Lue keskustelun säännöt.
suomentakaa nopeasti!!!
Kommentit (3)
ei taida vastaajilla olla ruotsin perusrakenteet hallussa. Nuo opetettiin jo peruskoulun puolella, ei vaadi edes lukiopohjaa.
Mutta onnea vaan ap =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta jatkoviesti vei vastaamishalut. Kiroile yksinäsi ja opettele ruotsia, täältä ei ainakaan apua heru.
Hyvät käytöstavat kunniaan, kiitos. Tuolla " tässä mulle kaikki heti nyt" asenteella ei pitkälle pötkitä =)