Niina Kuhta
Tuntuu olevan tyrkyllä vähän joka paikassa nykyään. Miksi? On kai Suomessa muitakin vaatettajia kuin Niinatar? Alkaa tulla jo korvista. Viimeksi päässyt väläyttelemään irvikissahymyään Suurin Pudottaja -ohjelmassa. Tiedä huomaako tuota painonpudotusta kukaan muu kuin hän itse...
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b5cde168-7410-4ae2-8311-0f9906…
Kommentit (96)
Palstamammat ovat lihavia, mutta pienitissisiä.
Hänen suosimassa meikkityyli muistuttaa dragqueen-tyyliä, ja itse siis luulin häntä häämekkomainokset nähtyäni kundiksi, ehkä myös Sykön siro olemus vieressä loi tän vaikutelman, mutta eniten toi meikkityyli vaikutti. Ehkä voisi vaihdella tyyliä ja vähemmän dramaattisia contour-varjostusjuttuja, niin vois näyttää ihan erilaiselta.
Mikähän liivikoko tuolla mahtaa olla? 85-90K ?
Vierailija kirjoitti:
Hyvät tissit sillä ainakin on...toisin kuin palstamammalla.
Makuasia sanoi koira kun pallejaan nuoli. Omani ovat paljon pienemmät, mutta en ikinä haluaisi itselleni näitä lollottimia, jotka valahtavat vieläkin alemmas vapauduttuaan uikkareista https://instagram.fdtm2-2.fna.fbcdn.net/v/t51.2885-15/e35/52165308_1997…
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä se Ollin vaimo?
kenen?
Niina on ihana, isot tisut ja vahva leuka. Jossain nuorten palstalla valittu vuoden seisottajatädiksi.
Vierailija kirjoitti:
Outo pää
Ja silmät lähekkäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä se Ollin vaimo?
kenen?
Olli Kuhta
Olli Kuhta on sen veli, oli samalla luokalla missä sen paras kaveri Pentti Hilkuri, sekin laihduttanut viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Luulin suurimmassa pudottajassa hänet nähdessäni, että on transu enkä sano tätä pahalla
Hyvälläkö sitten tuollainen kommentti laitetaan?
Varmana tietona kuulin, että myös eräs Pentti Hirvonen ja Kullervo Pellinen ovat kaukaista sukua.
Vierailija kirjoitti:
Minulla pienennettin rinnat neljä vuotta sitten 80 H:sta 85A:n jatkokappaleilla (olen lihonut viime vuosina).
Tämän naisen kohdalla sanoisin että ympärys on 100 ja kuppikokoa en edes yritä arvata. Ei taida olla mastopaattista rintakudosta, silloin ei kestäisi keho niiden painoa. Itsellä otettiin vain 1,2 kg yhteensä rinnoista mutta vaikutus oli iso. Nyt pystyn olemaan suorassa ja alaselkäkivut loppuivat. Olen 158 cm joten tällä pituudella & yliliikkuvuudella pienennys olisi pitänyt tehdä kymmenen vuotta sitten. Rinnat huomattavasti kauniimmat kuin entiset lehmänutareet. Se olo kun näin itseni leikkauksen jälkeen "vihdoinkin normaali". Isoon torsoon sopii paremmin isot rinnatkin.
Miksi tämä Niina on julkkis ? Joku pullukoiden samastumiskohde ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla pienennettin rinnat neljä vuotta sitten 80 H:sta 85A:n jatkokappaleilla (olen lihonut viime vuosina).
Tämän naisen kohdalla sanoisin että ympärys on 100 ja kuppikokoa en edes yritä arvata. Ei taida olla mastopaattista rintakudosta, silloin ei kestäisi keho niiden painoa. Itsellä otettiin vain 1,2 kg yhteensä rinnoista mutta vaikutus oli iso. Nyt pystyn olemaan suorassa ja alaselkäkivut loppuivat. Olen 158 cm joten tällä pituudella & yliliikkuvuudella pienennys olisi pitänyt tehdä kymmenen vuotta sitten. Rinnat huomattavasti kauniimmat kuin entiset lehmänutareet. Se olo kun näin itseni leikkauksen jälkeen "vihdoinkin normaali". Isoon torsoon sopii paremmin isot rinnatkin.
Oletko saanut laihdutettua ylimääräset pois leikkauksen jälkeen?
Niina on puskenut itsensä väkisin julkisuuteen. Olisi kiva jos telkkarissa näkyisi muidenkin hääpukuliikkeiden omistajattaria. Todella omahyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo pää
Ja silmät lähekkäin
Mun mielestä aina näyttänyt Mr. Potato headilta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä Niina on julkkis ? Joku pullukoiden samastumiskohde ?
No ei minun ainakaan.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTTNJG1Ek9N6A4XCPF…
Teitä vain kiukuttaa, kun teillä on pienet nisät eikä kuvan kaltaisia herkkulolloja.
Hyvät tissit sillä ainakin on...toisin kuin palstamammalla.