Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksetut kyselyt, kokemuksia!

Vierailija
12.10.2019 |

Olen kirjautunut kaikkiin mahdollisiin maksullisiin kyselyihin, ja nyt haluaisin kuulla muiden kokemuksia.

Olen itse yksinhuoltaja-opiskelijaäiti, ja ajattelin, että saisin lisätuloja maksetuista kyselyistä. Luvattiin jopa satojen eurojen tuloja pelkästään vastaamalla kyselyihin. Ketäpä tälläinen vaihtoehto ei kiinnostaisi, varsinkin pienitulostoista yksinhuoltajaäitiä? Tuomitsijoille tiedoksi, että mieheni hylkäsi meidät ja on löytynyt jo uuden rakkaan.

Olen vaan tosi hämmentynyt tämän "tienaamisen" suhteen. Saan todella harvoin kyselyjä, ja niistä maksetaan jotain 0,5 senttiä/kysely. Korostan, että olen kirjautunut kaikkiin mahdollisiin kyselyihin osalliseksi. Latasin kaikkien sovelluksen älypuhelimeeni ja käyn monesti päivässä katsomassa onko tullut kyselyitä (haluan ansaita!).

Mieleen on hiipinyt epäilys. Miksi markkinointifirmat haluaisi pienituloisten mielipiteitä kuluttamisesta, sillä mainonta ruokkii juuri monia pienituloisia (kuten minua, tulevaisuuden hyvätuloista opintojen jälkeen). Mainonassa juuri mainostetaan kuinka voi hankkia lisätuloja vastaamalla mutta todellisuus pienituloisena korkeakouluttettava on aivan toinen: kyselystä saa 0,50 senttiä! Kuinka kukaan voi ansaita luvattuja 300 euroa?!!

Korkeatuloisilla (eli kyselyiden todellisilta markkinakohteilta) on muuta tekemistä kuin vastata kuppaisiin markkinakyselyihin, he luovat uraa ja käydät shoppailemassa siitä raportoimatta markkinafirmoille.

Eipä tässä muuta. Opintojen ja vähätuloisuuden odottelua odotellessa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvattiinko siis satojen eurojen tuloja kuukaudessa? Mä olen osallistunut kyselyihin noin vuoden ajan ja olen tienannut yhteensä ehkä sata euroa. Olen vastannut n. puoleen kyselyistä, joita on tullut sähköpostiini. Minusta se on ollut mukava lisä tuloihin, mutta ei niillä palkkioilla vuokria makseta.

Vierailija
2/15 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, luvattiin jopa 380 euroa kuukaudessa vastaamalla kyselyihin. Googleta maksetut kyselyt.

Toki ymmärsin, että tämä on turhan lupailua mutta ajattelin, että jospa edes puolet tuosta. 190 euroakin olisi hyvä tienesti yksinhuoltajaäidille (jonka mies hylkäsi).

Kokemuksia muilta? Kuukaisitalolla, ei vuosi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös! Olen miettinyt samaa! Nosto!

Vierailija
4/15 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastaillut lähes kaikkiin parin vuoden aikana saamiini kyselyihin. Nyt juuri sain palkkiona lahjakortteja 50€:n arvosta. Valittavat lahjakortit olivat aika harvan taviksen tarvitsemiin liikkeisiin tai palveluihin. Ei näistä kyllä mitään apua toimeentuloon ole!

Vierailija
5/15 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää uskoko niitä tienaa jopa 5€ per kysely -mainospuheita. 0,30-0,50 € on se yleisin mitä noista saa. Sen sijaan kun lataat useamman sovelluksen ja käyt vaikka pari kertaa päivässä katsomassa, jos jossakin niistä on kyselyitä, voi näistä jotain tienata.

AttaPoll on uusin tuttavuus itselle ja sinne tulee ihan mukavaan tahtiin kyselyitä. Tämän kautta voi ladata: https://attapoll.app/join/zfmse

Vierailija
6/15 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kyselyitä ja tehtäviä joista tienata

https://freecash.com/r/100304749705263236051

Vierailija
7/15 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä hirveitä tienaa. Monissa on, että täyttelet tietoja vaikka kuinka paljon, niin kesken kyselen sitten ilmoitetaankin, ettet kuulu kohderyhmään tai kohderyhmäsi on täynnä. Ainoastaan yhdessä noissa minun käyttämissäni saa tuossa tapauksessa maksun, taitaa olla kymmenen senttiä. Saa varmaan todenmukaisimmat vastauksetkin. Toissa vuoden palkkiot olivat vähän päälle satasen, viime vuodelta on varmaan samaa luokkaa.

Riippuu paljon, kuka on kyselyn takana "maksajana" ja kauanko se vie aikaa. Parhaista saa varmaan 1,20€, ne ovat pitkiä kyselyitä. Tosin toisista pitkistä kyselyistä voi saada vain 0,20€, siis molemmat voivat olla päälle 20 minuuttia kestäviä kyselyitä.

Harvakseltaan niitä kyselyitä tulee, vaikka olisikin tiedoissaan valinnut sen tiheän vaihtoehdon. Juuri vastailin yhden kyselyyn, taisi olla kolmas tänä vuonna, tavallisesti ei tule noinkaan hyvään tahtiin. Jos olisit miespuolinen, niin varmaan saisit kyselyitäkin enemmän, kun yhdessä paneelissa on kyselty kovasti uusia miespanelisteja. Yleensähän noissa paneleissa otetaan tietty määrä eri ikäryhmiin ja sukupuoleen kuuluvia vastaajia mukaan. Jos saat sellaisen houkuteltua mukaan, niin saat siitä palkkion. Viime vuoden puolella kaipailtiin myös yli 65v naispuolisia uusia jäseniä.

Vierailija
8/15 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vastaillut lähes kaikkiin parin vuoden aikana saamiini kyselyihin. Nyt juuri sain palkkiona lahjakortteja 50€:n arvosta. Valittavat lahjakortit olivat aika harvan taviksen tarvitsemiin liikkeisiin tai palveluihin. Ei näistä kyllä mitään apua toimeentuloon ole!

Monet noista maksavat vielä lahjakorttinsa 10€ lahjakorttina, harvassa paikassa noita voi edes yhdistellä samaan ostokseen. Käytännössä on, että nykyään voin käyttää kolmen eri paneelin lahjakortteja lähinnä HM:llä ja Zalandossa. Ennen valikoima oli parempi.

Vierailija
9/15 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista kaikille avoimista oikein mitään saa, ainakaan itse en ole nähnyt yhtään peruskyselyä, josta saisi vitosen ärräkahvilippua enempää. Työhön liittyviä markkinakyselykutsuja mulle tulee sähköpostitse usein ja joskus niihin vastailen. Palkkiot niissä 50-120e luokkaa/15-45min kysely.

Vierailija
10/15 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://primeopinion.com/register?ref=9c48fb97-2c6b-4e58-8b25-cb47b0a31…

Tuolla olen noin kolme kuukautta täytellyt kyselyitä ja tehnyt muita tehtäviä ja tienannut 55e. Tuolla saa myös bonuspisteitä aina siitä kun vastailee 

Vierailija
11/15 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuosia vastaamassa,  mutta menee 2 vuotta että saa sen nostettavissa olevan minimirahasumman täyteen. Kyselyitä kyllä tulee, mutta kun sen avaa ilmoitetaan että ei ole sovelias vastaamaan juuri tähän kyselyyn. Hyvin harvoin tulee sellainen mihin voi vastata ja palkkio on aina muutamia kymmeniä senttejä.

Vierailija
12/15 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastaillut kyselyihin muutaman vuoden ja saanut niistä ehkä 40 - 60 euroa vuodessa. En vastaile rahan takia, vaan minusta on hauskaa kertoa mielipiteeni asioista. Usein esimerkiksi pitää katsoa joku mainos ja arvostella se, kertoa mistä pidin ja mistä en. Voisin tehdä tällaista ihan ilmaiseksikin.

Vierailija
13/15 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liityin nyt kaikkiin paneeleihin tuolta https://nettipaneeli.fi sivustolta. Päivittelen sitten vuoden päästä paljonko olen tienannut. :)

Vierailija
14/15 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://pollapp.io/r//ji6tvh

Kyselyitä ja tehtäviä joista tienaa 

Vierailija
15/15 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://heycash.com/register?ref=9d4e5378-420a-4edc-b661-511472af04d5