Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen työkaverin laittaneen jotain kahviini

Vierailija
12.10.2019 |

Viikon verran huimausta, eilen pyörryin.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi?

Vierailija
2/39 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huimaa ja pyörtyilee, niin silloin mennään lääkäriin verikokeisiin ja kuvauksiin, eikä kysellä AV:lla, onko työkaveri laittanut jotain kahviisi viikko sitten.. Jeesus ihmiset.

Vierailija
4/39 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että töissä kahviin sujautettaisi jotain. Esim. lsd saattaisi saada päivän siedettäväksi?

Vierailija
5/39 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen se tyyppi, jota ärsytti kun työkaverit joi aina sen maidot. Muutaman päivän päästä postin työntekijät sairastui ripuliin:) Muistatteko sen ketjun?

Vierailija
6/39 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että töissä kahviin sujautettaisi jotain. Esim. lsd saattaisi saada päivän siedettäväksi?

Jarrua,niinkuin armeijassa?

Vierailija
7/39 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on jokin lääkitys. Sen laittaminen kahviin helppoa.

Vierailija
8/39 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdoton ainakin todistaa että niin olisi käynyt.

Vierailija
9/39 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ties vaikka olis laittanut. Itse tein vahvoja drinkkejä ystäville, kun katse kääntyi toiseen suuntaan lorautin lisää kovaa viinaa sekaan. Mulla oli hauskaa!

10/39 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät työkaverit huumaile ja myrkyttele toisiaan, vaikka vihaisivat kuinka. Epätodennäköiseltä kuulostaa sekin, että jokin huumausaine / lääke / myrkky aiheuttaisi viikon kestävän huimauksen.

Pelko saa sinut yhdistämään oireen työkaveriisi. Viikon jatkuneen huimauksen takia menisin käymään lääkärissä.

Vierailija
11/39 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saattanut laittaa myös radiolähettimen päähäsi. 

Vierailija
12/39 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhutippoja minä vain laitoin. ;)

Vierailija
13/39 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa heittänyt omat kermat työkaverin kahviin kun olen käyttänyt viimeiset maidot.

Ei ole tullut mitään vasta väitteitä.

Vierailija
14/39 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Eivät työkaverit huumaile ja myrkyttele toisiaan, vaikka vihaisivat kuinka. Epätodennäköiseltä kuulostaa sekin, että jokin huumausaine / lääke / myrkky aiheuttaisi viikon kestävän huimauksen.

Pelko saa sinut yhdistämään oireen työkaveriisi. Viikon jatkuneen huimauksen takia menisin käymään lääkärissä.

Kuule kyllä huumailee! Olen monet kerrat laittanut kaiken näköistä mulukukkojen kahveihin.

Laksatiivi on kuitenkin edelleen suosikkini.

Vierailija
15/39 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus on tarua ihmeellisempää.

Vierailija
16/39 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grazy

Vierailija
17/39 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tilaisuus tuollaiseen syntyisi. Että tullaan kahville, kaadetaan juoma kuppiin, sitten lähdetään hakemaan pullaa lähikaupasta. Hupsistakeikkaa, työkaverilla on aikaa ja tilaisuus panna rohdot sekaan, jos nyt ei muita työkavereita sattuis olemaan paikalla näkemässä. Vai?

Vierailija
18/39 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kerran niin aggressiivinen työkaveri, että en olisi yhtään ihmetellyt vaikka olisi laittanut jotain kahviini.

Jos jätin kuppini jonnekin vartioimatta, huuhtelin sen aina kunnolla. Tiedän, kuulostaa vainoharhaiselta, mutta oli ekaa ja luultavasti vikaa kertaa sellainen työkaveri jota epäilin sosiopaatiksi.

Niitäkin voi olla ihan normaalin näköisissä ihmisissä.

Vierailija
19/39 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut kerran niin aggressiivinen työkaveri, että en olisi yhtään ihmetellyt vaikka olisi laittanut jotain kahviini.

Jos jätin kuppini jonnekin vartioimatta, huuhtelin sen aina kunnolla. Tiedän, kuulostaa vainoharhaiselta, mutta oli ekaa ja luultavasti vikaa kertaa sellainen työkaveri jota epäilin sosiopaatiksi.

Alienit voivat myös näyttää ihmisiltä.

Vierailija
20/39 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alienit voivat myös näyttää ihmisiltä.

Ja ihmiset voivat näyttää alienilta. So?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi