Epäilen työkaverin laittaneen jotain kahviini
Kommentit (39)
Jos huimaa ja pyörtyilee, niin silloin mennään lääkäriin verikokeisiin ja kuvauksiin, eikä kysellä AV:lla, onko työkaveri laittanut jotain kahviisi viikko sitten.. Jeesus ihmiset.
Toivon että töissä kahviin sujautettaisi jotain. Esim. lsd saattaisi saada päivän siedettäväksi?
Tästä tuli mieleen se tyyppi, jota ärsytti kun työkaverit joi aina sen maidot. Muutaman päivän päästä postin työntekijät sairastui ripuliin:) Muistatteko sen ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Toivon että töissä kahviin sujautettaisi jotain. Esim. lsd saattaisi saada päivän siedettäväksi?
Jarrua,niinkuin armeijassa?
Monilla on jokin lääkitys. Sen laittaminen kahviin helppoa.
Ihan mahdoton ainakin todistaa että niin olisi käynyt.
Ties vaikka olis laittanut. Itse tein vahvoja drinkkejä ystäville, kun katse kääntyi toiseen suuntaan lorautin lisää kovaa viinaa sekaan. Mulla oli hauskaa!
Eivät työkaverit huumaile ja myrkyttele toisiaan, vaikka vihaisivat kuinka. Epätodennäköiseltä kuulostaa sekin, että jokin huumausaine / lääke / myrkky aiheuttaisi viikon kestävän huimauksen.
Pelko saa sinut yhdistämään oireen työkaveriisi. Viikon jatkuneen huimauksen takia menisin käymään lääkärissä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
On saattanut laittaa myös radiolähettimen päähäsi.
Touhutippoja minä vain laitoin. ;)
Pari kertaa heittänyt omat kermat työkaverin kahviin kun olen käyttänyt viimeiset maidot.
Ei ole tullut mitään vasta väitteitä.
Faith kirjoitti:
Eivät työkaverit huumaile ja myrkyttele toisiaan, vaikka vihaisivat kuinka. Epätodennäköiseltä kuulostaa sekin, että jokin huumausaine / lääke / myrkky aiheuttaisi viikon kestävän huimauksen.
Pelko saa sinut yhdistämään oireen työkaveriisi. Viikon jatkuneen huimauksen takia menisin käymään lääkärissä.
Kuule kyllä huumailee! Olen monet kerrat laittanut kaiken näköistä mulukukkojen kahveihin.
Laksatiivi on kuitenkin edelleen suosikkini.
Todellisuus on tarua ihmeellisempää.
Miten tilaisuus tuollaiseen syntyisi. Että tullaan kahville, kaadetaan juoma kuppiin, sitten lähdetään hakemaan pullaa lähikaupasta. Hupsistakeikkaa, työkaverilla on aikaa ja tilaisuus panna rohdot sekaan, jos nyt ei muita työkavereita sattuis olemaan paikalla näkemässä. Vai?
Minulla on ollut kerran niin aggressiivinen työkaveri, että en olisi yhtään ihmetellyt vaikka olisi laittanut jotain kahviini.
Jos jätin kuppini jonnekin vartioimatta, huuhtelin sen aina kunnolla. Tiedän, kuulostaa vainoharhaiselta, mutta oli ekaa ja luultavasti vikaa kertaa sellainen työkaveri jota epäilin sosiopaatiksi.
Niitäkin voi olla ihan normaalin näköisissä ihmisissä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut kerran niin aggressiivinen työkaveri, että en olisi yhtään ihmetellyt vaikka olisi laittanut jotain kahviini.
Jos jätin kuppini jonnekin vartioimatta, huuhtelin sen aina kunnolla. Tiedän, kuulostaa vainoharhaiselta, mutta oli ekaa ja luultavasti vikaa kertaa sellainen työkaveri jota epäilin sosiopaatiksi.
Alienit voivat myös näyttää ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alienit voivat myös näyttää ihmisiltä.
Ja ihmiset voivat näyttää alienilta. So?
Miksi olisi?