Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka tarkkailette syömisiänne???

Vierailija
11.10.2019 |

Hei. Mitä te syötte päivittäin jotka tietoisesti syötte terveellisesti? Ja nyt en tarkoita mitään oppeja kuten vhh,keto,välimeren valio ym ym...mitä näitä nyt on. Pysyykö painonne vuodesta toiseen samana,oletteko joskus olleet ylipainoisia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoni pysyy samana, koska en päästä sitä nousemaan. Olen koko aikuisikäni painanut 52-55 kiloa (raskausaikaa lukuunottamatta). Punnitsen itseni joka aamu, ja jos paino alkaa nousta lähelle 55 kiloa, tarkistan ruokavalioni.

Vierailija
2/5 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut ylipainoinen ja syön tärkkelysvapaasti.

En jaksa selittää ideaa tässä, mutta ei ole vhh, mutta ei myöskään sisällä tärkkelystä kuin vähän, en syö myöskään hedelmiä.

Syön paljon kasviksia, paljon rapuja ja kalaa (ei kasv.lohta), oliiviöljyä, kermaa, viherpirtelöitä ja pähkinöitä.

Tällä on helppoa laihtua liiankin paljon, joten periaatteessa paino pysyy samana, jos ei laske liian alas, jolloin tarvitaan enemmän kermaa ja pähkinöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegaani mutten mikään sipsi-kaljavegaani. Syön leipää ja pastaa yms maltilla. Tarkkailen sokerin ja kovan rasvan kulutusta ja pidän minimissä.

Tänään olen juonut paljon vihreää teetä, syönyt papu-kasvismuhennosta ja ottanut päivän annoksen lisäravinteita.

Olen aina ollut normaalipainon rajoissa.

Vierailija
4/5 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttunut viimevuosina laihasta normaaliksi (nyt 59v) ja olen tietoinen syömisestäni. En vahdi kaloreita mutta tiedän luonnostaan mitä tekemäni ruoka on ravintoarvoltaan. Kaikki on itse tehtyä hyvistä raaka-ainaista ja maistuu törkeän hyvältä. Se on tärkeintä

Tänään syöty marja-banaani-tahini smoothie (piimään tehty), lounaaksi gulassia ja mandariini. Päivällisellä perjantaimättöä eli leivitettyä broilerinfilettä, mausteisia uunijuureksia ja valkosipulimajoa. Illalla hedelmärahkaa 1,5dl.

Meillä syödään paljon kasvisruokia mutta en ikinä kieltäydy hyvästä pullasta tai kakusta. Pieninpala riittää

Vierailija
5/5 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti lasken kalorit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme