Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies esineellistää :/

Vierailija
13.10.2019 |

Kehuu limaisesti ulkonäköäni, läpsii pyllylle, ehdottelee kaikkea sopimatonta. Pitäisiköhän jättää?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen kanssakäyminen vaatii esineellistämistä. Itse ainakin harvoin kiihotun ajatellessani miehen kykyä keskustella Kiinan ihmisoikeustilanteesta. t. Nainen

Esineellistäminen on toisen ihmisyyden ja toimijuuden kiistämistä eikä todellakaan ole välttämätöntä seksissä. Mulle ainakin on paljon helpompi kiihottua miehestä josta välitän yksilönä ja kiihottuneenakaan en pelkistä häntä oman haluni välikappaleeksi ellei siitä ole sovittu etukäteen.

Esineellistäminen kuten se tässä keskustelussa (ja usein mediasta puhuessa) esitetään on sitä, että hetkellisesti tai kokoaikaisesti nainen (tai mies!) määritellään ennen kaikkea ulkoisten, seksuaalista nautintoa tuottavien ominaisuuksiensa perusteella. Se, että mies esimerkiksi kehuu ulkonäköä tai ehdottelee seksuaalisia akteja ei ole merkki siitä, etteikö hän voisi pitää sinua myös ihmisenä ja yksilönä.

Vierailija
22/23 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että olet maksullinen ja vaadit päiväkorvauksen. Oppiipahan esineen arvon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen kanssakäyminen vaatii esineellistämistä. Itse ainakin harvoin kiihotun ajatellessani miehen kykyä keskustella Kiinan ihmisoikeustilanteesta. t. Nainen

Esineellistäminen on toisen ihmisyyden ja toimijuuden kiistämistä eikä todellakaan ole välttämätöntä seksissä. Mulle ainakin on paljon helpompi kiihottua miehestä josta välitän yksilönä ja kiihottuneenakaan en pelkistä häntä oman haluni välikappaleeksi ellei siitä ole sovittu etukäteen.

Esineellistäminen kuten se tässä keskustelussa (ja usein mediasta puhuessa) esitetään on sitä, että hetkellisesti tai kokoaikaisesti nainen (tai mies!) määritellään ennen kaikkea ulkoisten, seksuaalista nautintoa tuottavien ominaisuuksiensa perusteella. Se, että mies esimerkiksi kehuu ulkonäköä tai ehdottelee seksuaalisia akteja ei ole merkki siitä, etteikö hän voisi pitää sinua myös ihmisenä ja yksilönä.

Et voi olettaa että ap tarkoittaisi esineellistämisellä samaa kuin sä. Tuo mitä kuvaat on seksin ulkopuolisessa kontekstissa seksualisoimista, ei esineellistämistä, ja ne on eri asiat. Seksissä ei ole mikään pakko ruveta tuohonkaan, määrittelemään toista hänen kehonsa ja seksuaalisuutensa kautta. En edes ollenkaan näe mitä roolia toisen määrittelemisellä seksuaalisuutensa kautta olisi rakkauteen tai edes molemminpuoliseen kunnioitukseen perustuvassa tasa-arvoisessa suhteessa seksissä, paitsi erikseen sovituissa roolileikeissä. Kyllähän nyt ihmistä hyvänen aika voi haluta ja naida ilman että täytyy ajatella tämän jotenkin määrittävän hänet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi