Minua kiristetään kuvalla
Nyt on vaikea paikka. Yhdellä miehellä on minusta intiimimpi kuva. Nyt hän uhkailee kuvan näyttämisellä miehelleni. Kuva näyttää siltä että olisin miestäni pettänyt vaikka asia näin ei ole oikeasti. Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä? Ahdistaa eikä mies voisi koskaan ymmärtää jos asian hänelle avoimesti selittäisin. Kiristäjä tietää missä asutaan ja voi milloin tahansa tulla meille näyttämään kuvaa. Miten saisin kuvan kiristäjältä pois? Kiristäjä uhkaa näyttää kuvaa jos en ala seurustelemaan hänen kanssaan.
Kommentit (38)
Selitä että kuva on väärennetty? Sellainen on nykyään helppoa, jopa videoita väärennetään vaihtamalla kasvoja.
Kuvaa et kyllä nykyaikana saa millään pois, kuvista on niin helppo ottaa satoja kopioita digitaalisesti.
JA kerro nyt ihmeessä mistä oikein on kyse :D
Kerrot kiristäjälle tekeväsi rikosilmoituksen ja käsket lopettamaan häiriköinnin. Sitten teet sen rikosilmoituksen.
Kaikki kiristysviestit talteen ja rikosilmoitus.
Sellaiset harhat tänään viattomista kimppasessio kuvista. Onhan niissä sun ukkokin mukana.
Et ole siis pettänyt miestäsi? Kerro miehelle ongelmasi :) Myös poliisista voim olla apua.
Yle - Mitä tehdä, jos omia intiimejä kuvia levitetään netissä? Ota kuvakaappaus ja kerro poliisille, sanoo Väestöliiton asiantuntija
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/03/11/mita-tehda-jos-omia-intiimeja-…
Kuvan hän sai kun erehdyin käymään bileiden jälkeisenä aamuna kaverimme suihkussa. Hän räpsi sitten kuvan minusta kun tulin ulos kylppäristä johon tunki itse mukaan tokaisten että tekee exänsä mustasukkaiseksi tms. Suutuin hänelle ja vaadin poistamaan kuvaa ja tämä lupasi näin tehdä. Törmäsin eilen häneen ja hän näytti että kuva hänellä vielä onkin ja sanoi näyttävänsä sen miehelleni jos en ala seurustelemaan nyt ja heti. Sanoi että jätti tyttöystävänsä minun takia. Kiristyksestä ei ole todisteita koska hän ei laita mitään viestiä minulle eikä vastaa mihinkään. Olen miettinyt että feikkaisin että muka haluaisin panna häntä jolloin hän ottaisi vaatteensa pois ja pyytäisin sulkemaan silmät ja räpsisin alastonkuvan hänestä millä voisin sitten kiristää häntä takaisin mut en tiedä vielä miten järjestäisin tämän sitten.
Eikö tuo nyt ole ihan helppo selittää miehellesi jos tulit normaalisti pyyhe ympärillä suihkusta?
Et saa kuvaa mitenkään pois ja se on ihan oma syy. Mitäs annoit miehen ottaa sinusta säädyttömiä kuvia. Mitäs läksit tuollaisen miehen mukaan. Ihan oma syy.
https://dok7xy59qfw9h.cloudfront.net/108/675/504/-9996985-1tldst4-c0sd0…
M/39
P.S. Toivottavasti edes joku nuori nainen ottaa jo ennalta opikseen näistä tarinoista
Se mies on vainoaja. Voi vainota parhaimmillaan vuosia ja se tulee tekemään sinut ahdistuneeksi. Kiellä häntä ottamasta yhteyttä sinuun. Laita estolistalle. Sano, että teet seuraavasta uhkauksesta rikosilmoituksen. Sano miehellesi asia suoraan, miten tilanne. Sano, että sinua kiristetään. Pidä miehesi erossa tästä kiristäjästä, ettei tule ruumiita. Varoita lähipiiriä vainoajasta ja ole varuillaan, koska hän saattaa myös seurata sinua. Psykoligisesti sairaat vainoajat on kaikki vapaalla jalalla Suomessa ja ne ei saa mitään hoitoa. Ne ei myöskään usko poliisia ja poliisi ei oikein voi tehdä niille mitään. Sinun pitää itse puolustaa itseäsi näiltä. Sosialismissa kaikenlaiset mielisairaat on vapaana ja ne eivät joudu vastuuseen teoistaan. Koita jaksaa, tuo on ihan sika ahdistavaa.
Siis hä, miksi tuota juttua et voisi miehellesi sanoa?
Itse olisin kertonut poikaystävälle jo siinä vaiheessa kun se äijä sinne suihkuun on tönkenyt. Sen verran on törkeää!
Minullekin eräs nainen jakeli nakuiluherutuskuviaan oudon anteliaasti, joku kierompi mies olisi helposti voinut vaikka alkaa kiristämään tai levittelemään kuvia. M35
Jos joku kykenee tuollaiseen kiristykseen niin mihinhän muuhun hän kykeneekään? Sinuna kertoisin miehelle, ystäville ja poliisille, vaikka pelottaisi. Tarvitset ympärillesi ihmisiä tietämään mitä on tekeillä, olemaan tukesi ja turvasi. Joudut luottamaan, että he myös uskovat ja luottavat sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Siis hä, miksi tuota juttua et voisi miehellesi sanoa?
Itse olisin kertonut poikaystävälle jo siinä vaiheessa kun se äijä sinne suihkuun on tönkenyt. Sen verran on törkeää!
Ei ole kertonut, koska juttu oli valetta. Todellisuudessa mies on ap:n exä tai entinen pano tai muuta vastaavaa, ja ap on ihan itse antanut miehen ottaa kuvan. Ihan oma syy.
M/39
Miten hän kuvan sai?