Vanhempani olivat vihaisia kun toin poikaystäväni näytille. Syynä kokoero.
Heti alkuun en tiedä, että miksi kirjoitan tänne. Minua vain päännii vanhempieni käytös eilen kun toin ensimmäistä kertaa poikaystäväni kotiin.
Olivat ihan mukavia hänelle muuten, mutta lopulta tokaisivat, että olet kyllä todella paljon pienempi kuin Sara. En tiedä mitä tuohon olisi pitänyt vastata. Joo, poikaystäväni on minua 2cm lyhyempi, ja olen ainakin 35kg painavampi koska olen ylipainoinen. Mitä sitten. Ärsyttää suunnattomasti kun poikkis lähti niin vanhempani sanoivat meidön täytyy puhua. Sanoin niin? He sanoivat, että ihan mukava, mutta kyllä on aivan liikaa painoeroa. Mitä ihmettä sillä on merkitystä ollaan oltu 5kk yhdessä ja rakastetaan toisianne. Ollaan onneks jo 17.
Kommentit (4)
Hei!
Ei tänne kannata sydöntäön vuodattaa, täältä saat vaan paskaa palautetta ja provoksiJohanna haukkumista
Olen pahoillani. Jos poikaystävä on kunnollinen, niin vanhemmat ovat kyllä ilkeitä. Itselläni hyvin samanlaisia kokemuksia äidistäni nuoruudessa ja jopa vielä 35-vuotiaanakin, kun eron jälkeen löysin uuden miehen. Nuorempana valitettavasti alistuin, mutta olisin toivonut olevani jo silloin yhtä jämäkkä kuin 35-vuotiaana, jolloin todella katkaisin tuommoisesta arvostelusta ja nälvimisestä välini äitiini. Hän sitten jossain vaiheessa (kiitos terapeuttinsa) ymmärsi virheensä ja halusi korjata välimme.
0/5, parempia provoja kiitos.