Työkaveri haisee menkoilta.
Kyseessä 16-17-vuotias nuori nainen. Miten voi olla mahdollista että on noin erottuva haju? Kuus tuntia pitäis olla muutaman metrin säteellä hänestä. Ei kehtaisi huomauttaakaan.
Kommentit (14)
Ei se montaa päivää haise. Mites omat hajusi? Kemikaalipilvi ympärillä? tupakka? vanha viina? p...zka? valkosipuli?
Varmaan käyttää siteitä eikä vaihda riittävän usein. Neuvo vaihtamaan tamponiin tai vaikka kuukuppiin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan käyttää siteitä eikä vaihda riittävän usein. Neuvo vaihtamaan tamponiin tai vaikka kuukuppiin.
Ap sanoi, että ei kehtaa huomauttaa. Ei varmaankaan sitten lähde neuvomaan tamponeista ja kuukupeista.
Todennäköisesti on vuotanut läpi. Ei siihen mitkään siteen/tamponin/kupin vaihtaminen auta.
Nenä tottuu luonnollisiin hajuihin nopeasti.
Ennenvanhaan hienot naiset ja herrasmiehet pitivät hajuvedellä parfymoitua kankaista nenäliinaa nenän edessä löyhkäävissä paikoissa liikkuessaan.
Kuukuppihörhöt! Eikö ole ihanaa, että pääsee taas mainostamaan. Lisää tällaisia ketjuja ja ongelmia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoi, että ei kehtaa huomauttaa. Ei varmaankaan sitten lähde neuvomaan tamponeista ja kuukupeista.
No sitten se on kärsittävä hajuhaitoista.
En kehtaisi hajun perusteella huomauttaa, itsekin saattaa haista mille tahansa. Olin joskus kouluavustajana ja silloin muutaman kerran vaivihkaa kerroin tytöille joilta oli tullut läpi vahingosta.
Jos on runsaat kuukautiset? Ei kaikille tule pelkkiä pikkutippoja ja joka hulahduksen jälkeen ei voi vaihtaa tai saisi asua vessassa.
Itse käytän tamponia ja sidettä samanaikaisesti jottei tulisi läpi. Kuukuppi ei käy.
Itsellä älyttömän runsaat menkat ja kyllä tulee koulussa tunneilla aina läpi, koska mun tosiaan pitäisi olla vähintään 15-30min välein olla vaihtamassa tamponia tai sidettä. Anteeksi, jos haisen. Ainakin omaan nenääni haisen.
Mulla on vanhempi työkaveri, joka haisee mummolta. Siis niin paljon, ettei pysty työskentelemään hänen lähellään. Onkohan unohtunut peseytyä tms?
Vaikea sanoa, kun on älyllisesti hidastunut muutenkin tosi paljon, ei ymmärrä normaalia keskustelua työasioista, vaikka on työtä tehnyt 30 vuotta.
Tamppoonin kanssa myös haisee, jos on runsaat kuukautiset. Vaikka käy tunnin välein vaihtamassa silti haisee, kun side ja tampponi täyttyy nopeasti.
Sano sille että hommaa kuukupin,