Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä pelkään kuolemaa :-( .

Vierailija
13.10.2019 |

Jos minä vaikka ensi yönä kuolen enkä herää enää huomenna? Itken joka ilta itseni uneen ajatellesani tätä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Mä pelkään kanssa välillä mut sit unohdan koko jutun. En itke itseäni uneen. Joskus iltaisin itken kun muutin erikseen mun aikuisista lapsista ja tulee heitä ikävä. Vaikka loppuajat olikin riitelyä kun kolme aikuista ei kestänyt asua yhdessä.

Vierailija
2/13 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin eksistentiaalisiin ongelmiin löytyy vastaukset Jumalalta. Katso vaikka tuleuskoon-nettisivuilta. Terveisin "ei kuolemanpelkoa enää koskaan"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Onko teitä koskaan nukutettu/leikattu? Kuollessa tietoisuus sammuu juuri samalla tavoin- pysyvästi. Te ette ole itseänne suremassa, tai menettämiänne vuosia/asioita/whatsoever. Tämän lisäksi kannattaisi ajatella kuolema jokaisen elämään kuuluvana asiana - koska juurikin sitä se on.

Vierailija
4/13 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olis hyvä tapa kuolla. Mun elämä meinas päättyä, enkä pelännyt vaan olo oli kivuista huolimatta hyvinkin rauhallinen ja turvallinen. Olin lähinnä hämmentynyt, kun heräsin 8h kestäneen leikkauksen jälkeen teholta hengissä. Ei kuolemaa tarvi pelätä.

Vierailija
5/13 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opit luopumaan pelosta sinä hetkenä kun ymmärrät, että kuolema ei ole kuitenkaan loppusi. Olet ikuinen sielu, jolla on väliaikainen ihmiskokemus. 

Vierailija
6/13 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me kuolemme, aikaa ei ole ikuisesti. Elä niin, että olet sovussa sekä itsesi että läheistesi kanssa. Nauti jokaisesta päivästäsi, ilahduta joka päivä jotakin kanssaihmistä - edes hymyllä. Hyvä omatunto ja hyvä mieli: ei kuolemaa tarvitse pelätä!

Vierailija
7/13 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemaa ei tarvitse pelätä, kun on antanut elämänsä Jeesukselle.

Vierailija
8/13 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä turhaan pelkää. kun on elämää ei ole kuolemaa ja kun on kuolema ei ole elämää. et tiedä tai tunne mitään, kuolema on jälkeen jäävien murhe. itsenikin oli nuorena vaikea ymmärtää kuolemaa, että miltä tuntuu kun ei tunnu miltään, ei sitä voi käsittää.

Vierailija
9/13 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään tuskaisaa kuolemaa tyyliin monen vuoden kivut, tukehtuminen, hukkuminen tms. Kun aika koittaa niin toivon että se tapahtuu hetkessä. Muutoin toivon, että eläisin ns normaalin mittaisen elämän. En usko kuolemanjälkeiseen elämään, en taivaaseen en helvettiin.

Vierailija
10/13 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinuskon vastaus kuolemanpelkoon.

Ihmisen Luoja Jumala sanoo sanassaan ihmisille että kuoleman jälkeen tulee tuomio.

Jokainen joka avuksi pyytää Herraa syntien sovittajana ja uskoo että Jeesus on ristinkuolemalla lunastanut minulle  iankaikkisen elämän taivaassa,pelastuu.

Jos ei ota vastaan tarjousta menee iankaikkiseen vaivan paikkaan.

Syntymä ja kuolema on edeltä määrätty.Ei ole sattumaa ja Jumalalla on elämälle tarkoitus.

Vierailija
11/13 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opitteko vaikka rippikoulussa tämän kuuluisan raamatunjakeen:

Niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainoan poikansa,ettei yksikään joka häneen uskoo joutuisi kadotukseen vaan saisi iankaikkisen elämän.

Vierailija
12/13 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pelkäsin ennen kun alkoi masennukset. Nyt pikemminkin toivon sitä.

Vierailija
13/13 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Onko teitä koskaan nukutettu/leikattu? Kuollessa tietoisuus sammuu juuri samalla tavoin- pysyvästi. Te ette ole itseänne suremassa, tai menettämiänne vuosia/asioita/whatsoever. Tämän lisäksi kannattaisi ajatella kuolema jokaisen elämään kuuluvana asiana - koska juurikin sitä se on.

Ei sammu tietoisuus.  R.koile jee.usta ja pyydä sy.ämeesi asumaan.  Pyydä jee.ukselta  myös s.ntisi anteeksi.  Hän ei hylkää sinua.  Kun kerran k.olet pääset pa.atiisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi