Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä?! Poistuiko se paritanssikeskustelu???

Vierailija
13.10.2019 |

Mikähän siinäkin oli muka asiatonta?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arka aihe. Tietenkin. Paritanssi.

Vierailija
2/37 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sana on vapaa"..😏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se yks takakiree joka näitä poistoja tehtailee.

Vierailija
4/37 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistui se. Kirjoitin tietenkin pitkän vastauksen, jota lähettäessä tuli ilmoitus ketjun poistumisesta. Turhauttavaa.

Vierailija
5/37 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton sensuuri 😂

Vierailija
6/37 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näköjään poistui. Tiedä sitten, mikä siinä muka oli asiatonta.

Ilmeisesti joku, joka ei tykkää tanssimisesta, eikä halua siitä puhua, ei hyväksynyt sitä, että muutkaan siitä puhuisivat, ja päätti ilmiantaa ketjun.

T. mies, jota on alkanut viime aikoina kiinnostaa tanssimisen aloittaminen joskus.

Vierailija
7/37 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/37 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko sen palauttaa? Ylläpito hoi!

Vierailija
9/37 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/37 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mielivaltainen aloitusten poisto vähentää huomattavasti kiinnostusta kirjoittaa mitään asiallista tänne. Eli sensuurikiimaiset tekee itse tästä trollipalstan.

Vierailija
11/37 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa MITEN kukaan vai mitään viestiä täällä poistaa tai ilmiantaa? Miten se teknisesti tapahtuu?

Vierailija
12/37 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitin sinne viestin, että nuorta miestä ei todellakaan revitä käsistä, jos paritanssikurssille menee, Näin siis antoi yksi kommentoija olettaa. Itse olin yhdellä kurssilla melkein ainut nuorempi mies (24v), oon ihan hyvännäköinen ja vähän yli 180cm. Olen kuitenkin luonteeltani ujo, enkä "sosiaalisesti dominoiva". Ihan rauhassa siellä sai kyllä olla

Vierailija
13/37 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa MITEN kukaan vai mitään viestiä täällä poistaa tai ilmiantaa? Miten se teknisesti tapahtuu?

Painamalla tuota lipun kuvaa ja ”ilmoittamalla asiaton” viesti. Ne poistaa näköjään yhtään tarkastamatta jokaisen ”ilmoitetun” viestin. Ylläpito voi myös poistaa miten sattuu...

Vierailija
14/37 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kirjoitin sinne viestin, että nuorta miestä ei todellakaan revitä käsistä, jos paritanssikurssille menee, Näin siis antoi yksi kommentoija olettaa. Itse olin yhdellä kurssilla melkein ainut nuorempi mies (24v), oon ihan hyvännäköinen ja vähän yli 180cm. Olen kuitenkin luonteeltani ujo, enkä "sosiaalisesti dominoiva". Ihan rauhassa siellä sai kyllä olla

Oli ilmeisesti asiatonta 😅

Vierailija
15/37 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä keskustelussa ollut mitään poistamisen arvoista 🙁

Vierailija
16/37 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/37 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖÖÖÖ!

Vierailija
18/37 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito voisi oikeasti palauttaa tuon paritanssikeskustelun. Se ei ollut asiaton! Jooko?

Vierailija
19/37 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vosiko sitä keskustelua nyt jatkaa tässä ketjussa, kun tämä nyt ollut täällä kuitenkin jo pari tuntia, eli ei ainakaan toistaiseksi sisällä sellaista sisältöä, joka olisi syynä ketjun poistoon.

En siis ole nähnyt koko ketjua, mutta paritanssia olen harrastellut jo yli parivuosikymmentä ja olen mies, joten aihe kyllä kiinnostaa ja lavatansseista tiedän kyllä paljon, todella paljon, eli kaiken.

Vierailija
20/37 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vosiko sitä keskustelua nyt jatkaa tässä ketjussa, kun tämä nyt ollut täällä kuitenkin jo pari tuntia, eli ei ainakaan toistaiseksi sisällä sellaista sisältöä, joka olisi syynä ketjun poistoon.

En siis ole nähnyt koko ketjua, mutta paritanssia olen harrastellut jo yli parivuosikymmentä ja olen mies, joten aihe kyllä kiinnostaa ja lavatansseista tiedän kyllä paljon, todella paljon, eli kaiken.

Tutustu termiin "manspleinaus". Ota vasta sen jälkeen kantaa ketjuihin.

T.Paritanssia harrastava mies