Kerro, miksi exäsi ärsyttää sinua
Kertokaa existänne. Miksi he ovat ärsyttäviä? Mitä he tekivät?
Kommentit (14)
Mulla on ex, joka syö ruokaa aina sillä tavalla, että se valuu pitkin hänen kasvojaan ja tarttuu hänen partaansa. Sitten sitä ruokaa on hänen paidallaan ja housuillaan. Eikä hän itse huomaa mitään. Lähtee ulos sen näköisenä. Ja vaatteissa on reikiä ja tahroja. Ihan kuin hänet ois vedetty roskiksesta. En tajua et miten olen joskus voinut olla kiinnostunut hänestä.
Sitten on yksi exä, joka on ylimaallisen kilpailunhaluinen ja itsekeskeinen. Hänen pitää aina saada olla nro. 1. Hän haluaa aina olla kaikessa mua parempi, ja jos sain enemmän huomiota kuin hän tai onnistuin jossain häntä paremmin, hän sai raivarin. Mulla ei koskaan saanut olla suhteessa omia mielipiteitä. Piti aina olla samaa mieltä hänen kanssaan. Hän saattoi seistä peilin edessä tunnin laittamassa tukkaansa ja sovittelemassa erilaisia solmioita ja kauluspaitoja. Ainiin, ja hän piereskelee julkisilla paikoilla jatkuvasti ihan muina miehinä :D
Ärsyttää sen, kun ei mene mitenkään perille, ettei kiinnosta. Erosta kohta kolme vuotta ja lähettelee edelleen synttärinä, nimipäivänä, naistenpäivänä, ystävänpäivänä yms. kukkia mun työpaikalle. Työkaverit on ihan että ai että miten ihana mies, miten et tuon kanssa sitten palaa yhteen?
Ja siis siksi en palaa, koska se oli aivan täysi tossu. Ei mitään omaa mielipidettä mistään. Sellainen klassinen "kyllä kulta, mitä vain sinulle kulta". Nykyisen kanssa olen ollut jo kaksi vuotta, mutta ei, sekään ei kerro eksälle, että en ole ottamassa häntä takaisin.
Kokeiltu on kaikki kylmästä välinpitämättömyydestä päin naamaa raivoamiselle, ei mene perille. Hän on sitä mieltä että me olimme täydellinen pari ja minä hänen elämänsä nainen. Sääliksi käy joo, mutta ottaa pannuun.
Hyvä että pääsit siitä eroon, sulle parempaa tulossa. Arvosta itseäsi niin se sinusta nähdään ja sua niin kohdellaan. Älä etsi toisesta ihmisestä arvostusta itsellesi koska olet ansainnut jo enemmän.
Oletti että elätän yksin perheen eli keksi tekosyitä miksei voinut juuri nyt mennä töihin kun lapset olivat jo isompia. Kotityöt olisi kuitenkin pitänyt tehdä 50/50. Alkoi pihtaamaan seksiä ja välttelemään läheisyyttä ja höpisemään jostain hormonaalisen ehkäisyn sopimattomuudesta. Kuvitteli elämän olevan jotain prinsessasatua jossa kaikille on oma tärkeä tehtävä joka järjestyy itsestään.
Ero oli ikävä, varsinkin lapsille, mutta ehkä näin kuitenkin parempi. En olisi pystynyt enää jatkamaan sillä samalla menolla ja sen sanoinkin. Ja sitten oltiinkin jo eromassa. Kunhan pääsen lasten elättämisestä eksän kautta eroon, niin ehkä se elämä vielä hymyilee.
Väittää että on köyhä ja siksi ei ota lapsia hoitoonsa ollenkaan, vinkuu ettei halua maksaa elareita ja on vieläpä pummimassa jatkuvasti rahaa minulta. Maksattaa siis minulla kaiken mahdollisen. Kuitenkin baariin hänellä on aina rahaa mennä. Olen tosi väsynyt häneen ja ihan koko elämääni, mietin jopa itsemurhaa kun en jaksa yksin pyörittää tätä koko arkea ja käydä töissä ilman mitään lapsivapaata.
Just nyt ärsyttää kun ei vastaa puhelimeen, pitäis mennä vaihtamaan sille talvirenkaat autoon. N29
Exä kyttää yhä elämääni ja vaanii lähialueilla. Yrittää juttusille mieheni kanssa ja keksii juttuja minusta.
Ei typerys tajua että ollaan erottu jo vuosia sitten. Sille jäi kai trauma.
Yksi exä yrittää olla kaveri, mutta alkaa aina arvostelemaan mun tekemisiä. Viimeksi eilen aamulla oli riitaa, kun haukkui mut typeräksi, kun lähden yksin ulkomaille pariksi viikoksi. Erottiin tosiaan 8 vuotta sitten.
N28
Ei ärsytä lähes yhtään, nyt kun on ex ja riittävän monen kilometrin päässä.
Mä olen muuten hyvissä väleissä eksieni kanssa, mutta viimeisin on kyllä ärsyttävä.
Oltiin 4 vuotta yhdessä enkä saanut siitä mitään positiivista. Kaikki mussa oli väärin; hiusten väri, alusvaatteiden materiaali ja värit (vain pitsistringit ok), en halunnut harrastaa napatanssia, olin mustasukkainen (mies oli erittäin avoin siitä, miten paljon parempia muut oli).. Pilvenpoltto on vienyt tyypin muistin kokonaan ja unohteli jatkuvasti kaiken, esim jos oli ollut riidan poikasta, niin seuraavana päivänä saattoi tulla viesti "moi, mitä kuuluu? :) -- Ai ei hyvää? Mikä nyt on?"
Kun erottiin niin hänen mieli muuttui koko ajan. Ei se musta koskaan edes tykännyt, eikun kyllä hän sittenkin. Oli ihastunut toiseen ja kertoi miten mahtava tää nainen oli, mutta kun sai pakit niin johan alkoi taas kiinnostaa mun kanssa juttelu.
Mä olen jo kolme kertaa joutunut sanomaan että on parempi, jos ei olla enää yhteydessä kun hän vei mun elämästä monta vuotta, mutta kun se unohtaa senkin....
Koko suhteen ajan vältteli asioiden selvittämistä. Eron jälkeen hylkäsi lapsensa. Nyt itkee kavereilleen, kun aikuiset lapset eivät pidä yhteyttä.
Oli ja on ahne , saita ja manipuloiva. Haki vihkisormuksenkin takaisin. Olisin voinut heittää ukon portaita alas, mutta annoin sormuksen ja sen jälkeen estin puhelimesta ja muualta.
Mullakin on exä joka huutelee kaikkea skeidaa perään. Hyi helkkari kun pääsis karkuun kokonaan.
Passiivinen vätys. Ei saanut aikaiseksi mm talon remottihommia. Avioliitossa otti muutenkin passiivisen roolin. Ei puhunut, ei ottanut kantaa asioihin. Möllötti illat pitkät töiden jälkeen. Ei suostunut yhteiseen tekemiseen. Ei osallistunut laskujen maksuun. Passiivinen isänä eikä nyt eron jälkeen ole tekemisissä lasten kanssa oikeastaan juuri ollenkaan. Eron koittaessa kaikki tunteet oli menneet. Nykyisin inhottaa koko äijä. Ei onneksi tarvi olla tekemisissä.
Mun exä eristi mut muusta maailmasta, oli väkivaltainen ja pahasti mustasukkainen.
Ei se mua silti ärsytä yhtään, taakse jäi eikä tarvitse enää kärsiä.
Erojen jälkeen oon ollut lähinnä iloinen aina.