Toivon vain, että joku tulisi
Kommentit (10)
Miksi? Tuu tänne niin mennään saunaan ja voit siellä heittää kaikki huoles.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö kuolla nestehukkaan vai meinaatko polttaa saunan maantasalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi voi, kaljaa minulla ei ole kun lopetin juopottelun pari vuotta sitten. Nestehukkaan ei tarvitse kuitenkaan kuolla kun vesihana toimii ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi voi, kaljaa minulla ei ole kun lopetin juopottelun pari vuotta sitten. Nestehukkaan ei tarvitse kuitenkaan kuolla kun vesihana toimii ;)
Minäkään en juo. Jos en kerta kuole niin mikä viestin idea oli?
Kokeile rukoilla Jeesusta <3 "Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä niin minä tahdon auttaa sinua"
Psalmit 50:15
Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Kokeile rukoilla Jeesusta <3 "Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä niin minä tahdon auttaa sinua"
Psalmit 50:15
Voimia!
Uskoin pienenä oikeasti kaikkeen jeesusteluun. Sitten menetin kaiken. Toivon enää, että helvetti on olemassa ja kaikki kusi.päät palavat ikuisesti.
Kuulostat vakavasti masentuneelta ap, oletko hakenut apua? Lääkitystä, terapiaa? Itsekin masentuneena voin samaistua ajatuksiisi...Mutta onneksi masennuksesta voi myös parantua
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat vakavasti masentuneelta ap, oletko hakenut apua? Lääkitystä, terapiaa? Itsekin masentuneena voin samaistua ajatuksiisi...Mutta onneksi masennuksesta voi myös parantua
Jos reagoin kaikkeen siihen pas.kaan, jota päälleni kaadetaan kuin normaali ihminen niin olen masentunut. Anteeksi, että en jaksa hymyillä ja piereskellä sateenkaaria, kun päälleni pask.otaan.
Minäkin odotan täällä akin ja turon sanoituksilla. Miksei tyttöprinssi tuu?
Voisinko olla vaikka jonkun murhaajan uhri niin joku toinen säästyisi. Kruunaisi koko kurjan elämäni.