Epäilen työkaverin laittaneen jotain kahviini
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut kerran niin aggressiivinen työkaveri, että en olisi yhtään ihmetellyt vaikka olisi laittanut jotain kahviini.
Jos jätin kuppini jonnekin vartioimatta, huuhtelin sen aina kunnolla. Tiedän, kuulostaa vainoharhaiselta, mutta oli ekaa ja luultavasti vikaa kertaa sellainen työkaveri jota epäilin sosiopaatiksi.
Niitäkin voi olla ihan normaalin näköisissä ihmisissä.
Jep, aloitukselle on helppo naureskella jos ei ole vastaavaa kokemusta. Meidän duunissa oli yksi niin hullu, että varjelimme kahvikuppejamme ihan siltä varalta, jos se hullu laittaisi sinne sekaan jotain huomaamattamme.
Mulla oli persoonallisuushäiriöinen ravintolapäällikkö kerran. Inhosi minua ja saattoi tehdä mm. työpaikkalounasruoan huvikseen kaikille muille paitsi minulle.
Kun sitten yhden kerran oikein maireasti tarjosi juuri minulle ja lappoi astiaan kotiin mukaan otettavaksi kanapataa, niin jätin syömättä. Muita tilanteita ei ole ollut joissa olisin ollut vainoharhainen, mutta tuolla kerralla tiesin että en syö.
Mulla oli syksyllä 2013 maksa-arvot huonot. Mikään ei selittänyt syytä... Työpaikalla joku olisi voinut sujauttaa kahvin sekaan jotakin.
Niin. Ties vaikka tämmöinen juttu paljastuisi, vähän kuten Aarniokin. Mulle tulee mieleen Britit kun siellä aina näitä rikollisia mukana ties missä jutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli syksyllä 2013 maksa-arvot huonot. Mikään ei selittänyt syytä... Työpaikalla joku olisi voinut sujauttaa kahvin sekaan jotakin.
Oli laittanut pirtua kahvin sekaan. Huimasiko?
Kahviini ei lisätty mitään mutta puhelimeeni vakoiluohjelma.
Jos oot pomoni, sylkäisin sun kuppiin, koska oot niin vmäinen
Vierailija kirjoitti:
Jos oot pomoni, sylkäisin sun kuppiin, koska oot niin vmäinen
Tunsitko itsesi voittajaksi?
Kahvin kanssa nautittut jutut voi tehdä päivästä paremman. Näin kävi poliiseille joitain vuosia sitten. Tutkintavankeudessa olevalle tuotiin pullia jotka sheriffit söivätkin itse kahvitauolla. Ne pullat sisälsi kannabista ja ainakin sen kerran poliiseilla oli jopa liian hauskaa töissä. Muistaako joku missäpäin suomea ja minä vuonna tuo tapahtui?
Tuo on kyllä vainoharhaista. Laitatko sinä itse muiden jiomiin jotain, kun kerran osaat edes epäillä tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Kahvin kanssa nautittut jutut voi tehdä päivästä paremman. Näin kävi poliiseille joitain vuosia sitten. Tutkintavankeudessa olevalle tuotiin pullia jotka sheriffit söivätkin itse kahvitauolla. Ne pullat sisälsi kannabista ja ainakin sen kerran poliiseilla oli jopa liian hauskaa töissä. Muistaako joku missäpäin suomea ja minä vuonna tuo tapahtui?
Taisi olla Team Ahmassa joskus vuonna 2000...?
Faith kirjoitti:
Eivät työkaverit huumaile ja myrkyttele toisiaan, vaikka vihaisivat kuinka. Epätodennäköiseltä kuulostaa sekin, että jokin huumausaine / lääke / myrkky aiheuttaisi viikon kestävän huimauksen.
Pelko saa sinut yhdistämään oireen työkaveriisi. Viikon jatkuneen huimauksen takia menisin käymään lääkärissä.
Ai eivät. Ei yleensä tietysti, mutta kyllämyös työpaikoilla on häiriintyneitä. Kuten yllä mainittu postin tapaus, jossa usea sai myrkytyksen. Ja vanhempi tapaus, jossa kateellinen kilpakosijatar laittoi viemärinavausainetta työkaverin juomaan.
Uskon sua AP.
Joillakin on se "pimeä puoli".
Mikrobiologian labrassa eräs työntekijä laittoi muiden eväisiin salmonellaa. Kaikki sairastuivat paitsi tämä yksi, ja sitten häntä ruvettiin epäilemään ja tunnustikin.
Miltä murhaaja näyttää. Ei se päälle päin näy. Päinvastoin, ovat yleensä hurmaavia manipuloija.
Lemmennostatusyrttejä. Ilmeisesti kysymyksessä on toivoton rakkaus, jos vaikutti noin ikävällä tavalla.
Itse sain irtisanomisilmoituksen huhtikuussa ja toukokuussa pitivät paikkakunnallani johtokunnan palaverin. Saivat nauttia kahvissaan muutakin kuin kofeiinia.
Saattaisi työpaikalla olla ainakin luovempi ilmapiiri, jos kaikki vetäisivät vähän happoa aamun alkajaisiksi.