Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut vanhemmat ihmiset ei ymmärrä yksinjäämistä?

Vierailija
12.10.2019 |

Toisinaan jotkut vanhemman ikäpolven sukulaisihmiset kyselevät "noh onkos sulla morsianta". Ihmettelevät miksi ei ole. "perhehän on elämän suola". Nämä vanhemman ikäpolven ihmiset ei vain tajua laisinkaan, mitä on miehen elämä tänä päivänä. Olen vain todennut näille kyselijöille, että nämä ovat niin vaikeita ja monimutkaisia asioita, etten viitsisi keskustella kun ette ymmärrä kuitenkaan. Vanhemman ikäpolven ihmiset kun eivät tajua tai muista, millainen merkitys ulkonäöllä on näissä jutuissa.

Itselläni ongelmia on se lähestymisen vaikeus, en tiedä mitä pitäisi puhua. Myös puhevika, tarkemmin s-vika, aiheuttaa sen, etten hevin suutani uskalla avata. Sitten on vielä se perinteinen: niitä, joista itse viehättyy, en saa ja ne joita saisin, en viehäty. Jos ei viehäty niin vaikea on seksiäkään esim. harrastaa.
Yksi ehdoton kriteeri minulla on: sairaalloinen ylipaino karkoittaa minut kyllä tieheni tehokkaasti.
M33

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/4 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kun tavattiin joku edes suunnilleen sopiva sen kanssa oltiin sitten vaikka hampaat irvessä myötä ja vastamäet mutta tänä päivänä kriteerit on aivan toisella tasolla ja luullaan että aina on vielä mahdollisuus löytää joku parempi. Moni jää lopulta yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mennä kun 1900-luvun alkuun kun rakkausliitot oli Suomessakin vähemmistönä. Katsottiin vain lähiseudulta joku suunnilleen sopiva joka kelpasi suvulle.

Vierailija
4/4 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin jäät jollet hyväksy että myös sillä toisella on jokin "markkina-arvoa" alentava piirre. Niin se vaan on.