Tuleeko lasten isääkin kohtaan joskus sitten tän eron jälkeen sellanen ”jessus sentään, apua, hyi, yök, miten oon voinu-olo”
mikä mulle on tullut muista eksistä sitten kun aika on vihdoin parantanut haavat?
Nyt vaan kaipaan ja ikävöin ja on edelleen upea ja kuuma mies.
Kommentit (24)
Minä toivon ainakin. Edelleen rakastan niin s*atanan paljon. Toinen vaan ei rakastanut.
Miksi erositte? Kuinka vanhoja lapset? Kuinka pitkä
liitto ja milloin erositte?
Mulla tuli pissat pöksyyn kun ex pisti mut asunnosta pihalle hetkeksi ja se oli todellinen ero hetki. Kävelin ihan sekavana kadulla ja hyvä kun pystyin syömään.
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon ainakin. Edelleen rakastan niin s*atanan paljon. Toinen vaan ei rakastanut.
liitto ja milloin erositte?
Lapset on alakouluikäisiä. Oltiin yli 12 vuotta yhdessä, josta naimisissa alle 5. Erostakin jo yli vuosi aikaa. Vielä ei sitä reaktiota näy, että mua ällöttäis tai olisin edes välinpitämätön. Aina kun puhelin piippaa viestiä, toivon sen olevan häneltä.
Tulee. En todellakaan voi ymmärtää miten olen hänen kanssaan niinkin pitkään yhdessä tallannut. Nyt jos ajattelen vaikka meidän mennyttä seksielämää niin lähinnä puistattaa. Siksi koitan olla ajattelematta.
En varmaan muuten olisi eronnutkaan.
Tulee ja lisäksi tuleee epäusko miten on voinut olla niin tyhmä ,että on tuollaisen kanssa lapsia tehnyt eikä voi kuin ihmetellä miten tuollainen mulkvisti viitsii itseään isäksi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
liitto ja milloin erositte?Lapset on alakouluikäisiä. Oltiin yli 12 vuotta yhdessä, josta naimisissa alle 5. Erostakin jo yli vuosi aikaa. Vielä ei sitä reaktiota näy, että mua ällöttäis tai olisin edes välinpitämätön. Aina kun puhelin piippaa viestiä, toivon sen olevan häneltä.
Miksi erositte?
Minulla inhottaa ex. Avioliiton lopussa loppui kaikki tunteet. Inho tuli, kun hylkäsi lapset eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
liitto ja milloin erositte?Lapset on alakouluikäisiä. Oltiin yli 12 vuotta yhdessä, josta naimisissa alle 5. Erostakin jo yli vuosi aikaa. Vielä ei sitä reaktiota näy, että mua ällöttäis tai olisin edes välinpitämätön. Aina kun puhelin piippaa viestiä, toivon sen olevan häneltä.
Miksi erositte?
Miksi kysyt?
Mielenkiintoinen kysymys, jota en ole koskaan tullut ajatelleeksikaan! Mulla ja lasten isällä oli tosi vaikea suhde, jossa käytettiin puolin ja toisin monenlaista väkivaltaa. Rakkauttakin oli, mutta se ei tietenkään riittänyt kun oltiin joka asiassa napit vastakkain. Heti eron jälkeen exällä alkoi sutina naisrintamalla ja tuli fiilis, että se halus näyttää mulle miten helposti olen korvattavissa. En tiedä haikailiko se mun perään vai ei - ystävät epäilivät, että haikaili, mutta mun suuntaan mikään ei siitä kielinyt. Itsellä on ollut kaikki nämä vuodet ristiriitainen olo mutta ihmetyksekseni olen huomannut kaipaavani sitä kusipäätä ihan viime aikoina...! Ihmisenä se on siis tosi mätämuna, mutta jotakin siinä vaan oli, joka veti puoleensa. Tää on muuten ensimmäinen kerta näiden yli 10 uusisinkkuvuoden jälkeen, että myönnän tämän näin "ääneen". Mutta joo, en siis ole koskaan ajatellut että hyi hitto kun piti siihenkin sotkeentua. Päinvastoin :/
ex vaimo imeskeli vapaa ja työaikana esimiehen munaa tien poskessa, juu varmaan juuri pestyä lerssiä, sitten tulee kotiin ja suukottelee lapsia hyi ja yök. muistelen kun se joskus ihmetteli kun suuhun tuli aftoja, liekkö vanhan miehen sinipuna keltaisesta terskan päästä....
Ei minulle ole mitään yöks-juttuja tullut. Suhteessamme oli puutteensa ja molemmissa vikaa. Mutta ajattelin silloin ja ajattelen edelleen, että hän on ihan mukava tyyppi ja hyvä isä.
5 vuotta erosta.
Mua exä petti jopa kun olin raskaana, muutenkin varmaan mennen tullen 6-0 koko vuosikymmenen mittaisen suhteen ajan. Alkuun olin ihan romuna kun erottiin. Nyt lähinnä ihmettelen, mitä oon kyseisessä vätyksessä nähnyt. Asialliset välit lapsen takia ja exä vonkaa säännöllisin väliajoin mua takaisin mutta enpä voi muuta ku nauraa ja toki vähän oksentaa 😀
Inho on suojamekanismi. Monesti siihen on myös todelliset syyt. Eihän kukaan hyvästä liitosta eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi erositte?
Miksi kysyt?
No ap tuntuu pitävän ex-miehestään vielä. Mietin miksi ovat alunperinkään eronneet
Vierailija kirjoitti:
Tulee ja lisäksi tuleee epäusko miten on voinut olla niin tyhmä ,että on tuollaisen kanssa lapsia tehnyt eikä voi kuin ihmetellä miten tuollainen mulkvisti viitsii itseään isäksi kutsua.
Justiinsa samat fiilikset täällä 😖Kaikkeen sitä tuleekin seottua, uh!!
Vierailija kirjoitti:
Mua exä petti jopa kun olin raskaana, muutenkin varmaan mennen tullen 6-0 koko vuosikymmenen mittaisen suhteen ajan. Alkuun olin ihan romuna kun erottiin. Nyt lähinnä ihmettelen, mitä oon kyseisessä vätyksessä nähnyt. Asialliset välit lapsen takia ja exä vonkaa säännöllisin väliajoin mua takaisin mutta enpä voi muuta ku nauraa ja toki vähän oksentaa 😀
Hyi mikä sika. Onneksi pääsit eroon!
Ihan ok välit kuin johonkin vanhaan työkaveriin jonka kanssa on yhteinen historia. Alkuun oli riitaa kun mies ilmoitti yllättäen että muuttaa pois. En olisi enää kiinnostunut koska ei ole enää samaa tasoa edes ulkoisesti eikä muutenkaan. Tosin ei hänkään minusta ole kiinnostunut ollenkaan. Rakastan uutta miestäni ja hän ja lapset kuuluvat nykyisin perheeseeni. Erosta alle viisi vuotta ja uusi mies ollut vuoden.
Koen syvää inhoa ja halveksuntaa tätä tyyppiä kohtaan. Niin paljon huijasi, valehteli, käytti hyväkseen, juopotteli ruokarahat. Jouduin etsimään hänet ryyppypaikasta käsiini, että sain lapselle ruokaa. Kun olin niin "fiksu", että olin muuttanut liian kauaksi omista sukulaisistani, ei ollut ketään keltä olisi voinut lainata. Lapsen silmälääkäriaika meni kun ääliö oli niin krapulassa, ettei voinut ajaa toiseen kaupunkiin lääkäriin. Minulla ei ollut korttia. Apteekkimatkalla meni ryyppäämään, lapsen lääke autossa räkälän edessä. Lapsella kova kuume, mutta k-pään mukaan "kuumehan parantaa". Kuume huiteli yli 39:ssä. Nämä lapsen huomioimiseen ja etusijalle asettamiseen eli vanhemmuuteen liittyvät törkeät laiminlyönnit saavat vihan nousemaan edelleenkin.
En anna itsellenikään koskaan anteeksi sotkeutumistani tuohon psk-läjään.
Vierailija kirjoitti:
Koen syvää inhoa ja halveksuntaa tätä tyyppiä kohtaan. Niin paljon huijasi, valehteli, käytti hyväkseen, juopotteli ruokarahat. Jouduin etsimään hänet ryyppypaikasta käsiini, että sain lapselle ruokaa. Kun olin niin "fiksu", että olin muuttanut liian kauaksi omista sukulaisistani, ei ollut ketään keltä olisi voinut lainata. Lapsen silmälääkäriaika meni kun ääliö oli niin krapulassa, ettei voinut ajaa toiseen kaupunkiin lääkäriin. Minulla ei ollut korttia. Apteekkimatkalla meni ryyppäämään, lapsen lääke autossa räkälän edessä. Lapsella kova kuume, mutta k-pään mukaan "kuumehan parantaa". Kuume huiteli yli 39:ssä. Nämä lapsen huomioimiseen ja etusijalle asettamiseen eli vanhemmuuteen liittyvät törkeät laiminlyönnit saavat vihan nousemaan edelleenkin.
En anna itsellenikään koskaan anteeksi sotkeutumistani tuohon psk-läjään.
Tuo on jotain niin halveksittavaa että oma viinanhimo menee lapsen terveyden edelle.
Meillä toinen lapsista sai pienenä vaikeita adrenaliini- ja kortisonihoitoa vaatineita laryngiittejä. Toisinaan illalla näkyi jo selvät merkit että yöllä saattaa tulla lähtö päivystykseen. Mutta eipä tuo estänyt sitä että miehen piti vetää kännit jos sattui olemaan perjantai-ilta.
Vai onko siinä jotain erityistä kun on kuitenkin lasten isä? Jotain biologista painolastia?
Kertokaa eronneet äidit!
Ap