Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus työmatkalla

Vierailija
12.10.2019 |

Oon tavannut ihannan miehen bussissa noin 3kk sitten. Vähintään 2x viikossa ollaan samassa bussissa ja flirttaillaan kunnolla. Molemmat hymyile toisille ja matkan jälkeen sanotaan vielä moi ja katsotaan toisiemme perään. Nyt mä sitten päätin, että seuravalla kerralla kun näen niin istun hänen viereen ja jutellaan. Niin mä sitten tein ja lopuksi annoin hänelle oman numeron. Ei ole kuullut mitään. Ollaan kuitenki sen jälkeen bussissa juteltu ja eilen sanoin vielä hänelle, että odottan sitä kahville kutsua edelleen. Hän hymyili mulle sen jälkeen mutta ei tullut vieläki vastausta. En millään saa hänet mielestä. Olisiko kauhea laittaa itse hänelle yv( ei olla fb kavereita)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelit sillä yv:llä voittavasi, kun hän on jo selkeästi osoittanut, ettei aio ottaa sinuun yhteyttä? Luultavasti varattu.

Vierailija
2/6 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä Mikko Leppilampi?

Vierailija
4/6 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat noin huonoa suomea?

Vierailija
5/6 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain persaukinen mies ajaa bussilla

Vierailija
6/6 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaati varmasti rohkeutta yrittää siirtää bussisuhdettanne astetta vakavammaksi, mutta ole nyt yhtä rohkea ja vedä tilanteesta ainoa järkevä johtopäätös: mies ei halua soittaa sinulle, koska hän ei halua mennä kanssasi kahville. Hän on tyytyväinen pelkkään bussissa flirttailuun. Hän voi olla varattu tai hän ei vain ole kiinnostunut sinusta.

Et voi tehdä mitään muuta kuin että millaisella arvokkuudella hyväksyt tämän tappion. Kinuamaan ei kannata alkaa, se alentaa teitä molempia.

Nyt varmaan tuntuu ikävältä, mutta kyllä se siitä. Parempi kuitenkin että tiedät jo nyt, missä mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi