Minussa ei mikään miellytä ulkonäöllisesti naisia. T. Mies25
Olen lyhyt 170cm ja tosi paksut maantiemharmaat hiukset, matala otsa ja matalahiusraja (pienet kasvot ja pieni kallo) olen myös muuten siro luustoltani, käteni ovat luisevat ja pullohartiat.
Miehiset ominaisuudet hyvin nollissa. Ei karvoitusta muuaalla kuin kainaloissa ja häpyalueella..
Lyhyestä pituudesta huolimatta raajani ovat melko pitkät ja keskikroppa lyhyt ja lievää vyötärö pulskuutta.
Tosin mittojen mukaan olen ihan normaali mutta tosiaankin luustoni on todella siro joten pienempi määrä rasvaa saa minut näyttämään todellista lihavammalle..
Ääneni on korkea ja outo hieman poikamainen. Äänenmurros oli tosi olematon ja heikko murrosiässä..
Ainut ulkonäöllinen kehu jonka olen saanut on se, että olen söpö kasvoista mulla on isot siniset silmät..
Olen yrittänyt käydä salilla mutta eipä sekään juurikaan näy missään.
Ja mitä se auttaa jos on muuten tämmöinen epämies ?
Kommentit (9)
Varmasti miellytät monia.Ihmiset ei vain tule sitä kadulla kertomaan.Tärkeintä:millainen olet ihmisenä.Ja miten kohtelet toisia.Meillä on kaikilla erilainen vartalomalli.T.Vanha täti,jolla jo sinun ikäisiä lapsia
No tuommoisella asenteella et ainakaan löydä.. Varmasti jonkun naisen mielestä voisit olla ihan sopiva ja hyvä omana itsenäsi. Ei kaikki naisetkaan ole mitään jumalanveistoksia!
Mielestäni ihmisissä ei ole ulkoisesti mitään miellyttävää. Rumia, karvattomia apinoita. Muut asiat ratkaisevat.
Sulle voisi sopia pitkät hiukset, moni tykkää nimenomaam hieman feminiinisistä miehistä. Kokeile vaikka polkkapituutta, lyhyt ja paksu tukka ei näytä niin hyvältä.
Höpö höpö. Mun mielestä 170cm ei ole lyhyt. Ja paksut hiuksethan on ihana asia! Jos on hirveän ohuet hiukset, saattaa näyttää klonkulta :D
Yritä vielä sitä saliharrastusta. Kyllä lihasten pitäisi lopulta kasvaa. Toisilla kai vaan kestää paljon pitempi aika. Muista myös syödä tarpeeksi.
Monet naiset sanovat pitävänsä vahvoista miehistä, mutta se vahvuus voi olla myös henkistä. Jos kannat itsesi rauhallisesti ja itsevarmasti, ei haittaa vaikka olisitkin vähän kukkakeppi. Tsemppiä
Vierailija kirjoitti:
Sulle voisi sopia pitkät hiukset, moni tykkää nimenomaam hieman feminiinisistä miehistä. Kokeile vaikka polkkapituutta, lyhyt ja paksu tukka ei näytä niin hyvältä.
Oletan että kasvotkin ovat enemmän kapeat kuin kulmikkaat joten todellakin pidemmät hiukset voisivat sopia varsinkin jos ne ovat paksut! Sekainen rento ponnari taakse,sopii poikamaisille miehille ja varmaan löytyy naisia joita kiinnostaa:)
Ai että, kuulostat juuri sellaiselta joihin itse ihastuin parikymppisenä, en tykännyt liian maskuliinisista. Pitkät hiukset ois tosiaan hyvä lisä.
Up