Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niina Kuhta

Vierailija
13.10.2019 |

Tuntuu olevan tyrkyllä vähän joka paikassa nykyään. Miksi? On kai Suomessa muitakin vaatettajia kuin Niinatar? Alkaa tulla jo korvista. Viimeksi päässyt väläyttelemään irvikissahymyään Suurin Pudottaja -ohjelmassa. Tiedä huomaako tuota painonpudotusta kukaan muu kuin hän itse...

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b5cde168-7410-4ae2-8311-0f9906…

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tissit sillä ainakin on...toisin kuin palstamammalla.

Vierailija
62/96 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammat ovat lihavia, mutta pienitissisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen suosimassa meikkityyli muistuttaa dragqueen-tyyliä, ja itse siis luulin häntä häämekkomainokset nähtyäni kundiksi, ehkä myös Sykön siro olemus vieressä loi tän vaikutelman, mutta eniten toi meikkityyli vaikutti. Ehkä voisi vaihdella tyyliä ja vähemmän dramaattisia contour-varjostusjuttuja, niin vois näyttää ihan erilaiselta.

Vierailija
64/96 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän liivikoko tuolla mahtaa olla? 85-90K ?

Vierailija
65/96 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät tissit sillä ainakin on...toisin kuin palstamammalla.

Makuasia sanoi koira kun pallejaan nuoli. Omani ovat paljon pienemmät, mutta en ikinä haluaisi itselleni näitä lollottimia, jotka valahtavat vieläkin alemmas vapauduttuaan uikkareista https://instagram.fdtm2-2.fna.fbcdn.net/v/t51.2885-15/e35/52165308_1997…

Vierailija
66/96 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä se Ollin vaimo?

Vierailija
67/96 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kenen?

Vierailija
68/96 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina on ihana, isot tisut ja vahva leuka. Jossain nuorten palstalla valittu vuoden seisottajatädiksi.

Vierailija
69/96 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo pää

Ja silmät lähekkäin

Vierailija
70/96 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kenen?

Olli Kuhta

Vierailija
71/96 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli Kuhta on sen veli, oli samalla luokalla missä sen paras kaveri Pentti Hilkuri, sekin laihduttanut viime vuonna.

Vierailija
72/96 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin suurimmassa pudottajassa hänet nähdessäni, että on transu enkä sano tätä pahalla

Hyvälläkö sitten tuollainen kommentti laitetaan?

Vierailija
73/96 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmana tietona kuulin, että myös eräs Pentti Hirvonen ja Kullervo Pellinen ovat kaukaista sukua.

Vierailija
74/96 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla pienennettin rinnat neljä vuotta sitten 80 H:sta 85A:n jatkokappaleilla (olen lihonut viime vuosina).

Tämän naisen kohdalla sanoisin että ympärys on 100 ja kuppikokoa en edes yritä arvata. Ei taida olla mastopaattista rintakudosta, silloin ei kestäisi keho niiden painoa. Itsellä otettiin vain 1,2 kg yhteensä rinnoista mutta vaikutus oli iso. Nyt pystyn olemaan suorassa ja alaselkäkivut loppuivat. Olen 158 cm joten tällä pituudella & yliliikkuvuudella pienennys olisi pitänyt tehdä kymmenen vuotta sitten. Rinnat huomattavasti kauniimmat kuin entiset lehmänutareet. Se olo kun näin itseni leikkauksen jälkeen "vihdoinkin normaali". Isoon torsoon sopii paremmin isot rinnatkin.

Vierailija
75/96 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä Niina on julkkis ? Joku pullukoiden samastumiskohde ?

Vierailija
76/96 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla pienennettin rinnat neljä vuotta sitten 80 H:sta 85A:n jatkokappaleilla (olen lihonut viime vuosina).

Tämän naisen kohdalla sanoisin että ympärys on 100 ja kuppikokoa en edes yritä arvata. Ei taida olla mastopaattista rintakudosta, silloin ei kestäisi keho niiden painoa. Itsellä otettiin vain 1,2 kg yhteensä rinnoista mutta vaikutus oli iso. Nyt pystyn olemaan suorassa ja alaselkäkivut loppuivat. Olen 158 cm joten tällä pituudella & yliliikkuvuudella pienennys olisi pitänyt tehdä kymmenen vuotta sitten. Rinnat huomattavasti kauniimmat kuin entiset lehmänutareet. Se olo kun näin itseni leikkauksen jälkeen "vihdoinkin normaali". Isoon torsoon sopii paremmin isot rinnatkin.

Oletko saanut laihdutettua ylimääräset pois leikkauksen jälkeen?

Vierailija
77/96 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina on puskenut itsensä väkisin julkisuuteen. Olisi kiva jos telkkarissa näkyisi muidenkin hääpukuliikkeiden omistajattaria. Todella omahyväinen.

Vierailija
78/96 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo pää

Ja silmät lähekkäin

Mun mielestä aina näyttänyt Mr. Potato headilta.

Vierailija
79/96 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä Niina on julkkis ? Joku pullukoiden samastumiskohde ?

No ei minun ainakaan.

Vierailija
80/96 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTTNJG1Ek9N6A4XCPF…

Teitä vain kiukuttaa, kun teillä on pienet nisät eikä kuvan kaltaisia herkkulolloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi