Siis mikä noita tinderin miehiä vaivaa?
Matchasin äsken ihan ok:n näköisen tyypin kanssa. Sit juteltiin ihan niitä näitä, vaikutti mukavalta. Puhuttiin siitä mitä etitään, sanoin että tällä hetkellä enemmän hauskanpitoa kun mitään vakavaa. Hän sanoi, että sopii, jutellaanko whatsapissa?
Annoin puhelinnumeron. Eka kysyi, voinko sanoa mielipiteem hänem varustuksesta. No sanoin, miksei. Lähetti pari kuvaa ja oli ihan ok, sanoin tämän.
Sen jälkeen.. hän sanoi että mitä jos juotais ensin kahvit jommankumman luona ja "sen jälkeen voisin näyttää sulle millaisesta käsihoidosta tykkään. Käytän aina liukuvoudetta ja myös penisrenkaita niin voisin kertoa sulle niistä vähän ja että miltä ne tuntuu yms"
Sit mietin että mitäh. En mä nyt ajatellut mikskään runkkukädeksi vaan ryhtyä. Vastasin: "no tarviiko niistä nyt mitenkään erikseen kertoa/opettaa?"
Sitten tää vastaa: "no kyllä siinä mielessä että tiedät millasesta temposta tykkään, miten tiukasta otteesta ym että saat mut tulemaan"
Sit sanoin että kiitos, en nyt etsi ihan tällaista aktiviteettia. Hän sanoi "ok' ja poisti mun numeron ja matchin
Siis ??? Luuleeko miehet oikeesti että naiset ei halua semmosta tasavertaista seksiä jossa myös naisten nautinnosta huolehditaan? Vaan toimia jonkun käsihoitajana? Olen ymmälläni
Kommentit (28)
Mä voin kato opastaa sua. Ensin nuolet mun välilihaa samalla kun hyräilet neukkujen kanssallishymniä. Sitten laitat donald turmp naamarin ja pyllistät. Samalla huudat i Will make this dick big again! Jatkossa on vähän vaativampia pyyntöjä. Eihän oo nainen liikaa pyydetty?
Ei naista paljon muuhun tarvita kuin tyhjennyksen. Voi ton toki tehdä joku mieskin. Paremmin. Tiedän kokemuksesta.
ap
"Siis ??? Luuleeko miehet oikeesti että naiset ei halua semmosta tasavertaista seksiä jossa myös naisten nautinnosta huolehditaan? Vaan toimia jonkun käsihoitajana?"
Kyllä luulevat, ja tämän sanon kokemuksesta. Sen pitäisi muka olla suuri kunnia kun saa tyydyttää miehen suuhoidolla/kädellä saamatta itse yhtään mitään. Jos ihan oikeaan seksiin asti päästään, niin sekin on vain miestä varten ja koko sessio päättyy automaattisesti miehen laukeamiseen. Hyvä jos edes kosketaan naiseen, ehkä asennon vaihdon yhteydessä vähän otetaan kiinni.
Kerran eräs tuttu seksikaveri halusi tulla kylään. Kävin suihkussa, ajelin karvat, rasvasin itseni pehmeäksi ja odottelin innokkaana saavani kuuman panosession. Mies tuli ovesta, heitti vaatteet pois jo eteisessä ja vaati suihinottoa. Laukesi, puki heti vaatteet takaisin ja lähti. Olin tyrmistynyt. Todella hyväksikäytetty olo. Ja mies 46v, ei teinipoika.
Me naiset olemme täällä vain miesten tyydytystä varten. Jos haluan orgasmin tai edes hyväilyä teen sen itselleni yksin. Masentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani miehenä ihmettelen tinderin naisia. Tässä nyt pari esimerkkiä.
Neiti A, vastailee viesteihini sillä Joo/Jaa-tyylillä eikä koskaan kysy mitään. Kysyn, että voitaisko treffata joskus. Neiti A vastaa, että sitten jos kokee että synkkaa tarpeeksi hyvin. Ööö? Koeta nyt sitten synkata tuollaisen viestittelykyvyttömän kanssa millään tavalla josta ei saa mitään irti.
Neiti B, viestittelee ahkerasti ja ihmismäisesti ja tuntuu synkkaavan erittäinkin hyvin. Treffit sovitaan, mutta sitten tulee Neiti B:lle joku este. Sovitaan toiset treffit ja viestittely jatkuu, taas tulee joku este. Kolmannet treffit, no eipä passaa vieläkään ja ihan viimehetkillä peruuntuu ja viestittelykin alkaa hiipumaan. Joo antaapa olla.
Suunnilleen samaa kaavaa noudattaa kaikki, joko ei viestintäkykyjä löydy tai sitten jos löytyykin niin treffeille ei sitten niin millään. Mitä naiset oikein tekee siellä tinderissä?
Et ole tarpeeksi vetävän näköinen kuvissa tai saa naista kiinnostumaan tarpeeksi. Juuri tämän takia nettideittailu ei suurimmalla osalla toimi. Erittäin maskuliininen mies vetoaa suurimpaan osaan naisista, mutta tavallinen suomalainen mies ei yleensä ole sellainen, etenkään ulkonäöltä, ja kuvien ja kirjoittelun perusteella on todella vaikea kiinnostua kenestäkään. Sitten tulee näitä "jaksaako, ei jaksa, ääh, antaa olla" fiiliksiä. Ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani miehenä ihmettelen tinderin naisia. Tässä nyt pari esimerkkiä.
Neiti A, vastailee viesteihini sillä Joo/Jaa-tyylillä eikä koskaan kysy mitään. Kysyn, että voitaisko treffata joskus. Neiti A vastaa, että sitten jos kokee että synkkaa tarpeeksi hyvin. Ööö? Koeta nyt sitten synkata tuollaisen viestittelykyvyttömän kanssa millään tavalla josta ei saa mitään irti.
Neiti B, viestittelee ahkerasti ja ihmismäisesti ja tuntuu synkkaavan erittäinkin hyvin. Treffit sovitaan, mutta sitten tulee Neiti B:lle joku este. Sovitaan toiset treffit ja viestittely jatkuu, taas tulee joku este. Kolmannet treffit, no eipä passaa vieläkään ja ihan viimehetkillä peruuntuu ja viestittelykin alkaa hiipumaan. Joo antaapa olla.
Suunnilleen samaa kaavaa noudattaa kaikki, joko ei viestintäkykyjä löydy tai sitten jos löytyykin niin treffeille ei sitten niin millään. Mitä naiset oikein tekee siellä tinderissä?
Et ole tarpeeksi vetävän näköinen kuvissa tai saa naista kiinnostumaan tarpeeksi. Juuri tämän takia nettideittailu ei suurimmalla osalla toimi. Erittäin maskuliininen mies vetoaa suurimpaan osaan naisista, mutta tavallinen suomalainen mies ei yleensä ole sellainen, etenkään ulkonäöltä, ja kuvien ja kirjoittelun perusteella on todella vaikea kiinnostua kenestäkään. Sitten tulee näitä "jaksaako, ei jaksa, ääh, antaa olla" fiiliksiä. Ei toimi.
Tuon Neiti B:n tapauksessa hän sai jonkun komean panokaveriksi, siksi ei viitsinyt tavata. Neiti A halusi tuntea itsensä halutuksi, ei ollut aikomustakaan tavata.
Vierailija kirjoitti:
>Yksi mies sanoo/tekee jotain
>mIKä MiEHiä vAiVaA??!
Miksi vitussa vihertekstaat vauvapalstalla?
Tuli = Kuuma
Kevyeellä mielellä liikenteessä = vain seksiä
End of story
Tässä on kaksi eri koulukuntaa. Joillakin seksuaalinen nautinto on paljon enemmän kiinni korvienvälistä ja henkisestä yhteydestä kuin tekniikasta. Sellaiselle ihmiselle tuo tekniikasta puhuminen tuntuu epämiellyttävältä ja kertoo, ettei kyseinen henkilö ole itselle sopiva seksikumppani. Heillä kun ei yleensä ole taitoa ja/tai kiinnostusta keskittyä muuhun kuin siihen tekniikkaan.
Jos taas on itsekin tuollainen tekniikkaorientoitunut, niin silloin ei varmaan ongelmaa ole. Uskon, että naisissa on enemmän tunneorientoituneita ja miehissä tekniikkaorientoituneita, ja siksi on tavallista nähdä naisten taholta valituksia siitä että miehet ovat liian suorasukaisia.
t. 10