Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollakin tullut kuukautiset raskauden aikana?

Vierailija
14.10.2019 |

Olivatko niukemmat ja lyhyemmät kuin normaalisti?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskiertoa ei voi olla raskauden aikana. Se ei ole biologisesti mahdollista, kyse on jostakin muusta vuodosta, jota voi erehtyä luulemaan kuukautisiksi.

Vierailija
2/8 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut  kuukautisten aikaan sellainen vuoto ja yhtä pitkä joita olen luullut 100% kuukautisiksi, kahdet "menkat" ennen kuin loppui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut  kuukautisten aikaan sellainen vuoto ja yhtä pitkä joita olen luullut 100% kuukautisiksi, kahdet "menkat" ennen kuin loppui.

Ja nytkö tuo sun kokemus todistaa, että kukautiset ovat mahdollisia raskauden aikana? Pikemminkin sattumaa, että vuodot ajoittuvat noin. Kuukautisia ei voi olla, kun on raskaana, tämä on fakta.

Vierailija
4/8 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa oikeasti te, jotka luulette kuukautisten olevan mahdollista raskauden aikana, niin perehtyä, mitä kuukautiset tarkoittavat ja tarkistaa, voiko niitä tulla raskauden aikana. Huomaatte sitten kyllä, että miten asia on.

Vierailija
5/8 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaa oikeasti te, jotka luulette kuukautisten olevan mahdollista raskauden aikana, niin perehtyä, mitä kuukautiset tarkoittavat ja tarkistaa, voiko niitä tulla raskauden aikana. Huomaatte sitten kyllä, että miten asia on.

Kerro sinä, miten verisen vuodon erottaa kuukautisista?

Vierailija
6/8 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä esim. Terveyskirjastossa on selitetty varsin selvästi verisestä vuodosta raskauden aikana. Tutustupa siihen.

Vierailija
7/8 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nytkö tuo sun kokemus todistaa, että kukautiset ovat mahdollisia raskauden aikana? Pikemminkin sattumaa, että vuodot ajoittuvat noin. Kuukautisia ei voi olla, kun on raskaana, tämä on fakta.

Oli niitten nimi mikä hyvänsä niin 3kertaa päivälleen oikeaan aikaan tuli verinen vuoto enenkuin loppui ja olin ollut raskaana tietämättäni.

Vierailija
8/8 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä esim. Terveyskirjastossa on selitetty varsin selvästi verisestä vuodosta raskauden aikana. Tutustupa siihen.

Ei kun minä kysyn sinulta, miten verisen vuodon erottaa verisestä vuodosta, siis siitä, mitä tulee emättimestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme