Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi työkaveri on komea ja upea ja olen ihastunut, vaikka yritän esittää viileää.

Vierailija
13.10.2019 |

Inhoan tätä tilannetta. Häneen käy kuumana ainakin puolet työpaikan naisista. Miksi mun piti joutua tähän tilanteeseen. Ajattelen kyseistä miestä nykyään jokaikinen päivä ja ärsyttää se, että joku voi vaikuttaa noin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tuhlaa hetkeäkään naiseen joka kuolaa kanajonon jatkona jonkun komean miehen perään. Se on kaikilla tavoin naurettavaa ja kertoo aika paljon myös naisen henkisestä tasosta omakuvasta.

Kanajono-kommentti kertoi vain ja ainoastaan sinusta.

Tietenkin naiset ovat kiinnostuneista hyvännäköisistä ja viehättävistä vastakkaisen sukupuolen edustajista - siinä missä miehetkin.

Vierailija
22/27 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma, kun tässä jää huomioimatta joillakin vastaajilla yksi olennainen seikka: EN HALUA OLLA IHASTUNUT! En voi tahdonalaisesti lopettaa tätä tunnetta, jonka toinen herättää. Jos se olisi mahdollista, koko hiton ihastusta ei olisi. T. nro 2

Eihän noihin koskaan oikein voikaan itse vaikuttaa. Kiva olisi jos voisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en tuhlaa hetkeäkään naiseen joka kuolaa kanajonon jatkona jonkun komean miehen perään. Se on kaikilla tavoin naurettavaa ja kertoo aika paljon myös naisen henkisestä tasosta omakuvasta.

Tietenkin naiset ovat kiinnostuneista hyvännäköisistä ja viehättävistä vastakkaisen sukupuolen edustajista - siinä missä miehetkin.

Kanajono kommentti on aivan validi ja kertokoon sinusta minusta mitä lystää se ja sama. En minä ainakaan ole miehenä kiinnostunut erityisen kauniista naisista, päin vastoin, yleensä liiallinen kauneus toimii päin vastoin se karkoittaa eikä edes kiihota. Saati sitten että jonottelisin mahdollista reijälle pääsyä kuin jossain vessajonossa.

Vierailija
24/27 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varattu, pitkä, älykäs, urheilullinen, hoikka, ristiverinen, komea, paksutukkainen ja kaikkea hyvää ja hienoa.

Vierailija
25/27 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, onko kyse terveydenhuoltoalasta?

Vierailija
26/27 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanajono kommentti on aivan validi ja kertokoon sinusta minusta mitä lystää se ja sama. En minä ainakaan ole miehenä kiinnostunut erityisen kauniista naisista, päin vastoin, yleensä liiallinen kauneus toimii päin vastoin se karkoittaa eikä edes kiihota. Saati sitten että jonottelisin mahdollista reijälle pääsyä kuin jossain vessajonossa.

Lue viimeinen lauseesi ja juttele siitä äitisi kanssa. Erittäin surullista, ettei sinua ole kasvatettu paremmin.

Käytöksesi on häpeällistä.

Vierailija
27/27 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää sekin, kun itse olen ihan tavis/rumakin, enkä edes nuori ja freesi nainen. Jos tämä ihastuminen selviäisi hänelle tai muille työpaikalla, niin pitäisi etsiä uusi työkin.

Miksi?115

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi