Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsellista porukkaako?!

01.06.2006 |

Kiitos kaikille ihanille ihmisille,jotka on täälläkin jaksanut ottaa mut keskustelun aiheeksi<3 Ehkä mun tulisikin esiintyä kasvottomana,koska ne on niin JÄRKYT!! ja iiikkk.. RINNAT!? TYRKKYÄ? Luulisi jokaisen itse voivansa päättää millasia kuvia itsestään pitää. Ei taida ihmisillä olla muuta tekemistä kuin haukkua muita minkä kerkeää,mutta ajankuluahan se on sekin. Vois välillä vilkaista peiliin ja miettiä mistä se kauneus lähtee. Voittehan ajatella mut vaikkapa tyrkkynä,tyylitajuttomana teininä niin ehkä lopulta helpottaa:) NO LIFE " s-ini"

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

_sini:

Vois välillä vilkaista peiliin ja miettiä mistä se kauneus lähtee. " s-ini"

Vierailija
2/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kuvat ovat kaikkien nähtävillä, niitä valitettavasti tullaan myös arvostelemaan. Järkevä olisit, jos et kommentoisi mitään vaan nauraisit itseksesi toisten tyhmyydelle!

Kivaa kesää sinulle! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat tosin poisti sitten galleriasta :(

Vierailija
4/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuvat on julkisia,niistä tulee kommentteja. Aika normaalia,mun mielestä.

Vierailija
5/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monihan kehui sua tosi seksikkääksi ja kauniiksi, pantavan näköseks jne... Olisit tyytyväinen vaan! Luulis sun olevan tottunut jos minkälaiseen kommenttiin kun olet niin hyvännäköinen nainen! Kateelliset ne vaan huorittelee!

Vierailija
6/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos laitat itsestäsi kuvia nettiin, niin seuraukset voi olla ihan mitä vaan. Lapsellista SINULTA olettaa, että kaikki olisivat niihin vain ja ainoastaan ihastuneita, vaikka nätti tyttö oletkin.

Vierailija
7/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: lurppa

Vierailija
8/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin ennustettavissa millanen sustakin tulee....ja millanen oot nykyään luonteeltas.

Vierailija
9/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisena katselin noita sun kuvia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi