Mistä miehen julkiset hellyydenosoitukset kertovat?
Tarkoittaako, että on silloin tosissaan ihastunut ja kiinnostunut?
Kommentit (14)
Lapsellisuudesta ainakin aikuisella miehellä. Oksettaa julkisissa paikoissa imuttelijat ja lääppijät. Miksei voi odottaa kotiin saakka?
Ja juuri tällaisten kysymysten takia naiset kannattaa kiertää kaukaa. Mikään ei riitä, mikään ei ole hyvä ja kaikesta mietitään takaa-ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri tällaisten kysymysten takia naiset kannattaa kiertää kaukaa. Mikään ei riitä, mikään ei ole hyvä ja kaikesta mietitään takaa-ajatuksia.
Miten niin taka-ajatuksia, tai että mikään ei olisi hyvä? Oletkohan nyt itse vähän vainoharhainen.
Vierailija kirjoitti:
Kierrä kauempaa.
A) on niin ihastunut ettei voi pitää näppejään erossa
B) haluaa näyttää että tämä nainen on omaisuuttani, minulle varattu
C) välinpitämätön tai tietämätön käytöstavoista, hienotunteisuudesta ja muiden ihmisten mielipiteistä, minäminä koska haluan
Ei syystä tai toisesta malta olla tekemättä niin. Huom. voi olla positiivinenkin asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin taka-ajatuksia, tai että mikään ei olisi hyvä? Oletkohan nyt itse vähän vainoharhainen.
No siten niin että julkisilla hellyydenosoituksilla pitäisi olla joku erityinen merkitys. Ehkä ne nyt vain ovat sitä että mies tykkää yleensäkin koskea siihen rakkaaseensa. Ei niillä tarvitse sen kummempaa merkitystä olla.
Miksi mies ei sitä, miksi mies ei tätä.
Miksi mies sitä, miksi mies tätä.
Osa 987123.
No jos nyt miehenä vastaisin. Tykkään itse ihan arjessa huomioida sitä naistani niin että kosketan kotonakin ihan ohimennen tai saatan antaa pusun kesken arjen. Ja ihan sama halu huomioida toinen voi tulla myös kun olemma muualla kuin kotona. Ei siinä sen kummempaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siten niin että julkisilla hellyydenosoituksilla pitäisi olla joku erityinen merkitys. Ehkä ne nyt vain ovat sitä että mies tykkää yleensäkin koskea siihen rakkaaseensa. Ei niillä tarvitse sen kummempaa merkitystä olla.
Aloittaja kai tarkoitti, että ovatko ne merkki siitä, että mies on rakastunut tai ihastunut, tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kai tarkoitti, että ovatko ne merkki siitä, että mies on rakastunut tai ihastunut, tms.
No kai ne ovat merkki siitä ihan samalla tavalla kuin hellyydenosoitukset yksityisestikin.
Vierailija kirjoitti:
No jos nyt miehenä vastaisin. Tykkään itse ihan arjessa huomioida sitä naistani niin että kosketan kotonakin ihan ohimennen tai saatan antaa pusun kesken arjen. Ja ihan sama halu huomioida toinen voi tulla myös kun olemma muualla kuin kotona. Ei siinä sen kummempaa ole.
Mutta huomioitko tuolla lailla vain sellaista ihmistä, jota kohtaan sinulla on tunteita, vai olisitko esim. sinkkuaikana huomioinut samalla lailla sellaista, jonka kanssa vasta tapailet tai jonka kanssa ei ole ihastusta/rakastumista?
Omimista, merkkausta lajitovereille, että nainen on varattu. En usko että siinä mitään sen syvällisempää on.