Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen pukeutuu goottityyliin

Vierailija
12.10.2019 |

Mikä juttu tää keski-ikäisten ihmisten 40-50-vuotiaiden pukeutuminen goottityyliin on? En voi käsittää. Kukin tyylillään joo, mutta luulis näitten teinityylien jäävän johonkin ikään mennessä..
Tuleeko mieleen muita vaatetyylejä mitä ette käsitä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä pukeutua miten tahtoo. Surullista on jos jämähtää koko teinikulttuuriin, esim. Aikuiset jotka kuuntelevat metallimusiikkia.

Mitä jos ei jämähdä, mikäs vika silloin on? Minä kuuntelin teininä heviä, parikymppisenä kaikenlaista iskelmästä lähtien, ja päälle nelikymppisenä löysin metallin uudelleen. Toki yhä löytyy useasta muustakin musiikkilajista suosikkeja.

No mikäs siinä jos tykkää paskasta musiikista. Pointti on jos aikuinen ihminen on ”hevari” niin on siinä tietty aikuistuminen jäänyt tapahtumatta.

Reps :D kerrohan trolli nyt sitten vielä mikä on sitä "oikeaa" musiikkia? Reijo Kallion "Oon viikonloppuisä minä vaan" , "Yksinäinen" vai kasevan vanha mies?

Taidat tahallasi missata pointin. Onko reijo kallio faneilla oma pukeutumistyyli ja teini eetos? Onko reijo elämäntapa joka ei salli mitään muuta musiikkia?

Täh? Sinähän se et salli muuta musiikkia. Minä kuuntelen Dragonforcea ja Anna Abreuta sulassa sovussa, etkä voi sille mitään. :D

No sinä et olekaan hevari vaan trolli. Kuuntele mitä haluat, koko pointti on että aikuinen hevari on nolo. Hevari ei kuuntele muuta musiikkia.

Höpö höpö. Oot nyt rakentanut karsinan johon ei monikaan mene. Ja jos nyt kuuntelee vain heviä niin mikä on se sun parempi musiikki?

Taisin mennä idioottitrollin lankaan kun ei se edes yritä keksiä fiksuja vastauksia.

Trolli, mitään parempaa musiikkia ei ole, jos reijo kallio faneilla olisi samanlainen kultti niin nehän olisivat hevareita myös. Mikä on ok teininä mutta aikuinen? Öö

Siis et pystynyt keksimään mitään järkevää vastausta? Ok.

Sinä trolli itsepintaisesti kieltäydyt hyväksymästä sen tosiasian että on teinikulttuureja kuten ”hevari” tai ”hippi”

Vierailija
42/49 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla samaa tyyliä 69 eyes. Ihailen.

69eyes muusikot on jo 50-60 vuotiaita, joten mitä AP niille sanoisit? Saaneet tehdä mieleistään työtä ja vielä pärjänneet siinä.

Joillakin heistä on myös siviiliammatti, joten pystyvät "oikeisiin töihinkin".

Kuka on kuusikymppinen?

Basisti on 57-vuotias

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 60v. Töissä on työpukukoodi. Vapaa-ajalla tasan mistä tykkään. Jos joku ei hyväksy niin katsokoon muualle.

Koirat haukkuu, mut karavaani kulkee.

Vierailija
44/49 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen on aikuinen vasta, kun hän ymmärtää, että elämä on hänen omansa. Hän voi pukeutua ihan oman makunsa mukaan, pukeutua juuri sellaisiin vaatteisiin, joissa viihtyy. Saa harrastaa mitä haluaa.

Ne jotka ihmettelevät - heillä on vielä matkaa aikuisuuteen. Tai saahan sitä toki ihmetellä, mutta siinä tuhlaa omaa aikaansa ihan turhuuteen. Ihan varmasti joku ihmettelee sen ihmettelijän valintoja.

Aikuinen nainen 51 v, jota ei voidi vähempää kiinnostaa muiden mielipiteet minusta ja valinnoistani. Minä olen onnellinen oma itseni

Vierailija
45/49 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonteeltaani melankolinen. Kirkkaat värit ei vaan sovi mulle, siksi musta. En silti menisi muille huomauttelemaan heidän asuvalinnoista.

Vierailija
46/49 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löytäiskin goottityyliin pukeutuvan naisen. Enemmänhän nykyään on näitä instagram glamouria esittäviä tyhjäpäitä.

Vierailija
47/49 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hevi ole mitään teinimusiikkia, ennemminkin kuuntelijat ja keikoilla kävijät osuu sinne aikuisempaan lokeroon. Keski-ikäisiä ukkoja ne kaikkien bändien jäsenetkin on.

Lisähuomiona mainittakoot, että goottimusiikki ei ole yhtäkuin metallimusiikki, vaikka jonkinmoista risteämää genrejen välillä onkin.

Itse olen 30v ja yhä gootahtava. Tummanpuhuvaa estetiikkaa pystyy hyvin viemään aikuisempaankin suuntaan. Ristit, pentagrammit, remmit, niitit, korsetit ja siniset hiukset ovat vaan saaneet jäädä pois.

Vierailija
48/49 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän hevi ole mitään teinimusiikkia, ennemminkin kuuntelijat ja keikoilla kävijät osuu sinne aikuisempaan lokeroon. Keski-ikäisiä ukkoja ne kaikkien bändien jäsenetkin on.

Lisähuomiona mainittakoot, että goottimusiikki ei ole yhtäkuin metallimusiikki, vaikka jonkinmoista risteämää genrejen välillä onkin.

Itse olen 30v ja yhä gootahtava. Tummanpuhuvaa estetiikkaa pystyy hyvin viemään aikuisempaankin suuntaan. Ristit, pentagrammit, remmit, niitit, korsetit ja siniset hiukset ovat vaan saaneet jäädä pois.

Mistä löytäisi naisen, joka kuuntelee Sisters of Mercyä, Curea, Depeche Modea, Ladytronia, Fields of Nephilimiä, 69 Eyesia jne?

t. kaappigootti mies joka ei pidä metallista

Vierailija
49/49 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelen noita bändejä eli kyllä meitä on! Itse kylläkin jo nelikymppinen ja perheenäiti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan