Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tappava tauti iskee yli tunnin vanhaan tuttipulloon?

Vierailija
12.10.2019 |

Kaamea älämölö tuli kun vain huudoin ja pesin tuttipullon kuten muutkin astiat. Tästä kehkeytyi ei niin pienimuotoinen taistelu liittyen hygieniaan.

Eli mikä lapsen tappava tai vähintäänkin vaurioittava/ vammauttava tauti iskee 2 tuntia pöydällä seisseeseen tuttipulloon kun se ei iske 6h pöydällä olleeseen kahvikuppiin tai olut tölkkiin. Vai pitääkö maidon sekaan alkaa lisäämään kahvia?

....ja sitten ihmetellään miksi joillain lapsilla on kaikki mahdolliset allergiat.

T: 4kk vauvan iskä

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keitin pikkuvauvan juomavedenkin. Mulla oli kattilassa aina sitä seisomassa.

Vierailija
42/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä keitin pikkuvauvan juomavedenkin. Mulla oli kattilassa aina sitä seisomassa.

Siis juotit kertaalleen keitettyä vettä vauvallesi joka on seissyt, kuinka kauan? Kahdessa tunnissa se vesi on jo juomakelvotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis juotit kertaalleen keitettyä vettä vauvallesi joka on seissyt, kuinka kauan? Kahdessa tunnissa se vesi on jo juomakelvotonta.

Se vesi seisoi vuorokauden.

Vierailija
44/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imeväisbotulismi

Vierailija
45/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienelle vauvalle sinänsä suhteellisen harmiton vatsataudin aiheuttava pöpö voi olla oikeasti vaarallinen, koska vauvan pienen koon takia kuivuminen on edessä aika nopeasti, jos mikään ei pysy sisällä. Vähintäänkin vauvan vatsatauti on hankala ja vanhemmille rasittava (nimimerkillä kokemusta on samanikäisen oksennustaudista). Vauvalla on myös isompaa huonompi vastustuskyky pöpöille.

Toki saamasi reaktio oli varmaan liioiteltu aiheutettamaasi riskiin vertattuna. Sen voit laittaa hormonien piikkiin.

Mistä se vatsatauti tulee siihen pulloon tunnin päästä? Miksei se tosiaan tule muihin astioihin?

Ohis

Etkö osaa lukea? Aikuisella on vastustuskyky, eli et sairastu, vaikka saat pöpöjä. Olet myös voinut jo saman pöpön joskus sairastaa, eli olet immuuni nyt. Vauvalla ei ole vastustuskykyä.

Vauva saa vastustuskykyä äidinmaidosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi