Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa elänne noloimpia ja häpeällisimpiä kokemuksia !!!

Vierailija
11.10.2019 |

Mikä on ollut elämäsi noloin kokemus!!?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin tämän keskustelun.

Vierailija
2/6 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloin, hmm. Piti ihan miettimällä miettiä, onhan sitä vaikka ja mitä tapahtunut, mutta jotenkin löi tyhjää. Pääkoppa varmaan itseään suojellakseen imuroinut roskakoriin pahimmat.

Se hävetti jonkin verran ja pitkään kun poikaystävä oli luonamme yötä, asuin siis vanhemmillani vielä. Poikakaveri antoi mulle suuseksiä, oltiin molemmat täysin alasti, sänky suoraan mun oven edessä. Poikakaveri siinä perse pystyssä ja avoinna ovea kohti, minä haarat. Ja äiti marssi sisään huoneeseeni. Mukavaa. En myöskään tiedä miten itse äitinä selviäisin jos näkisin tyttäreni noin.

Vierailija
4/6 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon, ettei enää ees muista. No edellisestä tuli mieleen ku asuin vielä kotona ja seurustelin, äiti ja sen mies oli töissä ja mentiin niiden makuuhuoneeseen ***, ja äidin mies tulee kotiin ja juostaan alasti suihkuun ja se kysyy mitä te teette meidän huoneessa tms 😂😂

Vierailija
5/6 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihastukseni itki edessäni raivosta, pettymyksestä ja yritti samalla pitää itsensä kasassa. Vaikka siitä on aikaa, en unohda sitä nolouden tunnetta. Kai saanut jo anteeksi ja hän on oppinut että kanssani voi sattua mitä vain. Lähes.

Vierailija
6/6 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran punttisalilla 150 kg nousi penkissä vain 5 kertaa. Kristus mikä tilanne. KAIKKI tuijotti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän