on kyllä epäekologista, mutta voisi olettaa, että halpalennot voisivat olla päästöiltään ekologisempia kuin "kunnon lentoyhtiöt", koska voisi kuvitella halpalentoyhtiöiden säästävänsä kaikessa eli esimerkiksi ostamalla uudempia konemalleja, jotta ne kuluttaisi vähemmän bensiiniä.
Tosin jos halpojen hintojen takia lentää enemmän niin toikin "päästöjen säästö" on turha...
Kiinnostaisin tietää kanssa!
Muutamia kuukausia sitten he myivät facebookissa lentoja thaimaaseen 350€.
Ei uskallettu varata😬