10mg päivässä cipralexista (escitalopram) irtautuminen, millaisella aikataululla teille määrättiin?
Haluaisin referenssiä niiltä joilla on ollut 10mg (1 tabletti päivässä) cipralex käytössä ja lopettivat. Millaisella vähentämistahdilla teillä tehtiin irtautuminen?
Esim. oliko heti alkuun 1 tabletti vain joka toinen päivä, vai puoli tablettia joka toinen päivä ja 1 tabletti joka toinen päivä jne.?
Kiitos.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallisia juttuja. Silloin se loppui, kun se 2kk annos tai siis kuuri loppui. Minkäänlaisia vieroitusoireita tuosta ei tule. Ei yhtään mitään. Ne vaikutukset, joita siitä olet huomannut, häviävät parin viikon kuluessa.
Miksi ihmiset valehtelevat?
Nyt jälki käteen ajatellen typerin asia mitä olen elämässäni tehnyt. Hankin itselleni pysyvän rekisterin josta on monen laista harmia.
Tulkitset muiden kertoman valehteluksi, miksi? Yhtä hyvin minä voisin väittää että sinun rekisterimerkinnöilläsi ei ole mitään tekemistä ko. lääkkeen kanssa koska minä en törttöillyt oman lääkkeenkäyttöni aikana. Ja ota huomioon että 2 kk käyttöaika on eri asia kuin esim. 3-4 vuotta.
Se lääke on se törttöily. Siitä jää rekisteri. Oli aika idioottimaista hankkia sellainen.
Kaduttaa ihan oikeasti!
Siitä jää rekisteri, jonka harmit vastaavat vähintään huumausaineen käyttörikosta, ja enemmänkin. Käyttörikos vanhenee aika pian, mutta lääkkeen syönti pysyy kuolemaan asti. ..... .
Foliohattua löysemmälle.
Siitä jää rekisteri, jonka harmit vastaavat vähintään huumausaineen käyttörikosta, ja enemmänkin. Käyttörikos vanhenee aika pian, mutta lääkkeen syönti pysyy kuolemaan asti. ..... .