Vierailija

Tuntuu olevan tyrkyllä vähän joka paikassa nykyään. Miksi? On kai Suomessa muitakin vaatettajia kuin Niinatar? Alkaa tulla jo korvista. Viimeksi päässyt väläyttelemään irvikissahymyään Suurin Pudottaja -ohjelmassa. Tiedä huomaako tuota painonpudotusta kukaan muu kuin hän itse...

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b5cde168-7410-4ae2-8311-0f9906d...

• ylös 50
  • alas 19

Sivut

Kommentit (74)

Vierailija

Joo, Suomessa on myös Suski Penttilä ja Kaarina K:n klaani. Nämä ei mediassa toviin ole esiintyneetkään.

• ylös 30
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jotenkin creepyn näköinen emäntä............ miehenä luikkisin pakoon minkä kintuistani pääsisin.

• ylös 64
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Outo pää

Jotenkin päärynän mallinen ja iso pää. Siihen vinot silmät ja hymy, niin tulee kyllä irvikissavaikutelma. "Dramaattinen" musta tukka lisää efektiä.

Leidin täytyis laihduttaa lisää. Ja ehkä tuota leukalinjaa vois hoikentaa rasvaimulla tms.

• ylös 43
  • alas 35
Vierailija

Siis apua just tuli mainos Suomen "Say yes to the dress" -sarjasta............ onko pakko pitää minihameita tuolla vartalolla?!!? :O

• ylös 29
  • alas 35
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis apua just tuli mainos Suomen "Say yes to the dress" -sarjasta............ onko pakko pitää minihameita tuolla vartalolla?!!? :O

Sitä pitää ihmetellä. Miksi tosiaan kun yläkroppa ja alakroppa ovat eri paria. Yläosa iso ja rehevä edelleen ja alhaalla hoikat sääret. Näyttää hupaisalta.

• ylös 36
  • alas 18
Vierailija

Niina on ihan ok tyyppi ja edukseen suurimmassa pudottajassa, voi jopa viedä voiton Mintulta. Mahtava, että on laihtunut ja kokenut laihtumisen niin hyvänä, että aikoo jatkaa. Näyttää muuten Martinalta, on vaan rehevämpi painos. Ihan kaunis, kropan malli on omanlaisensa, mutta mitäpä sitä geeneille voi. Saakohan tuon mallisen kropan pakaroita treenaamalla isommiksi?

Minihameita kannattaa noilla säärillä pitää ja nauttia elämästä.

• ylös 47
  • alas 13
Vierailija

Minä pitäisin pitkiä hameita ja leveälahkeisia housuja tuolla kropalla. Näyttää naurettavalta muuten. Minihame ja pillikintut kaunista?

• ylös 12
  • alas 31
Vierailija

Minä ainakin pidän lyhyitä hameita vaikka olen pluskokoa ja kannustan muitakin käyttämään! Hyvä Niina!

• ylös 47
  • alas 6
Vierailija

Koska se juontaa Say yes to the dress Suomi -ohjelmaa eli Sano kyllä mekolle -ohjelmaa. Lisäksi se on laihduttanut paljon, eronnut, muuttanut jne. Ja myös siksi että se on pluskokoinen leidi.

Vierailija

Ketjussa taas naiset tukevat toisiaan! Hienoa! Näin opimme arvostamaan itseämme, toinen toistamme tukien.

• ylös 77
  • alas 7
Vierailija

Ei riitä että uskonnolliset yhteisöt ja miehet asettavat hirveät paineet naisille, olemme koko ajan tarkkailun alla. Kaikista raskaamman taakan asetamme toisillemme, kuten tämäkin ketju osoittaa.
Lyö, ivaa hauku, niin saat hyvää aikaan.
Vai miten lienee.

• ylös 41
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä pitäisin pitkiä hameita ja leveälahkeisia housuja tuolla kropalla. Näyttää naurettavalta muuten. Minihame ja pillikintut kaunista?

Tuskin pitäisit, koska sitten näytät teltalta. 

• ylös 26
  • alas 1
Vierailija

Luulin suurimmassa pudottajassa hänet nähdessäni, että on transu enkä sano tätä pahalla

• ylös 28
  • alas 22
Vierailija

Tuskin tuollaisia juttuja hyvälläkään sanotaan. Joskus voisi ihan oikeasti miettiä jotain aidosti hyvää sanottavaa tai olla näyttämättä omaa typeryyttään julki. 

• ylös 25
  • alas 5

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.