Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksetut kyselyt, kokemuksia!

Vierailija
12.10.2019 |

Olen kirjautunut kaikkiin mahdollisiin maksullisiin kyselyihin, ja nyt haluaisin kuulla muiden kokemuksia.

Olen itse yksinhuoltaja-opiskelijaäiti, ja ajattelin, että saisin lisätuloja maksetuista kyselyistä. Luvattiin jopa satojen eurojen tuloja pelkästään vastaamalla kyselyihin. Ketäpä tälläinen vaihtoehto ei kiinnostaisi, varsinkin pienitulostoista yksinhuoltajaäitiä? Tuomitsijoille tiedoksi, että mieheni hylkäsi meidät ja on löytynyt jo uuden rakkaan.

Olen vaan tosi hämmentynyt tämän "tienaamisen" suhteen. Saan todella harvoin kyselyjä, ja niistä maksetaan jotain 0,5 senttiä/kysely. Korostan, että olen kirjautunut kaikkiin mahdollisiin kyselyihin osalliseksi. Latasin kaikkien sovelluksen älypuhelimeeni ja käyn monesti päivässä katsomassa onko tullut kyselyitä (haluan ansaita!).

Mieleen on hiipinyt epäilys. Miksi markkinointifirmat haluaisi pienituloisten mielipiteitä kuluttamisesta, sillä mainonta ruokkii juuri monia pienituloisia (kuten minua, tulevaisuuden hyvätuloista opintojen jälkeen). Mainonassa juuri mainostetaan kuinka voi hankkia lisätuloja vastaamalla mutta todellisuus pienituloisena korkeakouluttettava on aivan toinen: kyselystä saa 0,50 senttiä! Kuinka kukaan voi ansaita luvattuja 300 euroa?!!

Korkeatuloisilla (eli kyselyiden todellisilta markkinakohteilta) on muuta tekemistä kuin vastata kuppaisiin markkinakyselyihin, he luovat uraa ja käydät shoppailemassa siitä raportoimatta markkinafirmoille.

Eipä tässä muuta. Opintojen ja vähätuloisuuden odottelua odotellessa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset