Hieman noloa, Sara Sieppi!
Siepin Insta ja iltapäivälehdet kuohuivat eilen Sieppiä lentokoneessa salaa kuvanneesta "raitapaidasta". Kohun keskellä raitapaita ilmoittautui ja kertoi syyn kännykän käyttöönsä eikä se liittynyt mitenkään Sieppiin. Kirjoitin lyhyen kommentin , jossa asiallisesti peräsin Siepin vastuuta harkitsemattomalla purkauksellaan aiheuttamaansa kohuun, jonka seurauksena tämä tuntematon kanssamatkustaja siepin seuraajien toimesta haukuttiin mm. idiootiksi. Pieni anteeksipyyntö tai edes pahoittelu raitapaidalle olisi voinut olla paikoillaan? Vaan mitä tapahtui? Sekä raitapaidan kommentti että minun kommenttini poistettiin ja minut lisäksi estettiin. No, pärjään kyllä ilman Siepin instatiliäkin mutta edelleen ihmettelen ns.vaikuttajan vastuuta. Hän onnistui kiihottamaan faninsa raivoon sivullista kohtaan , mutta kun asian oikea laita paljastuu, hän poistaa kommentin ja sen jälkeen vaikenee.
Kommentit (111)
Pitäisikö Sara Sieppi vetää oikeuteen kiihottamisesta kansanryhmää kohtaan?
B-luokan pintatyrkkyihin väsynyt yritysjohtaja näpäytti loistavasti takaisin. Saralla ei ole mitään lahjoja eikä ansioita. Nolo typy.
Nyt jonkun Saran kaverin mielestä mies on syyllinen koska kertoi oman kantansa lehdelle. Entä Sara, joka hädissään selittää lisää samalla muuttaen kertomustaan?
Sieppi, supe supe noloa =). Ei helv., hävettäisi, jos tuo Nutella-aivo edes tajuaisi jotain.
Joo en pidä Saraa mitenkään korkealla mutta tuolla jäbällä on julkkisten kuvia joita jakelee?
Oispa hauska jos tää tyyppi julkaisisi itse kuvansa, jonka otti ja siinä ei näkyiskään Saraa olleskaan...
Saara nyt vaan on vähän yksinkertainen tyttöressu. Koittakaa ymmärtää hänen kompurointiaan aikuisten maailmassa älkääkä aina haukkuko niin julmasti.
Vierailija kirjoitti:
Oispa hauska jos tää tyyppi julkaisisi itse kuvansa, jonka otti ja siinä ei näkyiskään Saraa olleskaan...
Äkkiäkös sen Saran siitä rajaisi pois...
Vierailija kirjoitti:
Iltalehdessähän se kuva julkaistiin. Ei näkynyt sieppoa siinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehdessähän se kuva julkaistiin. Ei näkynyt sieppoa siinä
Ja mitä se nyt sitten todistaa?
Mä kyllä ymmärrän Saraa tässä. Itsekin tavan talliaisena on tosi epämiellyttävä olo, kun välillä joku osoittaa puhelimensa suoraan kohti, esim jossain metrossa tai kahvilassa istuessa. Kyllä siinä väkisin välillä tulee vainoharhainen olo, että apua, kuvaako tuo oikeasti vai mitä ihmettä, vaikka järjellä ajattelee, että ehkä se surffaa luuriaan tuollaisessa oudossa pystyasennossa.
En yhtään epäile etteikö tuollaisia salakuvaajia olisi. Kun tavallisia tallaajiakin salakuvataan niin julkkiksia varmaan vielä enemmän. Ihmisillä ei ole käytöstapoja enää.
Salakuvaaminen on alhaisimpien saastojen toimintaa. Ihan paikallaan tämä keskustelu on yleisesti ottaen joka tapauksessa, oli tuo ukko sitten kuvannut tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Salakuvaaminen on alhaisimpien saastojen toimintaa. Ihan paikallaan tämä keskustelu on yleisesti ottaen joka tapauksessa, oli tuo ukko sitten kuvannut tai ei.
Onpas typerä kommentti. Sarahan ei nimenomaan yleisesti kirjoittanut tästä.
Ja siitähän tässä keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkkiäkös sen Saran siitä rajaisi pois...
Ei ole sellainen kuva että siinä mitään takana istuvia olisi voinut alunperinkään olla.
Tietty voihan niitä kuvia olla muitakin.
Uhuu.. kattokaa mua mä oon niin kaunis ja spesiaali. Lentokoneessakaan en voi olla ilman että mua salakuvataan 😂🤣😂😂😂🤣🤣😂
Ei lentokoneessa saa istusltaan kuvaa taksnaistuvasta. Sara on nolo
No jaa-a, mikähän tässäkin lienee totuus... Onhan noita kaikenlaisia salakuvaajia, ihmettelen vaan mitä se tuollaista itseään muutenkin julkisuuteen tyrkytävää haittaa niin paljon?