Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järjettömän ihastunut

Vierailija
12.10.2019 |

ongelma vaan on että olen ihan kohtuullisen onnellisesti naimisissa.
Että se siitä sitten.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin! Ihan kamalaa. Olen ollut ihastunut tähän samaan tyyppiin jo monta vuotta :/ miten voisi saada ihastuksen loppumaan? Olen hulluna käynyt salilla ja uimassa, ainoa keino saada jotenkin päätä nollattua, silti ihastus pyörii mielessä :(

Vierailija
2/16 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastajan vaimo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin mieheni kanssa naimisiin koska hän on turvallinen ja luotettava. Hän saa parhaat puoleni esiin ja olen hänen kanssaan tasapainoinen. Ikinä en ole ollut niin ihastunut kehenkään toiseen kun tähän ihastuksen :/ oma järki ja tunteet kamppailee jatkuvasti. Mielessä on pyörinyt cisun biisi "Hei, kohtalo, oon iso tyttö jo jamä päätän sen kenen oon tai en". Tsemppiä meille!

Vierailija
4/16 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin mieheni kanssa naimisiin koska hän on turvallinen ja luotettava. Hän saa parhaat puoleni esiin ja olen hänen kanssaan tasapainoinen. Ikinä en ole ollut niin ihastunut kehenkään toiseen kun tähän ihastuksen :/ oma järki ja tunteet kamppailee jatkuvasti. Mielessä on pyörinyt cisun biisi "Hei, kohtalo, oon iso tyttö jo jamä päätän sen kenen oon tai en". Tsemppiä meille!

Mieheni ei välttämättä saa aina parhaita puoliani esiin ja suhde on vähän laskusuhdanteessa. Nousuja ja laskujahan tulee ja menee. Ikinä en ole pettänyt tai edes ollut lähellä sitä.

Tämä ihastus ei johda mihinkään, se on tietoinen valinta mutta silti sukat vähän pyörii jaloissa.

Tsemppiä meille!

ap

Vierailija
5/16 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheterapeutti Sinikka Kumpula:

”Kun pariskunnan toinen osapuoli rakastuu yllättäen ulkopuoliseen, tavallisin syy on rakastuneen oma henkilökohtainen kriisi. Rakastumista on saattanut edeltää masentuneisuus tai esimerkiksi työuupumus.

Salamarakastuminen saattaa kohentaa itsetuntoa.

Ei siis aina pidä paikkaansa, että jos liitossa toinen pettää, syytä on kummassakin.

Rakastumisia sattuu usein myös silloin, kun suhteessa tulee tarve itsenäistyä. Näin varsinkin, jos itsenäisyyteen ei ole koskaan elämässä ennen ollut mahdollisuutta. Sivusuhde saattaa tuoda pettäjästä esiin jonkun aivan uuden puolen: kiltistä ja alistuvasta voi tulla luova ja innostunut seikkailija.

Vierailija
6/16 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ho*rolla on ho*ron mietteet.

Yksinkertaisella on yksinkertaisen mietteet =)

Vierailija
7/16 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Kun pariskunnan toinen osapuoli rakastuu yllättäen ulkopuoliseen, tavallisin syy on rakastuneen oma henkilökohtainen kriisi. Rakastumista on saattanut edeltää masentuneisuus tai esimerkiksi työuupumus.

Ei siis aina pidä paikkaansa, että jos liitossa toinen pettää, syytä on kummassakin.

Rakastumisia sattuu usein myös silloin, kun suhteessa tulee tarve itsenäistyä. Näin varsinkin, jos itsenäisyyteen ei ole koskaan elämässä ennen ollut mahdollisuutta. Sivusuhde saattaa tuoda pettäjästä esiin jonkun aivan uuden puolen: kiltistä ja alistuvasta voi tulla luova ja innostunut seikkailija.

Aika omituisesti sanottu, että tavallisin syy on rakastuneen oma henkilökohtainen kriisi. Kai sitä vähemmästäkin kriisiä tulee kun puolisolta ei ole saanut vastakaikua eikä hellyyttä, saati postiviista suhtautumista kumppaniin.

Vierailija
8/16 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika omituisesti sanottu, että tavallisin syy on rakastuneen oma henkilökohtainen kriisi. Kai sitä vähemmästäkin kriisiä tulee kun puolisolta ei ole saanut vastakaikua eikä hellyyttä, saati postiviista suhtautumista kumppaniin.

korjaus - positiivista

Vierailija
9/16 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on ihanaa, nauti siitä. Itse olen elämäni aikana ollut vain kaksi kertaa niin ihastunut etten pystynyt edes syömään.

n42

Vierailija
10/16 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi toki olla limerenssi tila mutta on myös niitä ei kriisissä olevia ihastuneita/ rakastuneita. Se parisuhde ei tarkoita etteikö voisi ihastua/ rakastua myös toiseen. 

Rakkaus ja ihastuminen on tunne, jonka toinen ihminen herättää oli parisuhteessa tai sinkku, joten ei kannata kaikkia niputtaa yhteen malliin. On sitten oma päätös mitä tekee asialle, tunteille ei kuitenkaan mitään voi. 

Tämän voisi verrata vaikka karkkiin; pidät suklaan mausta se on suosikkisi pitkään, mutta maistat lakritsaa ja pidät myös sen mausta ja siitä tulee myös suosikkisi, se ei tarkoita ettetkö pitäisi edelleen suklaasta, voit pitää molemmista sekä suklaasta että lakritsista kuomoamatta tykästymistäsi jompaan kumpaan. 

Vierailija
11/16 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän psykoosin kaltainen tunne. 

Ajattelen tätä ihmistä koko ajan, hymyilen melkein  jatkuvasti(myös kaupassa vieraille ihmisille), hyvä etten tänään lauleskellut kaupassa, mä suorastaan leijun. Olen laihtunut (en ole lihva)

Luulen että mieheni on jotenkin aavistanut/vaistonnut jotain, ei ole läheskään niin jyrkkä kuin normaalisti. Valitsee sanansa paljon huolellisemmin eikä juuri päästele ansaitsemattomia sammakoita. Voisko olla että musta näkee että jos nyt kohtelet huonosti, mä lähden.

ap

Vierailija
12/16 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä.

Vierailija
13/16 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko päivittäin tekemisissä (työkaveri, kaupan kassan myyjä, jne?) vai vain toisinaan? Jos ette, niin helpommin ohitse tuollaisesta tunteesta. Kannattaa nauttia siitä tunteesta, se on aika mukava piristys päivään kunhan se ei johda mihinkään.

Vierailija
14/16 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pane sitä.

Tekis mieli mutta taitaa jäädä panematta =)

Vierailija
15/16 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko päivittäin tekemisissä (työkaveri, kaupan kassan myyjä, jne?) vai vain toisinaan? Jos ette, niin helpommin ohitse tuollaisesta tunteesta. Kannattaa nauttia siitä tunteesta, se on aika mukava piristys päivään kunhan se ei johda mihinkään.

Harvoin.

Vierailija
16/16 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän psykoosin kaltainen tunne. 

Ajattelen tätä ihmistä koko ajan, hymyilen melkein  jatkuvasti(myös kaupassa vieraille ihmisille), hyvä etten tänään lauleskellut kaupassa, mä suorastaan leijun. Olen laihtunut (en ole lihva)

Luulen että mieheni on jotenkin aavistanut/vaistonnut jotain, ei ole läheskään niin jyrkkä kuin normaalisti. Valitsee sanansa paljon huolellisemmin eikä juuri päästele ansaitsemattomia sammakoita. Voisko olla että musta näkee että jos nyt kohtelet huonosti, mä lähden.

ap

Silloinhan ihastuminen on tehnyt tehtävänsä, kun mies ei pidä sinua itsestäänselvänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi