Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksaan levinnyt syöpä.

Vierailija
12.10.2019 |

Onko enää mitään toivoa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mun edesmenneen appiukon eturauhassyöpä levisi maksasn eikä valitettavasti kauaa elänyt.

Vierailija
2/17 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini kohdalla ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin syövissä leikataan maksan etäpesäkkeitä pois.

Vierailija
4/17 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on maksassa niin se on varmasti monessa muussakin paikassa. Mikäli siis maksassakin on metastaasi. Hidas, keltainen kuolema.

Vierailija
5/17 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitättömän vähän, ettei sen varaan kannata mitään laskea. Toivottavasti nopea lähtö.

Vierailija
6/17 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on toivoa. Siunausta elämääsi. T.Sari

Vierailija
7/17 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anopilla todettiin just. Aika karua luettavaa oli ennusteet. Jos ymmärsin oikein, niin leikkaus olisi ainut, millä saadaan kaikki pois, mutta se edellyttää, että maksa olisi riittävän hyvässä kunnossa. Vuoden päästä on naisista elossa 17 %.

Vierailija
8/17 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ehkä saada tautia jarruttavaa hoitoa, mutta oman isäni kohdalla tilanne oli huono, hän kuoli ennen hoitojen aloitusta. :(

Vierailija
9/17 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Ap.

Vierailija
10/17 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun on elämää, on toivoa.

Vierailija
11/17 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8/8 jatkaa: joissain tapauksissa, jos pesäkkeet ovat pieniä ja tervettä maksaa on riittävästi jäljellä, niin toimenpideradiologisilla hoidoilla voidaan saada hyviä tuloksia.

Vierailija
12/17 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun läheiselläni levisi syöpä maksaan. Oli onneksi leikattavissa, sytostaatteja ja sädehoitoa siihen päälle, sillä syöpäsoluja löytyi varsinaisen kasvaimen ja maksan lisäksi vielä muualtakin.

Tästä kaikesta on jo yli 20 vuotta, kyseinen henkilö on edelleen elossa, syöpäkontrollitkin jo loppuneet ja potilas syövän osalta terveeksi julistettu.

Lääkärit eivät tuolloin mitään prosenttiennusteita antaneet, mutta olin ymmärtävinäni että toisen syövän etäispesäke maksassa on kuitenkin parempi juttu kuin maksasta liikkeelle lähtevä syöpä, koska sitä harvoin huomataan ajoissa.

Kaikkea hyvää ap:lle.

Vierailija
13/17 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Läheisestä siis kyse ja huoli on kova. Vaikea jotenkin uskoa tätä todeksi. Ap

Vierailija
14/17 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla ruokasoodaa. Googlaa ruokasooda syöpä. On edullista n.1e ruokakaupoissa. Päivittäin teelusikallinen vesilasiin. Kannattaa kokeilla muun hoidon lisäksi. Googlaa ruokasooda syöpä.

Vierailija
15/17 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on toivoa. Omalle äidille tuli maksasyöpä aikanaan ja hänelle annettiin 3 kuukautta elinaikaa. Maksasyöpä "koteloitui" ja hän eli tämän diagnoosin jälkeen vielä melkein 15 vuotta. Ihmeitä tapahtuu, ihmiset ovat yksilöllisiä, älä ihmeessä luovuta.

Vierailija
16/17 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten läheinen tuttavasi on? Tietääkö hänen perheensä?

Vierailija
17/17 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko läheisesti sinulle sairaudestaan? Kuinka läheinen henkilö on? Tietääkö hänen perheensä sairaudesta