Naiset, masturboitteko koskaan ulkona ollessanne?
Minä ainakin miehenä olen monta kertaa runkannut esim. metsässä retkeillessäni mutta miten on naisten laita? Masturboitteko koskaan yksin ulkoillessanne?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Tekis joskus mieli, mut en oo vielä keksinyt sopivaa tapaa. Housujen riisuminen tai käsien työntäminen pöksyihin ei innosta, hameen alta tietysti sais helposti tyydytettyä, mutta en käytännössä ikinä pukeudu hameeseen. Lisäksi valun kiihottuessa aika paljon, mikä on tietysti itse tilanteessa ihanaa, mutta jälkeenpäin ärsyttää, kun housut on täynnä mahlaa. Julkirunkkaus on helpointa uimahallissa, kerran tuli orkku altaassa olevan hierovan vesisuihkun kanssa.
Yäk! Ootko ikinä kurkannut altaanpohjalle?!
Vierailija kirjoitti:
Tekis joskus mieli, mut en oo vielä keksinyt sopivaa tapaa. Housujen riisuminen tai käsien työntäminen pöksyihin ei innosta, hameen alta tietysti sais helposti tyydytettyä, mutta en käytännössä ikinä pukeudu hameeseen. Lisäksi valun kiihottuessa aika paljon, mikä on tietysti itse tilanteessa ihanaa, mutta jälkeenpäin ärsyttää, kun housut on täynnä mahlaa. Julkirunkkaus on helpointa uimahallissa, kerran tuli orkku altaassa olevan hierovan vesisuihkun kanssa.
sehän on vaan ihanaa kun on housut täynnä mahlaa ja sinne voi sitten työntää patukkaa helpottamaan ;). Sulla pitää sanoa sitten kun törmätään jossain jos näin käy. Naisella se on niin paljon helpompaa runkata vaikka bussissa keskellä päivää
Olen minä kerran hiljaisella uimarannalla
Olen minä kerran hiljaisella uimarannalla
Kyllä. Ulkona, autossa.. Uh!!! N45
Meillä pervoilla pitäis olla joku yleinen signaali, jolla viestittää kiimansa muille tuolla ulkona ;)
t. allasrunkkaaja
Jossain teltassa tai taivasalla yksin korvessa maatessani joo, mutta en sellaisilla paikoilla joilla voisi jäädä kiinni.
Monta päivää kun on retkellä niin kyllähän siinä tulee masturboitua, mutta en saa siitä (ulkona masturboinnista) oikein mitään kicksejä.
Ulkona sekstailu kiinnostaa (en ole tehnyt vuosiin) ja masturbointikin olisi jees jos tietäisin jonkun katsovan ja tahalleen ärsyttäisin sillä masturboimisella, mutta ei se kiihota jos yksin vaan jossain metsässä runkuttelee.
Vilauttelu sen sijaan kiihottaa paljonkin, sen jälkeen pakko mennä aina masturboimaan kun on vähän vilautellut ja todistanut ne miesten reaktiot.
Visuaalinen kiusaaminen parasta ja erittäin kiihottavaa.
No en minä kyllä mihinkään nettirandomeihin yhteyttä ota.
Yleisöä löytää muutenkin hyvin helposti.
Komppaan vilauttelun kiihottavuutta. Usein puen push-upit ja anteliaan puseron, mulla kostuu pimppi niistä miesten katseista.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan vilauttelun kiihottavuutta. Usein puen push-upit ja anteliaan puseron, mulla kostuu pimppi niistä miesten katseista.
Minä taas en käytä yleensä rintsikoita ollenkaan, mutta käytän ihan normaalisti tiukkoja toppeja ym.
Eikä ole pienet tissit
Mulla on vain B-kupin tissit... Miehet, toimisko tiukka toppi ilman rintsikoita näillä luomutisseilläkin?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain B-kupin tissit... Miehet, toimisko tiukka toppi ilman rintsikoita näillä luomutisseilläkin?
Kunhan nännit paistaa läpi, niin ehdottomasti kyllä