Mies valehteli olevansa hyvin toimeentuleva
Ollaan oltu yhdessä 4kk ja mies sanoi tänään pikku kännissä itkien olevansa työtön ja leikkinyt menevänsä joka aamu töihin. Olin että voi vttu!
Olin jopa ajatellut meneväni hänen kanssaan jossain vaiheessa naimisiinkin mielessäni. :( Niin, ei tule isoa timanttisormusta eikä omakotitaloa hyvältä alueelta Hgistä.
Unelmani romutettiin hetkessä. :((
Työtön köyhä mies ei vaan ole minua varten. Mitä minun ystävätkin sanovat tähän. Olen niin risana nyt.
Kommentit (10)
Naisia on niin helppo kusettaa suhteisiin ja seksiin. Senkus vain sanoo mitä he haluavat kuulla. Itse olen tällä hetkellä suhteessa vaikka olen ihan persauki. Kumppanilleni en ole kertonut mitään.
Tuollaista se naisten elämä on. Ei ole helppoa.
Älytöntä trollailla samaan aikaan samanlaisella otsikolla... Mistä teille trolleille sais vähän järkeä päähän?
Vierailija kirjoitti:
Naisia on niin helppo kusettaa suhteisiin ja seksiin. Senkus vain sanoo mitä he haluavat kuulla. Itse olen tällä hetkellä suhteessa vaikka olen ihan persauki. Kumppanilleni en ole kertonut mitään.
Onko sulla kiva fiilis kun toinen on pettävän ja valheellisen ihmisen kanssa? Saatko jotain kicksejä kieroilusta?
Ja kyllä, pettämistä tuokin on.
Itse varattomuus ei olisi ongelma, toisen pakottaminen valheessa elämiseen on.
Todella vaikea ongelma.
Trollimiehen pään sisällön terveys, siis.
Valehtelu siis kannattaa, nyt sai 4 kk sinulta. Ja hyvää harjoitusta seuraavia höynäytettäviä ajatellen.
Pistä valepukki kiertoon, turha tuhlata kallista aikaasi jos kaipaat rehellistä suhdetta