Nainen, voisitko seurustella ajokorttitoman miehen kanssa?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs mies se sellanen on jolla ei oo ajokorttia ja autoa ?
M32
Se on sellainen fiksu mies.
Tottakai voisin. Nykyisellä miesystävälläni ei ole autoa, mutta ajokortti löytyy. Minulla on auto ja yleensä minä olenkin kuski, kun jossain liikutaan. Tarvittaessa mieskin toki ajaa, mutta kun itsellä ajovarmuus on parempi niin usein se menee niin, että minä ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32Se on sellainen fiksu mies.
Milläs se sellainen fiksu mies perhettä kuskaa paikasta toiseen ? Tandempyörällä peräkärryn kanssa ? Hahahh
En. Olisi lievästi sanoen rasittavaa, että mies ei käytännössä pääsisi luokseni kuin kaksi kertaa päivässä, jääden muutaman kilometrin päähän pysäkille tai sitten pyöräilemällä/kävelemällä 15km kaupungista. En myöskään itse viitsisi viettää aikaa miehen tykönä, koska jos siellä ei tarvitse autoa, ollaan niin keskustassa, että minä en siellä halua olla. Etenkään missään kerros- tai rivitalohelvetissä.
Vierailija kirjoitti:
M32
Ihan mies vain. Sellainen taas ei ole mies, jolla on tarve väheksyä muita. Eli sinä. Oletan että sinulla on koffin lippis päässä juuri nyt ja ikkunastasi näkyy vain peltoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä. Jos hän on tähänkin asti pärjännyt ilman ajokorttia ja autoa, niin eiköhän myös jatkossakin.
Suunnittelen tässä auton laittoa pois, kun niin vähän ajan ja pärjään julkisilla erittäin hyvin. Jotain autoreissua varten voi ihan hyvin vuokrata sitten auton. Säästyneillä vakuutus-, ja huoltorahoilla se onnistuu hyvin ja jää vielä reilusti voitollekin.
Autoon menee kyllä monta tonnia vuodessa. Lapsien takia olen pitänyt autoa. Muuten voisin luopua.
Ajokorttiin menee se 2-3 tonnia. Järkevän auton hankkimiseen menee tonneja. Ylläpitoon menee vuodessa tonni pari. Ja kaikenlaista rasittavaa kuten renkaidenvaihtoa, veroja, katsastus, pesut, nesteet, bensat jne.
Eivätkö ihmiset tosiaan keksi noille rahoille parempaa käyttöä? Auto nielee ihan helvetisti rahaa.
Laskin että meillä vanhan auton vuosikustannukset ovat n. 6 tonnia, eli ~500 euroa kuussa. Mutta sille saa vastineena totaalisen vapauden esim. lähteä mihin vain koska vain ilman aikatauluja tai pelkoja julkisten myöhästelyistä, lakoista tai vaikka lumimyrskyjen aiheuttamista kaluston rikkoutumisista. Eikä tarvitse värjötellä jossain pysäkeillä esim. paukkupakkasilla tai sateella.
Ihan järjettömän kallista. Tuohon hintaan ajaisin taksilla ne muutamat lyhyet reissut paukkupakkasilla ja sateella ja pitempiä reissuja varten vuokraisin auton. Ei varmasti menisi 500 euroa kuussa noita reissuja varten.
Se vähän riippuu, miten paljon sulla on niitä pidempiä reissuja. 500€ riittää ehkä kolmen päivän reissuun. Max neljän. Polttoainekulut päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32Se on sellainen fiksu mies.
Milläs se sellainen fiksu mies perhettä kuskaa paikasta toiseen ? Tandempyörällä peräkärryn kanssa ? Hahahh
Fiksu miehellä on vain vakituinen seksisuhde eikä hän mistään hinnasta mitään perhettä alkaisi perustaa.
Eipä ole millään tavalla olennainen kysymys. Niille on, jotka tarvitsevat miehen vain arjen helpottamiseen eli kodinkoneeksi. Ja ne ajokortilliset miehet pöyhkeilevät kortilla, joilla ei ole naiselle mitään muuta tarjottavaa kuin se arjen helpottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä. Jos hän on tähänkin asti pärjännyt ilman ajokorttia ja autoa, niin eiköhän myös jatkossakin.
Suunnittelen tässä auton laittoa pois, kun niin vähän ajan ja pärjään julkisilla erittäin hyvin. Jotain autoreissua varten voi ihan hyvin vuokrata sitten auton. Säästyneillä vakuutus-, ja huoltorahoilla se onnistuu hyvin ja jää vielä reilusti voitollekin.
Autoon menee kyllä monta tonnia vuodessa. Lapsien takia olen pitänyt autoa. Muuten voisin luopua.
Ajokorttiin menee se 2-3 tonnia. Järkevän auton hankkimiseen menee tonneja. Ylläpitoon menee vuodessa tonni pari. Ja kaikenlaista rasittavaa kuten renkaidenvaihtoa, veroja, katsastus, pesut, nesteet, bensat jne.
Eivätkö ihmiset tosiaan keksi noille rahoille parempaa käyttöä? Auto nielee ihan helvetisti rahaa.
Laskin että meillä vanhan auton vuosikustannukset ovat n. 6 tonnia, eli ~500 euroa kuussa. Mutta sille saa vastineena totaalisen vapauden esim. lähteä mihin vain koska vain ilman aikatauluja tai pelkoja julkisten myöhästelyistä, lakoista tai vaikka lumimyrskyjen aiheuttamista kaluston rikkoutumisista. Eikä tarvitse värjötellä jossain pysäkeillä esim. paukkupakkasilla tai sateella.
Ihan järjettömän kallista. Tuohon hintaan ajaisin taksilla ne muutamat lyhyet reissut paukkupakkasilla ja sateella ja pitempiä reissuja varten vuokraisin auton. Ei varmasti menisi 500 euroa kuussa noita reissuja varten.
Se vähän riippuu, miten paljon sulla on niitä pidempiä reissuja. 500€ riittää ehkä kolmen päivän reissuun. Max neljän. Polttoainekulut päälle.
Itsellä on siis ajokortti, mutta olen myynyt auton pois. Ihan edullisesti saa auton vuokrattua viikoksi. Harvoin tuollaisia viikon autoreissuja kuitenkin tekee ehkä kaksi kertaa vuodessa. Noita ei varten ei kannata pitää autoa. Ja pienemmät matkat menee julkisilla tai silloin tällöin taksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32Ihan mies vain. Sellainen taas ei ole mies, jolla on tarve väheksyä muita. Eli sinä. Oletan että sinulla on koffin lippis päässä juuri nyt ja ikkunastasi näkyy vain peltoa.
😅 No peltoa näkyy vähän joo ikkunasta, keskellä Espoota hyvällä alueella, 1 luxusauto ja 1 perus auto (mun ja vaimon) pihalla, lasten iloiset kiljahdukset ja leikin äänet kuuluu alakerrasta . Eli osittain olit oikeessa joo !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32Ihan mies vain. Sellainen taas ei ole mies, jolla on tarve väheksyä muita. Eli sinä. Oletan että sinulla on koffin lippis päässä juuri nyt ja ikkunastasi näkyy vain peltoa.
😅 No peltoa näkyy vähän joo ikkunasta, keskellä Espoota hyvällä alueella, 1 luxusauto ja 1 perus auto (mun ja vaimon) pihalla, lasten iloiset kiljahdukset ja leikin äänet kuuluu alakerrasta . Eli osittain olit oikeessa joo !
Paras keino saada ihminen kertomaan itsestään on esittää hatusta vedetty oletus. Sitten alkaa tekstiä tulla. Eli olet siis "luxusautolla" pöyhkeilevä tyhmä juntti, joka pistää vaimon ajamaan huonommalla autolla. Koska identiteettisi on rakennettu sen autolla pöyhkeilyn varaan ja yrität sillä alistaa muita miehiä. Ihan uskomattoman säälittävää. Tuollaisia ovat nämä ajokortin arvostajat.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voisi, ihan siksi, että vaunu on niin iso osa elämää (kotina puolet vuodesta). Kaksi kuskia turvallisuussyistä.
Karavaanarius on kyllä turn offien turn offi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras keino saada ihminen kertomaan itsestään on esittää hatusta vedetty oletus. Sitten alkaa tekstiä tulla. Eli olet siis "luxusautolla" pöyhkeilevä tyhmä juntti, joka pistää vaimon ajamaan huonommalla autolla. Koska identiteettisi on rakennettu sen autolla pöyhkeilyn varaan ja yrität sillä alistaa muita miehiä. Ihan uskomattoman säälittävää. Tuollaisia ovat nämä ajokortin arvostajat.
No on se vuoden 2017 farmariauto aika huono millä vaimo ajelee ! Vois ostaa uudemman jo.
Ei tarvitse olla ajokorttia, kun en itsekään juuri koskaan tarvitse autoa vaikka ajokortti kyllä on.
Pääsen bussilla 10 minuutissa töihin, tilaan kaikki ruokaostokset kotiinkuljetuksena, harrastuksiin pääsee helposti julkisilla ja lisäksi pääsen kotiovelta lenkkipolulle.
Ei vaan ole tarvetta autolle ympärivuotisesti. Kesälomareissuja varten vuokraan auton. Silloin ajan oikein mielelläni ja mies voi pitää seuraa siinä vieressä.
Joensuu on ihana kaupunki, jokaiseen tärkeään paikkaan pääsee kävellen. Ei tarvitse kuskata lapsia harrastuksiin.
Ja jos on lomamatkan aika, niin porukka junaan ja Helsinkiin sukuloimaan tai etelään lomille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä melkoisen typerä juntti. Mies vai nainen?
En voisi. En haluaisi aina olla kuskina.
M32