Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksiköhän sisareni eivät ole saaneet ns laadukkaita miehiä kun ovat kerran hoikkia?

Vierailija
14.10.2019 |

Molemmilla ollut todella pienituloiset duunarimiehet. Hoikanhan kuuluisi saada komea, rikas ja hyvässä ammatissa oleva mies vai kuinka?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesusonherra kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jeesusonherra kirjoitti:

Se on stereotypiä että miehet haluaisi vain hoikan naisen. Luonne/älykkyys on tärkein, laihalla luupussilla ei tee mitään jos on latvasta laho. Oman arvonsa tunteva mies ei ikinä ota tyhjäpäätä.

Huomaatteko miten yleisesti on ok puhua hoikista näin? On varmaan myös ok että minä sanon lihavaa läskiksi mätisäkiksi?

Kyllä mielestäni läski on läski ihan yhtä tavalla, ei siinä mielestäni ole mitään ihmeellistä. Ei kohde laihdu vaikka käyttäisi hellempää termiä. Nyt tartuit hieman epäollennaiseen termistöön. Saaneet korjata sanomiseni jos se menisi paremmin perille:

Hoikalla / kauniilla naisella ei tee mitään jos älykkyys puttuu tai luonne on hanurista. Oman arvonsa tunteva, älykäs mies ei koskaan ota tyhmää naista vaikka olisi minkälainen seksi pommi.

Niin, miksi alunperin tungit haukkumasanan mukaan kuvailemaan hoikkaa naista? Sinä taidat olla se jolta se älykkyys puuttuu.

Vierailija
22/29 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että hoikka nar.komaani saa tosi laadukkaan miehen sinusta....?

Ap on ammattivalittaja, suurikokoinen monisairas nainen. 

Mutta sisareni ovat hoikkia, terveitä ja töissä. Silti mulla on eniten tienaava ja eniten kouluja käynyt mies meidän perheessä.

Tänään tämmöstä! Toissapäivänä uhriuduit kuinka kaikilla teidän tutuilla on akateeminen mies ja sulla vaan duunari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se pienituloinen duunarimies osaa arvostaa, pitää huolta, huomioi,antaa hyvää seksiä ja turvallisuudentunnetta ja siskosi sattuu rakastamaan sellaista?

Itse en ottais rikasta ylimielistä k.usipäätä vaan rahojen takia. Itseasiassa multa on loppunut mielenkiinto täysin jos joku mies on koittanut tehdä vaikutusta tuloillaan tai varallisuudellaan.

Mun perhe eli köyhyysrajan alapuolella lama-aikana ja elettiin kädestä suuhun, mutta isäni kohteli äitiäni kuin kukkaa kämmenellä, eikä keneltäkään jäänyt epäselväksi etteikö olis tehnyt kaikkensa vaimonsa ja perheensä eteen. Oltiin köyhiä, mutta aina turvassa ja toistemme tukena.

Mistä sä oikeen olet katkera jos kerran olet niin tyytyväinen hyvätuloiseen mieheesi?

Vierailija
24/29 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se pienituloinen duunarimies osaa arvostaa, pitää huolta, huomioi,antaa hyvää seksiä ja turvallisuudentunnetta ja siskosi sattuu rakastamaan sellaista?

Itse en ottais rikasta ylimielistä k.usipäätä vaan rahojen takia. Itseasiassa multa on loppunut mielenkiinto täysin jos joku mies on koittanut tehdä vaikutusta tuloillaan tai varallisuudellaan.

Mun perhe eli köyhyysrajan alapuolella lama-aikana ja elettiin kädestä suuhun, mutta isäni kohteli äitiäni kuin kukkaa kämmenellä, eikä keneltäkään jäänyt epäselväksi etteikö olis tehnyt kaikkensa vaimonsa ja perheensä eteen. Oltiin köyhiä, mutta aina turvassa ja toistemme tukena.

Mistä sä oikeen olet katkera jos kerran olet niin tyytyväinen hyvätuloiseen mieheesi?

Katkeruus johtuu siitä, että ap on miehen firmassa töissä ja saa palkkaa vain 800 egeä kuussa.

Vierailija
25/29 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että hoikka nar.komaani saa tosi laadukkaan miehen sinusta....?

Ap on ammattivalittaja, suurikokoinen monisairas nainen. 

Mutta sisareni ovat hoikkia, terveitä ja töissä. Silti mulla on eniten tienaava ja eniten kouluja käynyt mies meidän perheessä.

Tänään tämmöstä! Toissapäivänä uhriuduit kuinka kaikilla teidän tutuilla on akateeminen mies ja sulla vaan duunari.

Tutuilla tarkoitin muuta sukua. Esim lapseni kummi eli mieheni serkku on vaimoineen akateeminen kuten muutkin serkut. Mieheni kummitäti on akateeminen yms en pidä siskojani tuttuina, eihän me ikinä tavata.

Vierailija
26/29 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus johtuu siitä, että ap on miehen firmassa töissä ja saa palkkaa vain 800 egeä kuussa.

Saan nykyään enemmän palkkaa. En olisi halunnut puolimustalaista miestä enkä sellaistakaan miestä kuin toisella sisarellani on.

Vierailija
27/29 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Arvosteliko äitisi yksinäisiä ihmisiä tavallaan huonompina?

B) Pyrittiinkö teillä täydellisyyteen lapsuudenkodissasi lähes kaikessa?

C) Puhuiko vanhempasi kaikista ihmisistä parhain päin?

D) Oleko kilpailuhenkinen ihminen?

E) Oletko huomannut, että moni asia on ihan muuta mitä lapsuudenkodissasi annettiin ymmärtää?

Vierailija
28/29 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet??

Vierailija
29/29 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Hoikkuus/normaalipainoisuus on oletusarvo pariutumisikäisellä ihmisellä, siihen päälle tulee sitten muut ominaisuudet jotka voivat kallistaa kelkkaa mihin vain suuntaan.

Rautalangasta vääntäen: hoikka finninaamainen tylsimys ei ole "laadukkaiden" miesten mielestä ehkä kiva, mutta sensuelli, hauska pullukka voi olla.

Sensuelli pullukka?? :D :D Ei sellaista ole olemassakaan.