Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies unohti lapset lomamatkaa suunniteltaessa

Vierailija
11.10.2019 |

Taas kävi näin. Mies (perheessämme asuva puolisoni ja lasten isä) unohti että meillä on lapsia ja lemmikkejä innostuessaan lomamatkan varaamisesta. Kiva matka ma-to, minulle ja miehelle. Ihana ajatus, mutta meillä on kouluikäisiä lapsia ja kaksi koiraa. Meillä ei ole lähelläasuvaa turvaverkkoa. Lemmikit on ennenkin unohtanut lomamatkaa varatessa, mutta että lapset.

Toisaalta, en tiedä pitääkö olla yllättynyt. Kerroin joskus tänne miehestäni, joka ei tajunnut, että se, että minä olen sovitusti 3 päivää työmatkalla (ja asia hänelle ok, kysyin etukäteen), niin tämä tarkoittaa että hän tuon ajan hoitaa lastenhoidon, kuskaukset harrastuksiin yms. Oli aivan ihmeissään, kun soitin työmatkalta, että missä ihmeessä äijä luuraa. Lapset odottelevat harrastuskyytiä kotona nälkäisinä.

Onko kellään muulla näin tampiota miestä?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajakin on ihan itse sen miehensä valinnut. Kukahan tässä on se tarinan tampio? 

Vierailija
42/59 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on melkein samanlainen eli oudosti olettaa, että 12v, 9v ja 4v voivat kaikki nukkua sillä kapealla hotellihuoneen vuodesohvalla. Tai että lapsille ei tule nälkä tai pissahätä 400 km matkalla. Tai että lapsista on ihan kiva mennä vaikka Särkänniemeen illalla, koska isi haluaa ensin nukkua pitkään, käydä vaikka lenkillä, vähän shoppailemassa  ja syödä hyvin. Ja tietenkin isä hermostuu, kun lapset kärttävät huvipuistoon jo aamupäivällä ja alkaa uhkailu, että ette pääse sinne ollenkaan. Särkänniemessä mies on ihmeissään, että mitä, suljetaanko tämä tunnin kuluttua, miksei hänelle kerrottu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies tekee työkseen? Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun kuulostaa niin heikkolahjaiselta.

Insinööri!!! Aivan varmasti, ehkäpä peräti DI. Niillä ei vaan leikkaa. Kokemusta on.

Vierailija
44/59 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama vaikka on mensan jäsen, kyllähän toi on niin tyhmä mies, että tyhmempi on ainoastaan ap joka lisääntyi tämän älykääpiön kanssa.

Älylläloistajat ja heitä arvostavat on koomisia kun eivät ymmärrä, että elämä on ensisijaisesti käytäntöä.

Toisin kuin tyhmät ihmiset mielellään kuvittelevat, älykkäät ihmiset eivät oikeasti ole yhtään sen epäkäytännöllisempiä kuin tyhmät vaan päin vastoin. Maailma nyt vain ei ole sillä tavalla reilu että kaunis olisi tyhmä ja älykäs epäkäytännöllinen tai tunnevammainen. Onneksi onnellisuus on suhteellista, joten tyhmäkin voi olla aivan yhtä onnellinen kuin älykäs - joskus onnellisempikin kun ei tajua kaikkea murehtia.

Vierailija
45/59 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajakin on ihan itse sen miehensä valinnut. Kukahan tässä on se tarinan tampio? 

Mistähän tuollaisen arvaisi etukäteen?

Vierailija
46/59 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan vakiojankkaus. Kyllä sen huomaa viimeistään sen ensimmäisen lapsen jälkeen, mutta tehän ette osaa muuta kuin uhriutua. 

Vierailija
47/59 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on korkeasti kouluttautunut ja siitä päätellen ihan älykäs. Käytännön asioita hän ei aina tajua eikä voi myöntää, että oikeasti minä olen paljon parempi poraamaan reijän seinään, pakkaamaan auton, ratkomaan lasten ristiriidat ja löytämään tavarat. Hänellä on älykkään identiteetti, joten jos hän ei jotain tajua tai osaa, vika on jossain hänen ulkopuolellaan.

Hän kuitenkin kantaa täyden vastuun lasten aikatauluista, ruokinnasta ym. Paremmin kuin minä, koska teen enimmäkseen iltatyötä ja hän on joutunut ottamaan kaiken vastuulleen. Eli ei ole ihan noin dille, kun ap:n ukko.

Duunarimiehet ovat kokemukseni mukaan fiksumpia arjen asioissa ja sosiaalisuutta vaativissa tilanteissa. Mutta kun mennään syvempiin juttuihin, en ole löytänyt yhteistä säveltä. Otan mielummin tämän oman putkiaivoni.

Vierailija
48/59 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisillahan piti olla se erehtymätön naisen vaisto, ihmistuntemus ja niin edelleen? 

Vierailija
49/59 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisi ihanaa mennä kaksistaan lomalle ilman pyypyy  lastani!

miksi kommenttini on saanut alapeukjuja?

No ku keskustelupalsta

Vierailija
50/59 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota, mies.

On aika lailla typerämpää varata ja maksaa lomamatka, jolle ei voi lähteä, tai jättää ainoana kotona olevana aikuisena lapset ruokkimatta ja viemättä harrastuksiin, kuin se että ei tajua että joku ihminen voisi olla noin tyhmä. Minäkin olen ihan normaaliälyinen ja mun on vaikea uskoa että ap:n mies on olemassa. Olen kuullut itsekeskeisistä miehistä jotka soittavat äitinsä hoitamaan lapsia ja itseään jos vaimo on poissa, mutta ettei tajua antaa lapsille ruokaa...i diootti sanan kaikissa mahdollisissa merkityksissä.

Vierailija
51/59 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuota, mies.

On aika lailla typerämpää varata ja maksaa lomamatka, jolle ei voi lähteä, tai jättää ainoana kotona olevana aikuisena lapset ruokkimatta ja viemättä harrastuksiin, kuin se että ei tajua että joku ihminen voisi olla noin tyhmä. Minäkin olen ihan normaaliälyinen ja mun on vaikea uskoa että ap:n mies on olemassa. Olen kuullut itsekeskeisistä miehistä jotka soittavat äitinsä hoitamaan lapsia ja itseään jos vaimo on poissa, mutta ettei tajua antaa lapsille ruokaa...i diootti sanan kaikissa mahdollisissa merkityksissä.

Mies suunnitteli matkaa, ei ostanut sitä. Ja lapset siis sen nikäisiä, että eivät nälkään kuole kotona ollessaan. Silloin kun lapset olivat pieniä, ymmärsi kyllä ruokkia lapset, kun oli ensin kysynyt minulta mitä olin heille varannut.

Ap

Vierailija
52/59 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa hieman hajamieliseltä professorilta (jolta käytännön asiat ei luonnistu ilman sihteeriä ja vaimoa).

Vierailija
53/59 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti lapsenne eivät peri isänsä järkeä...

Eiväthän ne sitä voi periä kun ei sitä ole! :D

54/59 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaan halua lähteä. Kyllä hoitajan saa järjestettyä jos haluaa.

En minäkään haluaisi lähteä tuollaisen miehen kanssa. Menisi vaan maku koko touhusta.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
55/59 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua settiä. Minä mietin ääneen: mitähän laittaisi ruoaksi illalla ? Puolisoni: vien asiakkaita illalliselle, ei tarvitse laittaa mitään

Ööö, siis tullaanko me muu perhekkin koiraa myöten sinne asiakasdinnerille..

Vierailija
56/59 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ensimmäinen mies oli tuota sorttia. Kun minä opiskelin hän kyllä silloin ymmmärsi etten tule aina klo: 15.30 kotiin. Taapero oli yksityisellä hoidossa ja piti hakea mahd.aikasin.  Asuimme silloin Helsigin keskustassa.  Kävi kaupassa ilman lappuja ja laittoi ruokaa. Kerran hän oli kadonnut ja lapsikin oli kadonnut.Ei ollut mummolassa siinä lähellä. Rannassa käydessäni totesin että venekin oli poissa. Hän oli lähteny uolkoilusaareen ja telttailemaan. Ei silloin ollut kännyköitä.  kun sitten viikonloppuna lähdin etsimään heitä he asuivat Pihlajasaaressa, ja hänellä oli vieras nainenkin mukana. Mies oli silloi 22 vuotias. Pettäminen oli silloin rikos. Hän sai porttikiellon saareen ja keskutelussa anteeksi. Minä nukuin sen yön huvimajassa. Kun minä valmistuin ja  sain " hienon " työpaikan tilanne taas mutkistui. Muutimme uuteen omaan asuntoon Espooseen. Hän oppi silloin ravintolaryypiskelyn. Elämä muuttui hyvin rankaksi. Rahaa katosi minun tililtä. Hänestä tuli vähitellen vaarallinen. Hän vei autoni humalassa, jäi kiinni ja löi poliisia, koira puri peffaan. Hajotti koko kodin, lomamatkalla päätti tappaa minu suihkussa. Sitten erottiin. Nyt hän on kuollut , teemme perunkirjoitusta. Löytyi yllättäen myös tunnustettu tytär, onneksi hän on ihana , valmistuu juristiksi.

Vierailija
57/59 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ensimmäinen mies oli tuota sorttia. Kun minä opiskelin hän kyllä silloin ymmmärsi etten tule aina klo: 15.30 kotiin. Taapero oli yksityisellä hoidossa ja piti hakea mahd.aikasin.  Asuimme silloin Helsigin keskustassa.  Kävi kaupassa ilman lappuja ja laittoi ruokaa. Kerran hän oli kadonnut ja lapsikin oli kadonnut.Ei ollut mummolassa siinä lähellä. Rannassa käydessäni totesin että venekin oli poissa. Hän oli lähteny uolkoilusaareen ja telttailemaan. Ei silloin ollut kännyköitä.  kun sitten viikonloppuna lähdin etsimään heitä he asuivat Pihlajasaaressa, ja hänellä oli vieras nainenkin mukana. Mies oli silloi 22 vuotias. Pettäminen oli silloin rikos. Hän sai porttikiellon saareen ja keskutelussa anteeksi. Minä nukuin sen yön huvimajassa. Kun minä valmistuin ja  sain " hienon " työpaikan tilanne taas mutkistui. Muutimme uuteen omaan asuntoon Espooseen. Hän oppi silloin ravintolaryypiskelyn. Elämä muuttui hyvin rankaksi. Rahaa katosi minun tililtä. Hänestä tuli vähitellen vaarallinen. Hän vei autoni humalassa, jäi kiinni ja löi poliisia, koira puri peffaan. Hajotti koko kodin, lomamatkalla päätti tappaa minu suihkussa. Sitten erottiin. Nyt hän on kuollut , teemme perunkirjoitusta. Löytyi yllättäen myös tunnustettu tytär, onneksi hän on ihana , valmistuu juristiksi.

Aika sekavaa tekstiä-

58/59 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika painavaa shittiä.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
59/59 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, tuosta löytyy jo ainesta vaikka elämäkertakirjaan.