Aikuinen pukeutuu goottityyliin
Mikä juttu tää keski-ikäisten ihmisten 40-50-vuotiaiden pukeutuminen goottityyliin on? En voi käsittää. Kukin tyylillään joo, mutta luulis näitten teinityylien jäävän johonkin ikään mennessä..
Tuleeko mieleen muita vaatetyylejä mitä ette käsitä?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla samaa tyyliä 69 eyes. Ihailen.
69eyes muusikot on jo 50-60 vuotiaita, joten mitä AP niille sanoisit? Saaneet tehdä mieleistään työtä ja vielä pärjänneet siinä.
Joillakin heistä on myös siviiliammatti, joten pystyvät "oikeisiin töihinkin".Kuka on kuusikymppinen?
Basisti on 57-vuotias
Oon 60v. Töissä on työpukukoodi. Vapaa-ajalla tasan mistä tykkään. Jos joku ei hyväksy niin katsokoon muualle.
Koirat haukkuu, mut karavaani kulkee.
Aikuinen ihminen on aikuinen vasta, kun hän ymmärtää, että elämä on hänen omansa. Hän voi pukeutua ihan oman makunsa mukaan, pukeutua juuri sellaisiin vaatteisiin, joissa viihtyy. Saa harrastaa mitä haluaa.
Ne jotka ihmettelevät - heillä on vielä matkaa aikuisuuteen. Tai saahan sitä toki ihmetellä, mutta siinä tuhlaa omaa aikaansa ihan turhuuteen. Ihan varmasti joku ihmettelee sen ihmettelijän valintoja.
Aikuinen nainen 51 v, jota ei voidi vähempää kiinnostaa muiden mielipiteet minusta ja valinnoistani. Minä olen onnellinen oma itseni
Olen luonteeltaani melankolinen. Kirkkaat värit ei vaan sovi mulle, siksi musta. En silti menisi muille huomauttelemaan heidän asuvalinnoista.
Kun löytäiskin goottityyliin pukeutuvan naisen. Enemmänhän nykyään on näitä instagram glamouria esittäviä tyhjäpäitä.
Eihän hevi ole mitään teinimusiikkia, ennemminkin kuuntelijat ja keikoilla kävijät osuu sinne aikuisempaan lokeroon. Keski-ikäisiä ukkoja ne kaikkien bändien jäsenetkin on.
Lisähuomiona mainittakoot, että goottimusiikki ei ole yhtäkuin metallimusiikki, vaikka jonkinmoista risteämää genrejen välillä onkin.
Itse olen 30v ja yhä gootahtava. Tummanpuhuvaa estetiikkaa pystyy hyvin viemään aikuisempaankin suuntaan. Ristit, pentagrammit, remmit, niitit, korsetit ja siniset hiukset ovat vaan saaneet jäädä pois.
Vierailija kirjoitti:
Eihän hevi ole mitään teinimusiikkia, ennemminkin kuuntelijat ja keikoilla kävijät osuu sinne aikuisempaan lokeroon. Keski-ikäisiä ukkoja ne kaikkien bändien jäsenetkin on.
Lisähuomiona mainittakoot, että goottimusiikki ei ole yhtäkuin metallimusiikki, vaikka jonkinmoista risteämää genrejen välillä onkin.Itse olen 30v ja yhä gootahtava. Tummanpuhuvaa estetiikkaa pystyy hyvin viemään aikuisempaankin suuntaan. Ristit, pentagrammit, remmit, niitit, korsetit ja siniset hiukset ovat vaan saaneet jäädä pois.
Mistä löytäisi naisen, joka kuuntelee Sisters of Mercyä, Curea, Depeche Modea, Ladytronia, Fields of Nephilimiä, 69 Eyesia jne?
t. kaappigootti mies joka ei pidä metallista
Mä kuuntelen noita bändejä eli kyllä meitä on! Itse kylläkin jo nelikymppinen ja perheenäiti :)
Sinä trolli itsepintaisesti kieltäydyt hyväksymästä sen tosiasian että on teinikulttuureja kuten ”hevari” tai ”hippi”